Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Loeki de leeuw. En dan de reclame van domo vla nazingen. Die ken ik nog steeds uit mijn hoofd.
Bessup dronk ik graag, cola beerenburg weet ik nog van mijn ouders.
Kattenvoer. Vroeger kregen ze Tom Poes ballen en als luxe eens Felix of Whiskas. En Miauw. Daar kende ik ook de 'songtekst' van.![]()
[ Video ]
Met rund, kip, hart of vis. Lekker simpel nog. Mijn huidige pluisbeest krijgt 'atlantische tonijn', 'verse kip met stukjes pompoen' of 'keizerlijke hoen'.
O ja, songteksten. Die deed je op gevoel maar meebléren. Sommige LP's hadden de teksten op de hoes en in sommige blaadjes stonden er ook weleens teksten, maar vaak deed je maar wat.
'Like a Virgin' bléren met alle meiden in de kleedkamer van het gymhok.
verootjoo schreef:Ooh, over reclames.
Die reclames van Yogho Yogho waren ook hilarisch.
Zoals: ‘valt een eikel uit de boom, die lijkt sprekend op mijn oom. YOGHO, YOGHO!”
Of: ‘loopt een engerd in het bos, eet een broodje albatros. YOGHO, YOGHO!’
Sloeg echt nergens op, maar een lol dat we hadden.
Ibbel schreef:Wij keken in de krant. Teletekst bestond nog niet
verootjoo schreef:Ooh, over reclames.
Die reclames van Yogho Yogho waren ook hilarisch.
Zoals: ‘valt een eikel uit de boom, die lijkt sprekend op mijn oom. YOGHO, YOGHO!”
Of: ‘loopt een engerd in het bos, eet een broodje albatros. YOGHO, YOGHO!’
Sloeg echt nergens op, maar een lol dat we hadden.
SusanH schreef:Mensen die Kingcorn nog kennen? Dat was altijd de standaard zin als ik weer gegroeid was. Zeker Kingcorn gegeten. Bestond al niet eens meer volgens mij in 78.
Suzanne F. schreef:Wat ongelooflijk raar is die Yogho reclame eigenlijk. Wie heeft dat verzonnen? En nog even lekker aan dat uier trekken. Pffff dat kan nu echt niet meer denk ik. En die negers kunnen ook niet meer. Eigenlijk zijn we veel bekrompener geworden in de jaren.