Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 07:48

sureido schreef:
Steeph schreef:
Die huisgenoot he. Met die hersenpudding he... Prinses op de erwt. De deur moet zacht dicht, tuin mannen moeten rekening met haar houden, alles en iedereen moet weten dat ze iets heeft. Maar ze kan wel logees ontvangen op zondag avond, en dan om elf gaan lopen blèren dat ze nog wel mihoen heeft... Ga slapen ofzo!
Ik heb de keukendeur al subtiel dicht gedaan, maar ik hoor ze er nog doorheen |o

Heb je het er al met haar over gehad? :)

Wat is dit? Relatie therapie?

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:08

Wat is dat nou weer voor bleut antwoord :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:18

Amandavd schreef:

Je bedoelt blöd?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:20

Cowboy55 schreef:
Amandavd schreef:

Je bedoelt blöd?

Zo best kunnen, je snapt wat ik bedoel denk ik :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:32

Dat ik alle symptomen van bloedarmoede heb, al zo een 3 keer in de afgelopen maand, naar de huisarts ben geweest maar er niet eens aan gedacht word :x
Ga straks maar weer bellen en drammen

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:48

Behoorlijk geïrriteerd omdat ik weer mijn typische zelf ben vandaag... Om 11u een soort van sollicitatie gesprek bij de Dierenbescherming Limburg om daar als Dierenambulance chauffeuse aan de slag te gaan, en ik ben zo onwijs zenuwachtig weer pfft. En dan in zo'n erge mate dat ik op het punt sta om af te bellen omdat mijn (sociale) angststoornis dan weer naar boven komt en ik er gewoon kotsmisselijk van ben (terwijl ik weet dat dit gewoon goed voor me is om te doen). Ik heb op zo'n momenten echt zo'n gruwelijke hekel aan mezelf en mijn stoornis die me het leven soms zo zuur maakt |o

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:01

Aan 'neusje neusje doen'. Wtf.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:03

Jildau schreef:

hahaha hier maak ik me ook schuldig aan met m'n zoontje. Ondertussen eigenlijk niet meer, maar wel toen hij nog iets jonger was. Kids vinden dat gewoon ontzettend leuk - waarom weet ik ook niet -, ik zelf vroeger ook :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:08

Dat we vandaag volle bak de laatste tests gaan doen voor het systeem. Projectmanager is vrij, afdelingsmanager is vrij en iedereen komt bij mij vragen voor hoe en wat.
Als ik donderdag niet rustig aan was gaan informeren had ik niet eens geweten dat iedereen vrij was, was er geen ruimte gereserveerd geweest en waren er ook helemaal geen laptops beschikbaar geweest. En het is niet mijn taak om die kar te trekken!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:14

Dat ik de hele nacht ontzettend misselijk ben geweest en nu met buikpijn zit.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:15

cursebreaker schreef:
Jildau schreef:

hahaha hier maak ik me ook schuldig aan met m'n zoontje. Ondertussen eigenlijk niet meer, maar wel toen hij nog iets jonger was. Kids vinden dat gewoon ontzettend leuk - waarom weet ik ook niet -, ik zelf vroeger ook :')

Ik bedoel meer het woord en dat typen op bijvoorbeeld Bokt. Krijg er helemaal de kriebels van.. Gaat trouwens over twee volwassenen en niet over kinderen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:17

Jildau schreef:
Ik bedoel meer het woord en dat typen op bijvoorbeeld Bokt. Krijg er helemaal de kriebels van.. Gaat trouwens over twee volwassenen en niet over kinderen.

Oh, overduidelijk helemaal verkeerd begrepen dus hahaha _O-

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:19

Aan de eerste drukte op stage (examens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:28

cursebreaker schreef:
Behoorlijk geïrriteerd omdat ik weer mijn typische zelf ben vandaag... Om 11u een soort van sollicitatie gesprek bij de Dierenbescherming Limburg om daar als Dierenambulance chauffeuse aan de slag te gaan, en ik ben zo onwijs zenuwachtig weer pfft. En dan in zo'n erge mate dat ik op het punt sta om af te bellen omdat mijn (sociale) angststoornis dan weer naar boven komt en ik er gewoon kotsmisselijk van ben (terwijl ik weet dat dit gewoon goed voor me is om te doen). Ik heb op zo'n momenten echt zo'n gruwelijke hekel aan mezelf en mijn stoornis die me het leven soms zo zuur maakt |o

Je wil dit, je kunt het! *\o/*

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:31

Dat mn verstandskies getrokken is vanochtend, ik van de zenuwen vooraf niet heb kunnen ontbijten en nu dus mega honger heb en nog niet mag eten :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:39

Dat mijn sok steeds afglijd in mijn schoen. Verry vervelend zegmaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:48

Dat het blijkbaar een typische manneneigenschap is om alles ivm huis maar alleen te beslissen. Je bent bezig met de belastingsaangifte, maar dan willen ze per direct weten waar jij welk licht en schakelaar wilt. Als je zegt dat ze 10 minuten geduld moeten hebben zijn ze op hun tenen getrapt en doen ze het maar zelf en heb je geen enkele inspraak meer. Dan is het ruzie natuurlijk. Het is even goed mijn huis en ik heb evenveel te beslissen, maar ik ga niet alles laten vallen omdat dat persé nu moet gebeuren. Dat kan ook gerust die 10 minuten wachten.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:25

Dat ik mn ov uit mn telefoon had gehaald voor het uitgaan, maar ik dit niet meer wist waardoor ik net zonder ov op t station stond. Ergste is nog dat ik helemaal terug naar huis ben gereden terwijl mn ov in mn auto lag -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:35

DeMolenhoek schreef:
Dat het blijkbaar een typische manneneigenschap is om alles ivm huis maar alleen te beslissen. Je bent bezig met de belastingsaangifte, maar dan willen ze per direct weten waar jij welk licht en schakelaar wilt. Als je zegt dat ze 10 minuten geduld moeten hebben zijn ze op hun tenen getrapt en doen ze het maar zelf en heb je geen enkele inspraak meer. Dan is het ruzie natuurlijk. Het is even goed mijn huis en ik heb evenveel te beslissen, maar ik ga niet alles laten vallen omdat dat persé nu moet gebeuren. Dat kan ook gerust die 10 minuten wachten.

Heeft niet specifiek met het huis te maken, maar met mannen in het algemeen. Die van mij denkt ook dat ik alles laat vallen en als een hondje kom aandraven als hij op de raam tikt omdat hij iets in de garage wil laten zien.

En ik erger me aan de klikkerietus van een collega die mijn rapportages doet als ik met vakantie ben. Ze heeft ze twee weken gedaan om in te leren en op die ene sheet waar twee cellen inhoud hebben en maar eentje aangepast hoeft te worden staat hij opgeslagen op kolom 20 en rij 30. Hoe dan?!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:45

Dorus schreef:
DeMolenhoek schreef:

Heeft niet specifiek met het huis te maken, maar met mannen in het algemeen. Die van mij denkt ook dat ik alles laat vallen en als een hondje kom aandraven als hij op de raam tikt omdat hij iets in de garage wil laten zien.

En ik erger me aan de klikkerietus van een collega die mijn rapportages doet als ik met vakantie ben. Ze heeft ze twee weken gedaan om in te leren en op die ene sheet waar twee cellen inhoud hebben en maar eentje aangepast hoeft te worden staat hij opgeslagen op kolom 20 en rij 30. Hoe dan?!

Dat ligt aan de oerinstinct van de man _O-
Zaterdagnacht heeft mijn vriend smoorbezopen zijn theorie van de holbewoners verteld, dus de man gaat jagen en de vrouw maakt het eten klaar etc.

Toen ik hem gisterochtend neandertaler noemde snapte hij dit dus niet _O-
Ben ik blij dat ik mooi voor mijzelf zorg qua geld etc

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:47

Dat ik eigenlijk vanochtend bezig wilde met het huishouden, maar dat slapen aantrekkelijker was en ik dus straks het huishouden moet doen met een peuter die om me heen vliegt.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:51

Dat ik al de hele dag last heb van verkoudheidskoppijn

& Aan het feit dat ik tegelijkertijd met mijn vriend wakker was vanochtend, die moest werken & dat ik gewoon vrij ben maar toch maar vanalles ben gaan doen nu

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:26

Ohana_91 schreef:
Dat ik eigenlijk vanochtend bezig wilde met het huishouden, maar dat slapen aantrekkelijker was en ik dus straks het huishouden moet doen met een peuter die om me heen vliegt.

Gewoon even voor de tv zetten.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:29

Steeph schreef:
sureido schreef:
Die huisgenoot he. Met die hersenpudding he... Prinses op de erwt. De deur moet zacht dicht, tuin mannen moeten rekening met haar houden, alles en iedereen moet weten dat ze iets heeft. Maar ze kan wel logees ontvangen op zondag avond, en dan om elf gaan lopen blèren dat ze nog wel mihoen heeft... Ga slapen ofzo!
Ik heb de keukendeur al subtiel dicht gedaan, maar ik hoor ze er nog doorheen |o

Heb je het er al met haar over gehad? :)

Wat is dit? Relatie therapie?[/quote]
Pardon? Houd dan je ergernissen lekker voor jezelf :+ als je je zo aan haar irriteert, zeg het dan tegen haar en dan kan ze er misschien wat aan doen. Maar aan jouw reactie te zien zou ik ook zo irritant gaan doen in huis, want kan me heel goed voorstellen dat het wederzijds is dan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:32

Dat ij ook eens eindelijk 1 dag vrij ben van het werk, en me nog benaderen of ik kan werken vandaag. Is het dan gek dat je niet opneemt?