Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijsje schreef:Als ik dit zo lees ben ik minder vredelievend. Zou een flink intimiderend uitziende kennis uitnodigen, en deze bij aanbellen van de buurman de deur laten opentrekken om buurman de stuipen op het lijf te jagen.
-Namiro- schreef:Succes bij het bureau vandaag! Hoop echt dat je serieus genomen wordt..
Ik geloof echt dat ik bij dat laatste geintje van de buurman achter de deur was gaan staan en hem had opgewacht om hem vervolgens eens echt goed de waarheid te zeggen..
gohya schreef:Wijsje schreef:Als ik dit zo lees ben ik minder vredelievend. Zou een flink intimiderend uitziende kennis uitnodigen, en deze bij aanbellen van de buurman de deur laten opentrekken om buurman de stuipen op het lijf te jagen.
Idd. niet goedschiks,dan maar kwaadschiks,dat helpt bij sommige mensen echt wel.
funnyhorses schreef:Mijn god wat een gedoe!
Ik zou zeggen taser aanschaffen en gebruiken!
Die flapjassen wat zich politie noemt heb je toch niks aan.
Is toch te belachelijk voor woorden dat men zich zoiets moet laten gevallen?
Even laten knetteren dan worden ze wel rustig! Wie niet luisteren wil moet maar voelen!
JoyCiej007 schreef:funnyhorses schreef:Mijn god wat een gedoe!
Ik zou zeggen taser aanschaffen en gebruiken!
Die flapjassen wat zich politie noemt heb je toch niks aan.
Is toch te belachelijk voor woorden dat men zich zoiets moet laten gevallen?
Even laten knetteren dan worden ze wel rustig! Wie niet luisteren wil moet maar voelen!
Ik gebruik het heel soms als dreigmiddel in enge situaties.
Die van mij kan een heftig geluid en zichtbaar stroom geven, maar werkt enkel als je m op het lichaam/kleding plaatst, dus niet op afstand (dat is anders een stungun).
Meestal is alleen het laten horen en zien al genoeg want iedereen (en zelfs ik eerder) wordt daar gewoon heel erg bang van.
Mijne is trouwens niet herkenbaar als zijnde....