Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennyj01
Berichten: 5377
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:55

safina schreef:
Wat een onschuldige dingen staan hier toch. Statistisch gezien moeten er hier op Bokt ook mensen zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan dingen als openlijke geweldpleging, een zedendelict of met een hennepkwekerij in de schuur. Om maar wat te noemen. Maar die houden het waarschijnlijk hier ook gewoon bij "ik rij wel eens door rood en ik heb wel eens de hond laten poepen waar het niet mocht." :D


Nou ik denk dat de afdeling censuur dan gelijk langs komt. Dat is zo niet jeugdjournaal proof. :+

theadora99

Berichten: 3643
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:57

Dat is statistisch gezien een redelijk slechte conclusie maar ik snap je idee :J

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:09

theadora99 schreef:
Dat is statistisch gezien een redelijk slechte conclusie maar ik snap je idee :J


Hoezo dan? Er zitten 300 000 mensen op bokt. Zitten echt wel mensen tussen die echt fout zijn hoor :p

Over mijn fouten zal ik hier maar niet beginnen _O-

Jester_

Berichten: 12289
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 22:14

Pepperrr schreef:
Was net met vrienden en we hadden eten. Kwamen toevallig langs mijn o zo lieve ex. Heb het afval van mijn eten onder de ruitenwisser van zijn auto gedumpt ~~}>


Bonuspunten voor jou :D

Jester_

Berichten: 12289
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 22:16

Blue_Monday schreef:
theadora99 schreef:
Dat is statistisch gezien een redelijk slechte conclusie maar ik snap je idee :J


Hoezo dan? Er zitten 300 000 mensen op bokt. Zitten echt wel mensen tussen die echt fout zijn hoor :p

Over mijn fouten zal ik hier maar niet beginnen _O-


En dat dus :D tuurlijk hoef je er niet trots op te zijn en te verkondigen maar de bokt censuur is nogal braaf over het algemeen :D

Isabel

Berichten: 2273
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:17

safina schreef:
Danielleeee_ schreef:
Waarschijnlijk zal gemiddeld één op de zoveel mensen schuldig zijn aan openbare geweldpleging of één van de andere genoemde dingen hierboven. Als je kijkt naar hoeveel mensen op Bokt zitten, zullen hier volgens die cijfers ook mensen tussen 'moeten' zitten die dat soort dingen hebben gedaan. Ik neem aan dat dat wordt bedoeld?


Psies.

Neeee want op Bokt zitten alleen maar mensen die van paarden houden en dat is statistisch gezien goei volk

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:33

Nee in de paardenwereld komen zaken als oplichting, bedreiging, witwassen van geld enzo niet voor hoor. :n

LiannePuthzy

Berichten: 7009
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:40

MarlindeRooz schreef:
Nee in de paardenwereld komen zaken als oplichting, bedreiging, witwassen van geld enzo niet voor hoor. :n


Alleen in sprookjes over de paarden wereld niet inderdaad :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:49

Isabel schreef:
Neeee want op Bokt zitten alleen maar mensen die van paarden houden en dat is statistisch gezien goei volk


Ja, je hebt Mahatma Gandhi en daarboven op de lijst staat moeder Theresa. Dan komt er een hele tijd niks en dan.....paardenvolk. :+

Misschien zit er wel een moordenaar op Bokt....

Isabel

Berichten: 2273
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:54

safina schreef:
Isabel schreef:
Neeee want op Bokt zitten alleen maar mensen die van paarden houden en dat is statistisch gezien goei volk


Ja, je hebt Mahatma Gandhi en daarboven op de lijst staat moeder Theresa. Dan komt er een hele tijd niks en dan.....paardenvolk. :+

Misschien zit er wel een moordenaar op Bokt....

Ik heb zojuist nog een mug vermoord. ~~}>

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:12

safina schreef:
Wat een onschuldige dingen staan hier toch. Statistisch gezien moeten er hier op Bokt ook mensen zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan dingen als openlijke geweldpleging, een zedendelict of met een hennepkwekerij in de schuur. Om maar wat te noemen. Maar die houden het waarschijnlijk hier ook gewoon bij "ik rij wel eens door rood en ik heb wel eens de hond laten poepen waar het niet mocht." :D


Ik heb helaas ook echt wel ergere dingen gedaan dan iemand van zn fiets getrapt en afval gedumpt onde de ruitenwissers van mn ex, alleen aangezien alles vindbaar is op internet ga ik dat er ook niet zo open en bloot opzetten ;)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:35

Misschien zijn degene die echt een strafbaar feit gepleegd hebben wel degene die in het klikken topic het hardste roepen dat ze alles aangeven bij de politie :7

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:38

Nog even over "maar je wordt toch niet gepakt dus het zal toch wel mogen"
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/29/ne ... s-a3971479
Er loopt een rechtzaak om mensen die Hitman's Bodyguard illegaal hebben gekeken in een bepaalde periode te beboeten. (Volgens mij is de film en de periode relatief willekeurig gekozen maar het gaat erom dat mensen, of in ieder geval computers, wel getraceerd kunnen worden.)

Suliko

Berichten: 4359
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 09:52

Mijn beste ‘foei’moment was wel toen ik een tijd geleden een ns business card vond en hier een maand gratis mee gereisd heb tot hij geblokkeerd werd. :o

Verder geloof ik ook zeker niet dat iedereen hier zo zoet is als ze zich voordoen, maar begrijp ik wel dat niet alles aan de grote klok gehangen wordt.

Mijzelf beschouw ik als braaf, maar dat is misschien vooral als ik mezelf vergelijk met bepaalde kringen om me heen en vind die ene tante in het bejaardentehuis mij wel een ‘fout type’. :')

Zo heb ik een tijd lang in een kraakpand gewoond, terwijl de krakers daar zelf een contract hebben gemaakt met de eigenaar van het pand, zal het voor veel buitenstaanders als crimineel bestempeld worden. Heb ik wel eens paddestoeltjes mee gezeuld naar Hongarije, maar daar heb ik alleen mezelf mee als het fout was gegaan. En verder zal ik niet te veel uitweiden over taferelen die ik wel voorbij heb zien komen want dat zijn er toch behoorlijk wat.

Iemand is in mijn ogen niet per definitie slecht als ze de wet verbreken of omzeilen of iets illegaals doen, het ligt enorm aan de actie of daad en wie er bij betrokken raken.

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 10:06

Suliko schreef:
Mijn beste ‘foei’moment was wel toen ik een tijd geleden een ns business card vond en hier een maand gratis mee gereisd heb tot hij geblokkeerd werd. :o

Verder geloof ik ook zeker niet dat iedereen hier zo zoet is als ze zich voordoen, maar begrijp ik wel dat niet alles aan de grote klok gehangen wordt.

Mijzelf beschouw ik als braaf, maar dat is misschien vooral als ik mezelf vergelijk met bepaalde kringen om me heen en vind die ene tante in het bejaardentehuis mij wel een ‘fout type’. :')

Zo heb ik een tijd lang in een kraakpand gewoond, terwijl de krakers daar zelf een contract hebben gemaakt met de eigenaar van het pand, zal het voor veel buitenstaanders als crimineel bestempeld worden. Heb ik wel eens paddestoeltjes mee gezeuld naar Hongarije, maar daar heb ik alleen mezelf mee als het fout was gegaan. En verder zal ik niet te veel uitweiden over taferelen die ik wel voorbij heb zien komen want dat zijn er toch behoorlijk wat.

Iemand is in mijn ogen niet per definitie slecht als ze de wet verbreken of omzeilen of iets illegaals doen, het ligt enorm aan de actie of daad en wie er bij betrokken raken.




Dus je hebt een maand lang gratis gereisd, en achteraf iemand anders de rekening laten betalen? :n


Ik zal het wel niet snappen, maar ik zou me echt schamen voor dit soort akkefietjes en dit ook zeker niet online gooien.

Suliko

Berichten: 4359
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 10:22

Nathalie18x schreef:
Suliko schreef:
Mijn beste ‘foei’moment was wel toen ik een tijd geleden een ns business card vond en hier een maand gratis mee gereisd heb tot hij geblokkeerd werd. :o

Verder geloof ik ook zeker niet dat iedereen hier zo zoet is als ze zich voordoen, maar begrijp ik wel dat niet alles aan de grote klok gehangen wordt.

Mijzelf beschouw ik als braaf, maar dat is misschien vooral als ik mezelf vergelijk met bepaalde kringen om me heen en vind die ene tante in het bejaardentehuis mij wel een ‘fout type’. :')

Zo heb ik een tijd lang in een kraakpand gewoond, terwijl de krakers daar zelf een contract hebben gemaakt met de eigenaar van het pand, zal het voor veel buitenstaanders als crimineel bestempeld worden. Heb ik wel eens paddestoeltjes mee gezeuld naar Hongarije, maar daar heb ik alleen mezelf mee als het fout was gegaan. En verder zal ik niet te veel uitweiden over taferelen die ik wel voorbij heb zien komen want dat zijn er toch behoorlijk wat.

Iemand is in mijn ogen niet per definitie slecht als ze de wet verbreken of omzeilen of iets illegaals doen, het ligt enorm aan de actie of daad en wie er bij betrokken raken.




Dus je hebt een maand lang gratis gereisd, en achteraf iemand anders de rekening laten betalen? :n


Ik zal het wel niet snappen, maar ik zou me echt schamen voor dit soort akkefietjes en dit ook zeker niet online gooien.


Nou, ik moet toegeven dat het zeker met mijn geweten heeft gespeeld om dit te doen. Hoe ik het voor mijzelf ‘goed praatte’ (want fout blijft het zeker), is dat het bedrijf er voor betaald, niet de persoon van de kaart zelf. Het ging dan ook om een groot bedrijf, niet een kleine onderneming. Daarnaast bedacht ik mij dat de kosten die ik maakte (6x naar een stad op en neer, nog geen 50-60 euro in totaal), niets is in vergelijking met de kosten die de werknemers daar dagelijks maken om van huis naar werk te gaan die zo’n business card hebben gekregen.

Ik zeg ook nergens dat ik er trots op ben, vind het zelfs beschamend. Ik weet ook niet of ik het nog een keer zou doen, maar toendertijd had ik minder geld beschikbaar dan nu. Maar dat maakte het in mijn ogen juist een mooi voorbeeld voor dit topic, we zijn mensen en we knijpen allemaal wel eens onze ogen dicht voor acties die ons op dat moment goed uitkomen.

Jester_

Berichten: 12289
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-19 10:28

Precies, en op elkaar foei zeggen is het topic niet voor bedoeld :D

Urbanus

Berichten: 44964
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:49

Ik ben best wel een heilig boontje maar die ns card zou ik ook doen. Als ik het zou durven dan.

Suliko

Berichten: 4359
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:21

MarcoBorsato schreef:
Ik ben best wel een heilig boontje maar die ns card zou ik ook doen. Als ik het zou durven dan.


Ik was heel erg bang om gesnapt te worden. Maar geen enkele conducteur die vraagt of je wel echt bij de kaart hoort die je geeft.
Het verbaasde mij ook enorm dat de kaart pas na een maand niet meer werkte. Maar opeens kon ik er niet meer mee inchecken.

Overigens, als het een gewone ov chipkaart of persoonlijke was geweest, had ik het naar de infobalie van het station gebracht. De gedachte dat er niemand persoonlijk voor op zou draaien, bracht mij toendertijd overstag. Nu zou ik het niet zo snel meer doen.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:23

MarcoBorsato schreef:
Ik ben best wel een heilig boontje maar die ns card zou ik ook doen. Als ik het zou durven dan.


Ik ook. Maar meer omdat ik momenteel echt een vette 0 op mm bankrekening heb..

Jester_

Berichten: 12289
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-19 12:57

Ik ook hoor. Als ie gemist werd was ie wel eerder geblokkeerd :D

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 21:24

Jester_ schreef:
Precies, en op elkaar foei zeggen is het topic niet voor bedoeld :D


Nou inderdaad, als iedereen zich hier direct moet verantwoorden, dek ik niet dat veel mensen nog iets gaan posten.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:04

Ik neem m’n eigen eten en drinken vaak mee naar de bioscoop. Dat vind ik eigenlijk al heel spannend :')

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:32

Dat vind ik niet spannend, dat vind ik normaal :D

Urbanus

Berichten: 44964
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:10

Nikass schreef:
Dat vind ik niet spannend, dat vind ik normaal :D


Zelfde. Zakje M&Ms kost 6 euro. 6 euro!!!! En ik ben niet gierig maar 6 euro. Klein zakje!!!