De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:12

Jeddah schreef:
Ianthe schreef:
Ik ben dan ook echt niet gezellig, 1 dag is al genoeg. Daarna ga ik chago worden. Ook met vriendinnen trouwens hoor, daar moet ik ook geen week mee op vakantie gaan. :')

Vriendinnen kan ik dan wel weer hebben, want om de een of andere reden heb ik met hun het gevoel dat ik mijn eigen ding kan doen in en rondom huis zonder schuld gevoel? Raar maar waar. Tis echt anders.

Ik ben gewoon niet zo sociaal denk ik haha. Vind het leuk om gezellige dagjes uit te hebben, of uit eten gaan, thuis bankhangen en filmpje. Maar ik moet niet mensen langere tijd om mij heen hebben, dan ben ik gewoon niet zo gezellig meer als dat te lang duurt.

Sintara

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:21

Met iemand in een bed slapen is voor mij geen probleem. Als ik slaap, slaap ik en kan je een bom laten ontploffen zonder dat ik wakker wordt.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:22

Bij mij gaat het ook niet om het geluid, ik wil het gewoon niet:) Vind alleen veel beter.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:26

Ik ben een draaikont en gebruik echt alle bruikbare ruimte in mijn 2 persoonsbed.
Kan er dus echt niemand bij hebben _O-

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:31

Van de 7,5 dat ik samen was met mijn ex hebben we 6,5 jaar samen gewoond.
Hij werkte full time buiten huis, vaak van 7:00 tot 18:00/19:00 en regelmatig in het weekend had ook hele dagen dienst.
Zo nu en dan een zakenreis en ik kon lekker vaak gewoon mijn eigen ding doen overdag.
Alle tijd voor werk, paard en sociale contacten.

Tot meneer vanuit huis ging werken....
Hele dagen in huis en kon bijna niets meer doen thuis want dat maakte herrie ivm de zakelijke telefoontjes.
Dus vluchtte ik maar weg.
Hier is het voor mij ook echt fout gegaan.
Wat een gedoe!
Altijd was er controle op wat ik deed en altijd commentaar.

Eerste half jaar dat ik alleen was had ik dan ook heerlijk de radio/tv flink aan staan en genoot van alles wat ik kon doen en wanneer ik dat deed.
Kan ook echt niet meer met iemand slapen.
Elk geluidje hoor ik en als ze snurken dan word ik helemaal geflipt.
En het bed is gewoon helemaal van mij alleen <3 (samen met mijn 2 katjes dan)
Wat betreft vermaak ik me alleen echt wel prima!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:33

Sintara schreef:
Met iemand in een bed slapen is voor mij geen probleem. Als ik slaap, slaap ik en kan je een bom laten ontploffen zonder dat ik wakker wordt.

Bij mij hetzelfde, ik heb juist medelijden met de ander, ik pik namelijk alles in

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:38

Ik trap blijkbaar heel hard in mn slaap :=

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:46

Wauw jullie gaan hard!
Dat over intimiderend als je zelfstandig bent klopt inderdaad wel vaak, veel mannen vinden dat toch lastig en willen zich "nodig" voelen?
Wat ik ook heb ervaren is dat mannen het lastig kunnen vinden als je een eigen leven hebt en hem niet iedere dag hoeft te zien.
Al een aantal keer meegemaakt dat ze erg onzeker worden als je aangeeft dat je 1 a 2 keer in de week voldoende vind om elkaar te zien.
Daarom wil ik ook nooit meer een man zonder hobby of sport daten, die zijn veel te vaak op zoek naar invulling van hun tijd, ipv dat een relatie een aanvulling op hun leven is.

Hele dagen appen hoeft van mij inderdaad ook niet. Elke ochtend "goedemorgen", elke avond "slaap lekker" of "hoe was je dag?", ben ik ook allergisch voor. :r

In een ver verleden heb ik samengewoond maar de ellende die het geeft als je dan uit elkaar gaat pfoe, geloof niet dat ik snel nog eens zou willen samenwonen.
Ik ben erg op mijn rust en het kunnen terugtrekken gesteld, dat gaat niet zo makkelijk als je samenwoont. LAT lijkt mij prettiger.
Maargoed, dat gevoel kan ook voortkomen uit bindingsangst die nog wel eens door mijn aderen stroomt :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:13

Feestdagen zijn hier ook geen probleem hoor, enorm gezellig met ouders, broers/zussen + al mijn neefjes en nichtjes. Het is meer dat ik aan het einde van de zomer opeens tot de ontdekking kom dat de feestdagen weer solo gaan zijn, that's all :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:14

Bagheera_206 schreef:
anjali schreef:
@Bagheera,toen ik dit las dacht ik,o dat is een lesbische vrouw,die hebben meer begrip voor de paardenliefde van hun vriendin. Toen keek ik op je profiel (leuke foto's!) en ontdekte daar dat je een man bent,een van de weinige op Bokt. Grappig!Ik denk niet dat je lang single blijft,tenzij dat je dat zelf zou willen.

Zit je nou gewoon een lesbische vrouw van mij te maken? _O- Waar je mee omgaat raak je mee besmet zeggen we dan maar... :')

Mannen op Bokt zijn inderdaad iets schaarser dan de dames. :j
Da's echt maar minuscuul hoor :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:38

Mijn god mijn ex is dus aan het verhuizen en het is echt een compleet slagveld hier. Tot gisteren ging het eigenlijk best rustig en fijn, het uit-elkaar-gaan proces van ons twee, maar toen kwamen zijn ouders als redders in nood hun zoontje even HEEL snel verhuizen. Die hebben kasten leeg getrokken, mijn bureau vol gebouwd, de keuken vol gezet met dingen waardoor je er nu amper nog kan lopen. En bedankt hè :(

Nog 1,5 week, dan is het voor mij ook klaar, dan zit ik in mijn eigen huisje en draag ik de sleutel over. |( Dáár heb ik super veel zin in maar deze periode is echt niet leuk

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:43

Magrathea schreef:
Mijn god mijn ex is dus aan het verhuizen en het is echt een compleet slagveld hier. Tot gisteren ging het eigenlijk best rustig en fijn, het uit-elkaar-gaan proces van ons twee, maar toen kwamen zijn ouders als redders in nood hun zoontje even HEEL snel verhuizen. Die hebben kasten leeg getrokken, mijn bureau vol gebouwd, de keuken vol gezet met dingen waardoor je er nu amper nog kan lopen. En bedankt hè :(

Nog 1,5 week, dan is het voor mij ook klaar, dan zit ik in mijn eigen huisje en draag ik de sleutel over. |( Dáár heb ik super veel zin in maar deze periode is echt niet leuk

Sterkte, en even doorbijten, over een paar weken heb je een lekker plekje voor jezelf.

Ik heb het wel makkelijk wat dat betreft, hier is alles blijven staan op een lelijk kastje na.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 16:57

Onali schreef:
Ik ben een draaikont en gebruik echt alle bruikbare ruimte in mijn 2 persoonsbed.
Kan er dus echt niemand bij hebben _O-

Haha dat heb ik ook, samen nog met geluid (ademhaling van iemand anders is al lastig), maakt dat ik niet snel zal samenwonen.

Goed geregeld Bloodymary :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 17:10

Magrathea, herkenbaar! Op de laatste avond voor onze verhuizing vond ex het nodig om zijn kameraad nog te gaan helpen sleutelen.. Ik had mijn deel allemaal al ingepakt, hij moest nog beginnen :+ heb je alle hulptroepen staan, liep hij te stressen :roll:

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 17:31

Qua slaap gedrag ben ik net een zeester, overal ligt een ledemaat. Er past niet eens een ander bij.

Sterkte margrathea. Leuk zulke ex schoonouders.

Nog iemand hier die er nu pas achter komt dat bagheera een man is.
Toch een keer leren om op iemands profiel te kijken

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 18:13

mala26 schreef:
Qua slaap gedrag ben ik net een zeester, overal ligt een ledemaat. Er past niet eens een ander bij.

Hahaha! Standje zeester! Dat is alleen als het echt zo warm is zoals laatst. Als een zeester en vooral niet bewegen. _O-

Hahaha. Mss zijn er zo nog wel meer onopvallende mannen. :D

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 18:34

mala26 schreef:

Dat veranderd sowieso als je een kind hebt :+ dus wellicht ook als je een partner hebt :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 18:35

Ik ga me hier maar ook melden, om te leren hoe je het weer leuk met jezelf kan hebben.
Tot mijn 26e was ik ook de eeuwige single, toen na 10 jaar eindelijk weer verliefd geworden 3 jaar geleden.. lastig gescharrel in het begin, maar toch werd het echt. Begin vorig jaar gaan samenwonen, veel moeilijke periodes gehad(waar we aan konden werken) maar ook heel veel fijne dingen samen.. maar niet genoeg meer voor hem.. dus sinds vrijdag weer single.

Ik ben mezelf een beetje verloren, vond het iets te fijn om vrijwel altijd bij hem te zijn. Ben introvert, niet veel vriendinnen maar gelukkig zijn ze er nog voor me terwijl ik ze een beetje verwaarloosd heb :o
Ik stel niet dat ik ervoor een superdruk, interessant leven had met 10 hobby's.. :') maar ik weet het even niet meer hoe ik alles alleen altijd invulling gaf.

Dus tips om te ontdekken wat je leuk vind, je te vermaken in je vrije tijd, in je up, zijn heel hard welkom. Als introvert voelt dat toch altijd wat lastiger.

Ik ben niet van plan eeuwig single te blijven, sowieso moet ik eerst oliebol van mezelf oplossen, maar ook alleen het prima hebben en gelukkig zijn. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 18:43

Even goed super dat je nog steeds je vriendinnen hebt om op terug te vallen.

Ik hou eigenlijk niet echt heel veel tijd over door fulltime baan, paard en ook nog de huiselijke dingen erbij. Ik moet vooral niet te laat naar bed gaan. :=

Ik probeer wel altijd tijd voor vrienden te maken om dan in het weekend af te spreken.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 18:56

Bagheera_206 schreef:
mala26 schreef:

Hahaha! Standje zeester! Dat is alleen als het echt zo warm is zoals laatst. Als een zeester en vooral niet bewegen. _O-

Hahaha. Mss zijn er zo nog wel meer onopvallende mannen. :D

Zon, regen of sneeuw maakt niet uit ik lig totaal over mijn bed verspreid. Tis een kunst zeg maar :D die ik geperfectioneerd heb.

Peach2001 hahahahaha wie weet!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:00

Ha die kunst had ik ook! Tijd om die dan maar weer op te pakken :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:11

Die kunst heb ik ook en mijn bed is 180x220 haha

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:11

Herkenbaar, volgens beide exen slaap ik als Kung Fu Panda :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:13

Dan blijft er idd geen plek meer over voor de ander. _O-

Ondanks dat ik gewoon een twee persoons bed heb zeester ik niet het hele bed door. Ik word wakker aan de kant waar ik in slaap ben gevallen.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:15

Ik word wakker wanneer kind te dicht op me ligt en ik uit bed dreig te vallen en dus niet verder op kan schuiven. Ik kan niet goed tegen aanraken als ik slaap :')