Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosjenat schreef:Iemand die een site weet met telefoonhoesjes in de Black friday korting?
MarrieLeen schreef:egnie schreef:Divoza heeft 25% korting morgen op 1 artikel naar keuze. Weet iemand of dit ook geld op de rijlaarzen en dan met name het maatwerk? Wil graag Petries aan laten meten en hoop eigenlijk dat die korting daar ook op geld.
Volgens mij stond Petrie wel op de flyer die ik ontvangen heb via de post. Ik weet alleen niet of maatwerk eronder valt. Even checken!
Banyu schreef:Olympia schreef:Bij de trekpleister zag ik vanmiddag een blaadje liggen alle make up 1+1 gratis op black friday. Zal denk ik bj de Kruidvat ookw el zo zijn dan..
Ga daar maar niet vanuit...
Queelens schreef:Ik aas nog steeds op kortingen op de canon eos 7d mk II. Helaas nog niet veel soeps gevonden. Hoop zo hard morgen haha anders ga ik maar als troostprijs misschien toch maar eerst voor een macbook als daar wel kortingen op zijn
Alwiene schreef:Queelens schreef:Ik aas nog steeds op kortingen op de canon eos 7d mk II. Helaas nog niet veel soeps gevonden. Hoop zo hard morgen haha anders ga ik maar als troostprijs misschien toch maar eerst voor een macbook als daar wel kortingen op zijn
De 7d II is zoooooo fijn, heb de mijne occasion gekocht want tegelijk met een 70-200 2.8 viel ie nieuw niet meer in t budget maar mán wat een fijne camera is dat.
Queelens schreef:Alwiene schreef:
De 7d II is zoooooo fijn, heb de mijne occasion gekocht want tegelijk met een 70-200 2.8 viel ie nieuw niet meer in t budget maar mán wat een fijne camera is dat.
Goed om te horen! Twijfelde tussen deze en de 6D Mk II maar na wat research kwam de 7 er een stuk beter uit. Ja het is niet goedkoop.. de 70-200 2.8 heb ik gelukkig al maar nu kost die 1200 euro. Is toch geld dus ik duim zo hard voor een mooie aanbieding..