DeMolenhoek schreef:Dat het blijkbaar een typische manneneigenschap is om alles ivm huis maar alleen te beslissen. Je bent bezig met de belastingsaangifte, maar dan willen ze per direct weten waar jij welk licht en schakelaar wilt. Als je zegt dat ze 10 minuten geduld moeten hebben zijn ze op hun tenen getrapt en doen ze het maar zelf en heb je geen enkele inspraak meer. Dan is het ruzie natuurlijk. Het is even goed mijn huis en ik heb evenveel te beslissen, maar ik ga niet alles laten vallen omdat dat persé nu moet gebeuren. Dat kan ook gerust die 10 minuten wachten.
Heeft niet specifiek met het huis te maken, maar met mannen in het algemeen. Die van mij denkt ook dat ik alles laat vallen en als een hondje kom aandraven als hij op de raam tikt omdat hij iets in de garage wil laten zien.
En ik erger me aan de klikkerietus van een collega die mijn rapportages doet als ik met vakantie ben. Ze heeft ze twee weken gedaan om in te leren en op die ene sheet waar twee cellen inhoud hebben en maar eentje aangepast hoeft te worden staat hij opgeslagen op kolom 20 en rij 30. Hoe dan?!