Nou, toevallig had ik ook zo’n rare droom. Komt vast omdat je zo onrustig of zelfs helemaal niet slaapt. Gek hè, dat de een zo’n last kan hebben van het maanlicht en de ander niet.
Ik slaap erg goed de laatste tijd, alleen ben ik wel erg moe in de aanloop naar volle maan. Net of ik niet goed uitrust s’nachts ofzo
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-02-21 19:15
De dromen hier afgelopen dagen zijn naar, te realistisch dromen dat je je oude honden dood aantreft, ze aait en ze niet meer bewegen en er ook van overtuigd zijn dat je wakker bent dan ook. Ommdaarna pas wakker te worden en goddank je hoort ze nog ademen, Dat soort fijne dromen.
Gek genoeg eenmaal echt volle maan slaap ik uitstekend meestal. Nou ja zo als altijd eigenlijk
Verklaard hier ook een hoop..... vannacht elke minuut spreekwoordelijk gezien
Es_ther
Geplaatst: 25-02-21 21:47
Ach, ik droomde over m’n mondkapjes... ik was ze kwijt en ik vond ze overal en nergens terug . Ik word met volle maan wel moe wakker, komt denk ik omdat ik zo druk droom.
Gisteren heb ik bijna 200km gefietst. Dus ik verwachte goed te slapen. Maar drie keer raden. Ik was weer gewoon vroeg wakker. Normaal als ik zo'n stuk fiets slaap ik wel. Niet in de gaten gehad dat het weer bijna zover is. Dat lees ik net hier weer terug.
Mando
Geplaatst: 26-02-21 06:47
Ik had mezelf zo moe gemaakt dat ik knockout heb gelegen. Dus het leed is weer geleden.
Pff, nou, inderdaad het is weer volle maan hoor. Hier ook de raarste dromen. Onder andere over een kansloze crush van jaaaaaaren geleden, die niet eens aardig bleek ook nog. Duikt die ineens weer op 's nachts. Echt, rot op hoor! Blij als we het weer hebben gehad haha
Shenavallie
Geplaatst: 26-02-21 19:49
Afgelopen twee nachten weer heerlijk geslapen! Wat mij betreft mag het de hele maand wel volle maan zijn.
Ooooh was dat het! Loop stage bij een schapenboer en we hadden de hele dag haast geen lammerij en rond 12 uur vannacht ineens 7 in een halfuur tijd Lag uiteindelijk half 3 op bed omdat de een na de ander ineens ging