Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:21

Dan had ik mezelf ook ergens bij een restaurant neergepleurd en hun veel succes gewenst. Als je nou snel iets kan vinden, oké, maar een hele stad doorkruizen? Nee dankje.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:22

Nog een, honden zoals chihuahua's zouden afgeschaft moeten worden. Ik vind het valsere honden dan herders bijvoorbeeld. Al dat zielig doen want 'hij is zo klein' en 'hij kan niet zo ver lopen dus houd ik hem maar vast'. De krengen moeten nog zo opgevoed worden als een pitbull, maar dat gebeurt niet zo veel. :+

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:24

MaritB schreef:
Wiwabalia schreef:

Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen. :j

Vanwege werk aan bouwvak zitten bijvoorbeeld. ;)

Je kunt dan toch een paar weken onbetaald verlof nemen in een andere periode? Ben je alsnog goedkoper uit dan in de zomer en zit je met je kont in Thailand op het strand voor een fractie van wat 'n Europavakantie kost.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:25

Dat zijn ook gewoon geen honden :+

Anoniem

karuna schreef:
Nee klopt maar de voorbeelden die genoemd worden en al eerder aanvaring er over gehad voor zover ik weet, :+

Wait , whut ?

Ik geef gewoon mijn ‘unpopulair opinion’.
Er hangen geen bokkers aan.

Kansloos dat ik getemt wordt voor mijn opinion.
Wat kom je dan doen in dit topic
Bizar dit , zegt wel echt weer genoeg.

Palmera

Aan de hand van dit topic stijgt mijn hekel aan niet nadenkende mensen die leven in de overtuiging dat ze het recht hebben deze aardbol en de andere bewoners zoveel mogelijk te mogen misbruiken omdat ze een speciale mens zijn.

Ik hoop toch dat ze in een volgend leven terug komen als bio-industrie zeug die word opgekocht door een halalslager.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:27

Mars schreef:
Linda de Mol trek ik ook niet, dat gehinnik van haar :=

Nog zo iemand: Jeroen v Koningsbrugge, wat een ergerlijk mannetje is dat. Heb werkelijk nog nooit moeten lachen om die man die zichzelf duidelijk de leukste thuis vindt.

Linda vind ik ook vreselijk. En Jeroen in die spelprogramma's ook. In Draadstaal vind ik hem briljant. Vooral als hij in de rol van Fred is.

Nikass: niet iedereen is het met elkaar eens hier hoor. Heel veel meningen hier vind ik tenenkrommend. Maar ik vind dit geen topic om mensen naar de reden achter hun mening te vragen, of om er een discussie over aan te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:28

MaritB schreef:
Wiwabalia schreef:

Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen. :j

Ja duh, maar dan is het geen kwestie van willen maar van moeten. Maar als je de keus/optie hebt, ga je toch zeker niet in het hoogseizoen als het niet hóeft? Nee, dat heb ik dus nooit begrepen :n
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-08-19 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:28

Ik vind Disney niet leuk.
Tinkers zijn lelijk.
Ik vind kinderen echt niet leuk of schattig.
Laatst bijgewerkt door Dani op 30-08-19 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zin over andere gebruiker verwijderd.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:30

Oh, ik heb er nog een! Volg-topics.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:31

MaritB schreef:
Wiwabalia schreef:

Dit is een uitzondering natuurlijk, maar ik heb collega's van mijn leeftijd (midden twintig) die persé in het hoogseizoen willen, gewoon daarom. Van mij mogen ze, maar dat snap ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:32

Giolli schreef:
Oh, ik heb er nog een! Volg-topics.

En dan vooral die mensen die allemaal gaan posten dat ze gaan volgen.. Terwijl er gewoon een stipfunctie is op Bokt :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:33

Het grootste deel van de jong-volwassenen die aangeven geen kinderen te willen hebben 10-15 jaar later gewoon kinderen.

Edit: woord vergeten
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 30-08-19 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:39

Cowboy55 schreef:
Het grootste deel van de jong-volwassenen die aangeven geen kinderen te willen hebben 10-15 later gewoon kinderen.

Yep :')

Al vind ik niet dat je moet zeggen: joh, dat komt nog wel als je ouder bent, sommige mensen willen het echt niet. Voor de kinderen misschien maar beter.

Impopulair: ik vind niet dat er zoiets is als 'recht hebben' op kinderen. Ik vind wel dat kinderen recht hebben op een stabiele thuis met ouders die geestelijk en lichamelijk een kind op kunnen voeden.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:41

*ik vind zwarte piet niet kunnen -

het feestje mag blijven, maar teksten als "ook al is hij zwart als roet, hij meent het toch goed" kan niet joh.
geef hem roetvegen, en ja dan herkennen kinderen "tante hennie" mooi toch, ze is hulp piet. kind trots.

* KWPN dressuur afdeling is helemaal fout bezig voor 98% van de ruiters, die gewoon een mooi gangbaar paard wil voor buitenritten een sprongetje en dressuur wedstrijden.

* Ik vind de hoogste klasse van dressuur vaak niet meer mooi om te zien. paarden die lopen alsof hun benen in willekeur aan touwtjes vastzitten en omhoog worden getrokken. Het rustige dansen en samenzijn van paard en ruiter zie ik niet.

Olle

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:56

De e-bikes mogen worden afgeschaft. Die dingen gaan zo hard een berg op dat je er nog amper op kunt anticiperen.

Afschaffing van subsidies en vergoeding voor niet werkende. Ik ben voor een basissalaris (mag heel laag, standje schuldsanering) voor deze niet-werkende groep. Zeker voor een bepaalde groep welke niet willen, maar ze hebben dan ook geen keuze in woning/vakantie e.d.
Voor de Wajongers/afgekeurde/arbeidsongeschikte een betere oplossing voor de mensen die eventueel nog wel willen werken passende oplossingen zoeken(dus meer beloning ipv gekort worden op de uitkering).

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:02

elnienjo schreef:
Gimme_Joy schreef:
Ik zou nooit vegetarisch kunnen worden, laat staan vegan. Wel eet ik vaak vegetarisch, omdat ik dat beter vind voor het milieu. Maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die zo krampachtig doen. En ik moet dan maar rekening houden....

Was een keer op stedentrip met vegan vrienden. We moesten en zouden in een op z'n minst vegetarisch restaurant eten. 3 keer de hele stad doorkruist (want op de happy cow site stonden allemaal restaurants, die stuk voor stuk dicht waren) om vervolgens 25 euro te betalen voor vegan ravioli. Sorry hoor, maar dan verlies ik mijn aangeboren talent voor begrip en geduld _-:(

Daar zou ik echt niet in mee zijn gegaan en gewoon naar een normaal restaurant zijn gegaan. Op vakantie is eten juist een deel van de pret en dan met zo'n veganzeikerd opgescheept zitten die niet van zijn principes af wil wijken is wel heel zuur. En pizzeria's zijn een prima compromis als je gezelschap persé iets vegetarisch wil eten.

Je maakt zelf de keuze om met vegan vrienden op vakantie te gaan, toch?
Dan vervolgens klagen over het feit dat ze vegan willen eten is wel erg bijzonder...

Ik vind dat zeiken of dat iemand niet van zijn principes af wil wijken een typisch voorbeeld van gebrek aan zelfreflectie!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:05

Heeft iedereen last van de warmte ofzo?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:09

fransje23 schreef:
Dan vervolgens klagen over het feit dat ze vegan willen eten is wel erg bijzonder...

Die vrienden kunnen natuurlijk ook gewoon harstikke gezellig zijn om mee op vakantie te gaan, waarbij het enige minpuntje het zoeken van een restaurant is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:11

Rebel_Jits schreef:
Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)

Aanvullend hierop: ik zeg altijd dat motor- en brommerrijders die zichzelf niet goed kleden, zelf voor de kosten bij een ongeluk moeten opdraaien. Waarom zou je een helm dragen als je geen beschermende kleding, handschoenen en goed schoeisel draagt...
Oh, en over brommerrijders: als jij op een opgevoerde brommer zonder helm en op slippers wilt rijden, prima. Maar ook dan zijn de kosten voor alle hulpdiensten en behandelingen voor eigen rekening.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:11

MarcoBorsato schreef:
Heeft iedereen last van de warmte ofzo?

Nee het is koud hier. Blies vanochtend ademwolkjes op de fiets :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:12

Ik wordt steeds blijer met onze huidige minister als ik sommige dingen hier lees, ik schrik er echt van.
En ik vind Rutte over het algemeen echt niet tof dus dat zegt wel wat. _O-

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:14

Whale schreef:
fransje23 schreef:

Die vrienden kunnen natuurlijk ook gewoon harstikke gezellig zijn om mee op vakantie te gaan, waarbij het enige minpuntje het zoeken van een restaurant is.

Ja maar dat minpuntje weet je toch dus heeft het geen zin om daar over te klagen.

Shaggy09

Shenavallie schreef:
Rebel_Jits schreef:
Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)

Aanvullend hierop: ik zeg altijd dat motor- en brommerrijders die zichzelf niet goed kleden, zelf voor de kosten bij een ongeluk moeten opdraaien. Waarom zou je een helm dragen als je geen beschermende kleding, handschoenen en goed schoeisel draagt...
Oh, en over brommerrijders: als jij op een opgevoerde brommer zonder helm en op slippers wilt rijden, prima. Maar ook dan zijn de kosten voor alle hulpdiensten en behandelingen voor eigen rekening.

Echt ik snap niet dat je zo egoïstisch kunt zijn. Tot je zelf een keer een foutje maakt bij wat dan ook, en daardoor in het ziekenhuis beland, dan piep je wel anders. :n

Whale

Mwah, als je zonder beschermende kleding op een motor gaat zitten ben je gewoon dom bezig.