[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:02

Leuk Lau! Zeker die accessoire die je daar rond je voet hebt :P

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:08

Lau.. is dat DE baby? Love it! Ben alleen nog steeds geen fan van de plisse rok maar je kan het prima hebben!

Bontesok, wat ben je mooi.. en wat een sexy benen!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:11

bontesok schreef:
Leuke broek Doutz16!

San, mooi jurkje!

Dank je wel Nayomie :)

Ik heb straks een etentje.
[ [url=m/aV88kk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v1tP6K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Classy, heel mooi!

Ohhh Lau, lekker hoor! Die combinatie tof gedaan. Suits you great!

Kim, dat overhemd is leuk! Waar heb je die vandaan? :D

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:12

Vet leuke outfits hier! Nu het weer mooier weer wordt heb ik een rokje besteld maar hij is toch wel wat kort misschien := Dus twijfel nog een beetje of ik hem terug ga sturen of hem ga dragen maar gewoon niet bukken :')

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 16:14

AylaL schreef:
Leuk Lau! Zeker die accessoire die je daar rond je voet hebt :P

Ja is echte couture <3

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:51

Outfitje vandaag!
Net als Lau, team fanny pack haha :D
Afbeelding

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:05

Net omgekleed, ga straks uit eten bij de chinees met m'n ouders en oma *\o/*
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:37

*Stille meelezer meldt zich en trekt de stoute schoenen aan*

Ondanks dat ik door m'n overgewicht nu al een paar jaar een gruwelijke hekel had aan kleding shoppen, heb ik de laatste tijd toch eindelijk weer eens met plezier kleren gepast en gekocht. Vandaag nog even in de stad geweest met mijn gezin en volgens mij wel geslaagd bij BERDEN waar ik een nieuw G-star en ONLY (broek)jurkje meegenomen heb. Ondanks dat ik me nog steeds niet prettig voel zoals ik nu ben (ben wel aan mezelf aan't werken en de eerste 5kg zijn er af dus dat is lig al een begin), leek het me wel wat om de jurkjes (en nog wat andere outfits) te showen (ondanks dat ik het doodeng vind hihi), mezelf kenbaar te maken hier (ik kom graag meekletsen) en feedback te krijgen; te horen wat jullie van de outfits vinden en of iemand tips heeft voor iemand met mijn postuur (Ik ben 1,58 en heb korte pootjes hihi) Ik ben nu eenmaal nog lang niet op m'n streef gewicht dus ik probeer er nu maar het beste van te maken met zoals het nu is, maar ik heb wat betreft kleren kopen weinig inzicht in wat nu wel of niet staat dus ben wel benieuwd om te horen wat jullie ervan vinden. Ik lees al een tijdje graag mee en er komen telkens zulke toffe outfits voorbij! Ik hoop dat m'n afval project positief blijft verlopen en ik nieuwe outfits kopen alleen maar leuker ga vinden.

G-star jurkje wat ik vandaag kocht (deze moet nog gestreken worden)
Afbeelding

(broek)jurkje van ONLY:
Deze had ik liever Iets ruimer gezien omdat ik gewoon niet van strak zittende kleding houd, maar met het oog op de zomer en onze vakantie vond ik 'm te leuk om te laten hangen en ik hoop dat hij tzt wat losser gaat zitten als ik blijf afvallen (hopelijk) hihi.
Afbeelding

Hier nog een fotootje van vorige week waar ik een ander jurkje 'show' wat ik onlangs gekocht heb.
Afbeelding

Normaal gesproken draag ik vooral strakke jeans, met een ietwat los zittend shirt, (spijker)jasje erop bv. en (meestal) met sneakers eronder.
Voorbeeld;
Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:07

cursebreaker schreef:

Ondanks dat ik door m'n overgewicht nu al een paar jaar een gruwelijke hekel had aan kleding shoppen, heb ik de laatste tijd toch eindelijk weer eens met plezier kleren gepast en gekocht. Vandaag nog even in de stad geweest met mijn gezin en volgens mij wel geslaagd bij BERDEN waar ik een nieuw G-star en ONLY (broek)jurkje meegenomen heb. Ondanks dat ik me nog steeds niet prettig voel zoals ik nu ben (ben wel aan mezelf aan't werken en de eerste 5kg zijn er af dus dat is lig al een begin), leek het me wel wat om de jurkjes (en nog wat andere outfits) te showen (ondanks dat ik het doodeng vind hihi), mezelf kenbaar te maken hier (ik kom graag meekletsen) en feedback te krijgen; te horen wat jullie van de outfits vinden en of iemand tips heeft voor iemand met mijn postuur (Ik ben 1,58 en heb korte pootjes hihi) Ik ben nu eenmaal nog lang niet op m'n streef gewicht dus ik probeer er nu maar het beste van te maken met zoals het nu is, maar ik heb wat betreft kleren kopen weinig inzicht in wat nu wel of niet staat dus ben wel benieuwd om te horen wat jullie ervan vinden. Ik lees al een tijdje graag mee en er komen telkens zulke toffe outfits voorbij! Ik hoop dat m'n afval project positief blijft verlopen en ik nieuwe outfits kopen alleen maar leuker ga vinden.

[ [url=m/Wb0Wxg.jpg]Afbeelding[/url] ]

(broek)jurkje van ONLY:
Deze had ik liever Iets ruimer gezien omdat ik gewoon niet van strak zittende kleding houd, maar met het oog op de zomer en onze vakantie vond ik 'm te leuk om te laten hangen en ik hoop dat hij tzt wat losser gaat zitten als ik blijf afvallen (hopelijk) hihi.
[ [url=m/rkNcyH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier nog een fotootje van vorige week waar ik een ander jurkje 'show' wat ik onlangs gekocht heb.
[ [url=m/ejjagm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Normaal gesproken draag ik vooral strakke jeans, met een ietwat los zittend shirt, (spijker)jasje erop bv. en (meestal) met sneakers eronder.
Voorbeeld;
[ [url=m/IfqyF3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom! Wat goed dat je jezelf wat meer durft te gaan showen +:)+

Ik moet zeggen dat wat je aanhebt helemaal niet verkeerd staat!
Mijn feedback:
G-star jurkje: Ik zou er een riem rond de taille er omheen doen zodat je figuur wat meer krijgt want volgens mij heb jij prima curves die gezien mogen worden. Nu hangt hij als een losse zak rondom je lichaam waardoor je juist groter oogt. Verder hartstikke leuk jurkje

(broek)jurkje (AKA jumpsuit :x ) :
Ik vind deze juist heel mooi zitten <3 Doordat hij wat strakker valt zie je veel beter je mooie vormen. Niks aan veranderen dus!

roze jurkje:
Staat je heel mooi!

Dagelijkse outfit:
Niks mis mee, vind het leuk hoe je met de accessoires de outfit op leukt zodat het niet al te saai word.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:10

Leuke kleding cursebreaker en ik vind je er goed uit zien <3 Dat zacht roze jurkje is prachtig.

Ik ben zelf ook maar 1.58, maar ik heb juist lange benen, grote borsten en een klein bovenlijf. Wat ik zou doen als ik jou was is opzoeken wat je figuur is, en je daar een beetje aan vasthouden qua wat flatterend is en hoe je je beste punten kan benadrukken! Hier is een tabelletje:

Afbeelding

Hier vind je nuttige tips om het beste uit je figuur te halen:
https://www.dressesonly.nl/blog/lichaam ... y-susannah

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:12

Welkom cursebreaker! Je ziet er mooi uit zeg, je mag er wezen!

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:32

Je ziet er leuk uit zo! Enne laat MB en Lau het niet horen, volgens mij is het een playsuit :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 21:40

cursebreaker schreef:

[ [url=m/Wb0Wxg.jpg]Afbeelding[/url] ]

(broek)jurkje van ONLY:
[ [url=m/rkNcyH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ejjagm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voorbeeld;
[ [url=m/IfqyF3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Girl lekker strakke kleren dragen je hebt een top figuur! Je hoeft je niet te verstoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:43

Dat broekjurkje staat je echt heel tof cursebreaker :D

Snorretje, voor mij zou hij te kort zijn :P Je benen lijken wel echt lang nu! Tof!

Ultimo, leuk jassie! Leuk gecombineerde outfit.

Leuk de Eenhoorn :) leuk, shirt in je broek!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:50

Dames ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb veeeel nieuwe (kantoor)outfits nodig. Maar ik weet niet waar te beginnen.. -O-

Zou graag wat casual kleding willen, jurkjes en nette kleding. Winter en zomer kleding.
Ben 180 lang (lange benen dus) en niet zo’n mooi lijntje als de meeste van jullie hier (40/42 en nog aan het afvallen/trainen). Heb een taille en D/E cup, zandloperfiguur dus.

Wie wil helpen :Y)

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:54

Hier hetzelfde figuur, cup E/F en lengte, alleen dan 42/44. Mijn allerbeste aankopen; een zwart jurkje tot op de knie met driekwart mouw (kan in het voorjaar, herfst maar ook in de winter met colbertje) en een zwart colbertje. Voor onder het colbertje heb ik blousjes, shirtjes met v-hals (staat goed bij grotere borsten). Donkere jeans en hakken, en je bent klaar!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:03

Ja zoiets had ik ook bedacht ja!
Hakken is een no go, kan ik niet op lopen en vindt mijzelf dan boven iedereen uitkomen haha.

Ik heb overigens wel een kleurtje dankzij mijn vriend de zonnebank, dus ik zat ook te denken aan wat pastelkleuren wellicht? Een zachtroze jurkje met witte adidasgympen eronder?
Laatst bijgewerkt door sanso op 20-05-19 07:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:07

Afbeelding

Zei je roze ;-)?

Colbert bien blue
Shirt superdry
Broek ltb
Gympen nike

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:21

Ik heb vandaag een simpele outfit aan naar het werkAfbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:33

Ik ga ook voor simpel vandaag. Veel te veel spanning vandaag. :+
Hieronder boots maar had ze nog niet aan.

Afbeelding

Leuke outfit hoor Kim! Mooi met dat bloesje. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:36

Viennanova, staat je goed! Ook bij je figuur ;)

Fijne outfits Kimm en Nayomie!
Nayomie, geen idee waar je de spanning van hebt... Maar succes vandaag :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:38

@bontesok: Mooi jurkje!
@San87: Super vrolijk jurkje :)
@Doutz16: Ikzelf zou niet zo'n wijde broek dragen, maar dit staat jou wel erg leuk!
@Kimm: Leuk setje, al had de blouse misschien een maatje kleiner gekund?
@Lau: Ik zou die kleuren zelf niet zo combineren, maar het staat je goed!
@Snorretje: Hij is idd wel erg kort haha, hoewel je het goed kunt hebben :)
@Ultimo: Leuk sportief setje!
@DeEenhoorn: Leuke broek, ik had hier zelf een iets strakker topje op gekozen.
@cursebreaker: Je ziet er leuk uit!
@Viennanova: Leuk! Ik hou wel van een kleurtje :)
@Kimm: Simpel maar leuk :D
@Nayomie: Comfy :P

Afbeelding
Simpel outfitje voor werk

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 09:10

Martine_R schreef:
*knip*
*knip*

Snap wat je bedoelt! Helaas heb ik niet heel veel kleding die wat strakker valt, maar wil binnenkort toch even shoppen, dus ook een poging tot strakkere leuke kleding

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 09:15

DeEenhoorn schreef:
Martine_R schreef:
*knip*
*knip*

Snap wat je bedoelt! Helaas heb ik niet heel veel kleding die wat strakker valt, maar wil binnenkort toch even shoppen, dus ook een poging tot strakkere leuke kleding

Mijn motto is altijd: Losse onderkleding met strakke bovenkleding matchen en strakke onderkleding met losse bovenkleding. Of beiden strak. Er zijn hier en daar uitzonderingen, maar ikzelf probeer dit zoveel mogelijk aan te houden :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:54

Oh wauw, ik ben een beetje overdonderd van alle leuke en lieve reacties, dankjulliewel! Ik zal even wat meer op iedereen ingaan.

Ik was vroeger al altijd erg onzeker over mezelf en nu met 20kg overgewicht is zeker zijn over mijn lichaam dus helemaal ver te zoeken hihi. Ik vond/vind het dus ook lastig om te shoppen, want telkens als ik wat aanheb kan ik alleen maar focussen op die vetrol daar en zus en zo. Ik heb het gelukkig nu al wat meer los kunnen laten, waardoor ik de laatste tijd dus idd leuke nieuwe kleren heb kunnen shoppen en dat heeft me wel goed gedaan. Ik heb ook een lieve vriendin waar ik nu regelmatig mee ga shoppen en zij is ook heel eerlijk dus dat is ook erg fijn als ik dan sta te passen in de winkel.

Maar ik las altijd graag mee hier, dus het leek me wel leuk om dan ook mee te komen kletsen.

@xU_Blinghx
Dankje voor de tips! Ik ga zsm op zoek naar een riempje voor het groene jurkje - goed idee. En ohhh het is een jumpsuit ja, oeps hahaha. Ik ben het niet gewend om strak zittende kleding te dragen dus het is nog even wennen, maar ondertussen blijf ik proberen te werken aan mezelf dus als ik misschien alweer een paar kilo minder heb dat ik nog wat positiever kan zijn ook.

Bij het roze jurkje vind ik het wel jammer dat je m’n buikje onderaan wel ziet zitten (zie je op de foto minder goed) maar ik moet denk ik echt afstappen van mijn idee dat het erg is als je dat een beetje ziet - maar da’s zo lastig als je zo onzeker bent en niet blij bent met je lichaam. Maar goed, we zijn ermee bezig ;)

Toevallig had ik dat rood/bruine jasje afgelopen zaterdag gekocht en het sjaaltje eerder vorige week, die dan achteraf wel qua kleuren mooi erbij paste. Was toevallig dus haha. Maar sjaaltjes heb ik nu wel regelmatig om en ook wat meer gekleurde t-shirts. Ik ben steeds meer kleur aan’t kopen nu en merk dat ik steeds enthousiaster wordt ervan.

@Sheehan 
Dankje! En heel erg bedankt voor het overzichtje en de link. Daar ga ik zeker mezelf even wat meer in verdiepen.

@wiebke
Ahh dankjewel. Hopelijk zie ik het zelf ooit ook in, lol.

@Divers
Dankjewel! En duidelijk dus dat ik geen verstand van kleren heb hahaha; broek jurkje. Weet ik veel!? LOL.

@Lau
Dankjewel <3 Is iets waar ik nog hard aan moet werken, om in die mindset te komen, maar ik ben op weg.

@Bubblewrap
Dankjewel <3

@Matine_R
Dankjewel <3 en jouw outfit ziet er zo leuk uit zeg!!

@Viennanova
Oh, dat ziet er heel leuk uit zo dat jasje met die sneakers eronder. Geweldige kleur ook.

@_kimm
Heel leuk! Ik vind die bloesjes in de broek gestopt altijd erg mooi uitzien bij anderen!

@Nayomie
Ook heel leuk. Ben vooral fan van die groene broek, vind dat zo’n mooie kleur (erg fijn dat de winkels er momenteel vol mee hangen haha)

Ik heb 9 juni een communie en ik kwam onlangs rode sandalettes tegen waar ik op slag verliefd op was, maar nu komt dus de grote uitdaging om een matchend shirt te vinden. Online durf ik niet te kopen omdat er veel verschillende tinten rood te krijgen zijn en dan moet je echt heel veel geluk hebben wil je precies dezelfde tegenkomen. Dus komende week ga ik met een vriendin de stad in en hopelijk ga ik iets vinden. Normaal koop ik eerst de kleding en dan de schoenen, maar ik moest nu een uitzondering maken haha.

Dit is wat ik so far samengesteld had en al in huis heb:
(Ben benieuwd naar jullie input, aangezien de meesten hier veel meer gevoel voor fashion hebben haha)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb nog een matchende groene tas en groen sjaaltje om erbij te gebruiken. Ik moet nu dus nog een truitje zoeken en wil het liefst dan ook een iets langer truitje, omdat het jasje kort is. Wat denken jullie? Of misschien toch voor een jurkje gaan, maar kan ik met die rode schoenen dan wel iets combineren? Misschien het groene Gstar jurkje of de jumpsuit?