Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloempje13 schreef:Bedankt
Ik heb het nu wel even lastig. We zitten natuurlijk met financiële verdeling enzo. Nou vindt zijn familie dat ik op n bepaalde manier bevoordeeld ben en hebben spijt van zaken die zij weer voor ons gedaan hebben. Die zijn blij dat het nu weer zo goed met m gaat met de nieuwe relatie. Zij hebben eigenlijk niet echt veel weet gehad van hoe het werkelijk gegaan is bij ons, hoe ernstig de problemen zijn geweest. Ik wil eigenlijk zo graag dat ze het zien, begrijpen hoe erg het soms was en joe lang al. Maar aan de andere kant denk ik ze gaan het niet begrijpen en zullen me gewoon evengoed een profiteur vinden... wat is wijsheid... dat laatste accepteren of toch praten en het uit proberen te leggen? Ik heb dat ook in de jaren wel geprobeerd maar het is ook eigenlijk nooit echt overgekomen...
Ik vind het zo lastig, heb globaal net alle gebeurtenissen opgeschreven, maar zit er zo mee. Bah dat soort gedachtes komen altijd zo laat en ik ben al zo moe...
Bloempje13 schreef:Ja dat zal wel moeten denk ik... maar wel lastig... ik vind het wel pijnlijk. Ik heb ook meerdere malen aangegeven alles gewoon netjes te willen doen, daarvoor ben ik ook aan mediation begonnen. Daarnaast staat ons huis bv vol dure spullen waar ik nooit om heb gevraagd en geen waarde aan hecht, en had hij een veel hoger uitgavenpatroon dan ik, dus in die zin heeft hij zelf ook echt zn voordeel wel gehad. Maar goed dit soort dingen krijg je natuurlijk altijd met een scheiding...
virtuele knuffel van mij. 

), en is nog steeds erg gebrand op het overnemen van het huis. En verder vindt ie deze situatie doodnormaal