Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaritB schreef:Wiwabalia schreef:
Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen.
Vanwege werk aan bouwvak zitten bijvoorbeeld.
karuna schreef:Nee klopt maar de voorbeelden die genoemd worden en al eerder aanvaring er over gehad voor zover ik weet,
Mars schreef:Linda de Mol trek ik ook niet, dat gehinnik van haar
Nog zo iemand: Jeroen v Koningsbrugge, wat een ergerlijk mannetje is dat. Heb werkelijk nog nooit moeten lachen om die man die zichzelf duidelijk de leukste thuis vindt.
Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen.
Cowboy55 schreef:Het grootste deel van de jong-volwassenen die aangeven geen kinderen te willen hebben 10-15 later gewoon kinderen.
elnienjo schreef:Gimme_Joy schreef:Ik zou nooit vegetarisch kunnen worden, laat staan vegan. Wel eet ik vaak vegetarisch, omdat ik dat beter vind voor het milieu. Maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die zo krampachtig doen. En ik moet dan maar rekening houden....
Was een keer op stedentrip met vegan vrienden. We moesten en zouden in een op z'n minst vegetarisch restaurant eten. 3 keer de hele stad doorkruist (want op de happy cow site stonden allemaal restaurants, die stuk voor stuk dicht waren) om vervolgens 25 euro te betalen voor vegan ravioli. Sorry hoor, maar dan verlies ik mijn aangeboren talent voor begrip en geduld
Daar zou ik echt niet in mee zijn gegaan en gewoon naar een normaal restaurant zijn gegaan. Op vakantie is eten juist een deel van de pret en dan met zo'n veganzeikerd opgescheept zitten die niet van zijn principes af wil wijken is wel heel zuur. En pizzeria's zijn een prima compromis als je gezelschap persé iets vegetarisch wil eten.
fransje23 schreef:Je maakt zelf de keuze om met vegan vrienden op vakantie te gaan, toch?
Dan vervolgens klagen over het feit dat ze vegan willen eten is wel erg bijzonder...
Rebel_Jits schreef:Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)
Whale schreef:fransje23 schreef:Je maakt zelf de keuze om met vegan vrienden op vakantie te gaan, toch?
Dan vervolgens klagen over het feit dat ze vegan willen eten is wel erg bijzonder...
Die vrienden kunnen natuurlijk ook gewoon harstikke gezellig zijn om mee op vakantie te gaan, waarbij het enige minpuntje het zoeken van een restaurant is.
Shenavallie schreef:Rebel_Jits schreef:Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)
Aanvullend hierop: ik zeg altijd dat motor- en brommerrijders die zichzelf niet goed kleden, zelf voor de kosten bij een ongeluk moeten opdraaien. Waarom zou je een helm dragen als je geen beschermende kleding, handschoenen en goed schoeisel draagt...
Oh, en over brommerrijders: als jij op een opgevoerde brommer zonder helm en op slippers wilt rijden, prima. Maar ook dan zijn de kosten voor alle hulpdiensten en behandelingen voor eigen rekening.