Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

de dekjes en hoofdstellen zijn zo mooiRawr schreef:De iPhone 11 64GB (alle kleuren) is voor 677,69 in KPN winkels te koop, zonder abbo.
Ik twijfel zo ongelooflijk hard nu, want het is een goede telefoon en een goede deal... maar ik zit zo diep in het android ecosysteem hier in huis dat ik het niet aandurf te switchen naar iOS.
_mjwb schreef:Rawr schreef:De iPhone 11 64GB (alle kleuren) is voor 677,69 in KPN winkels te koop, zonder abbo.
Ik twijfel zo ongelooflijk hard nu, want het is een goede telefoon en een goede deal... maar ik zit zo diep in het android ecosysteem hier in huis dat ik het niet aandurf te switchen naar iOS.
Klopt! Ik heb de mijne maandag besteld. Online was de actie niet te vinden dus heb ik KPN gebeld en de mevrouw aan de telefoon informeerde mij daarover en uiteindelijk heb ik hem los gekocht voor 670
_mjwb schreef:Klopt! Ik heb de mijne maandag besteld. Online was de actie niet te vinden dus heb ik KPN gebeld en de mevrouw aan de telefoon informeerde mij daarover en uiteindelijk heb ik hem los gekocht voor 670
xLiez schreef:Oeh! Ik ben ook op zoek naar een los toestel! Maar deze actie is dus niet te bestellen via de site?