Nogmaals iedereen bedankt voor alle steun ik kan jullie echt niet genoeg bedanken! Speciaal voor de bokkers die aanwezig waren op de plechtigheid Priscilla zou dit echt gewaardeerd hebben net als Ik!
Dus ode aan bijna alle bokkers!
Marcel
Wesco
Sorry dat ik niet aanwezig kon zijn... Ik had echt gewild maar kon geen vrij krijgen ivm vakantie.
Marcel, sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 30-12-17 20:19
Marcel respect dat je nog steeds reageert ,Pris is uit het oog maar niet uit het hart . Heel veel sterkte komende weken , wat fijn dat er ook bokkers waren dat had ze super gevonden
Aangenaam te horen dat jullie veel steun hebben ervaren uit de aanwezigheid van bokkers en van de online reacties in de topics. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en innerlijke kracht toewensen.
Fijn dat je hier wat steun uit haalt Marcel! En lief dat een aantal bokkers erbij waren. Hier gaat morgennacht ook een vuurpijl voor jullie de lucht in!
Knakker
Geplaatst: 31-12-17 14:41
Fijn dat je nog reageert Marcel, ik hoop dat je de ontstane leegte een plaatsje kan geven en dat je ondanks het gemis weer verder kan in dit leven, enorm veel sterkte toegewenst!
spicegirl
Geplaatst: 31-12-17 14:49
Nou die leegte wordt ik mijzelf steeds meer van bewust en het zal moeilijk worden om alles een plekje te geven. Maar ik heb Priscilla belooft mijn best te doen om verder te gaan en dat ga ik dan ook proberen. Maar als ik het haar niet had belooft Weet ik het nog zo net niet....
Dat is heel begrijpelijk hoor Marcel! Bij mij kan je ook altijd terecht om even je hart te luchten als je dat wil!
byjou1983
Geplaatst: 31-12-17 15:03
Ik vind het zo lief dat je ons steeds weer een update geeft. De leegte die je voelt....de pijn ...het verdriet... Heel veel sterkte Marcel.
Pferdchen
Geplaatst: 31-12-17 15:10
Voor jou is het vandaag niet alleen een jaarwisseling, maar zal het ook de overgang naar een heel ander leven zijn. Wens je toe dat je er voor en met jezelf iets moois van gaat maken
Het was een dienst zoals Pris het had gewild. We zien elkaar binnenkort, Marcel! Xxx
Pandora2
Geplaatst: 31-12-17 15:48
Ik heb die weg ook bewandeld helaas. Mijn pb staat ook open. Veel sterkte.
bruintje123
Geplaatst: 31-12-17 15:49
Sterkte Marcel. Fijn dat je toch ook wat steun uit bokt kon halen. En ik denk dat ik gerust namens iedereen schrijf als ik zeg lucht gerust hier ook je hart als je dat fijn vind.