Horse & Chicks kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:48

Jester_ schreef:
Oh wat vreselijk dit. Dit zijn de mensen die #metoo doen als een man naar ze fluit denk ik

:')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:13

Peerke_ schreef:
C_arola schreef:
In overleg is besloten om dit topic naar Kippenhok te verplaatsen.

Met mij is anders niks overlegd >;)

Sjoerd ophouden :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:01

Ik doe er maar even een schepje bovenop..
Als stille meelezer ben ik benieuwd.. komt ie? :+

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:11

Er zijn wel dames die (dacht ik) naar dit idee een kalender gaan maken. Hier is ook een instagram account over: babesandanimals. Het idee is een beetje veranderd maar ik vind het nog steeds wel echt heel erg leuk en als de kalender uitkomt ga ik hem zeker kopen :D

IMJ

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:23

Oh ik zie daar 1 zo'n gave foto van wit paard en 'babe' in bontjas in de sneeuw! Is dat iemand van hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:28

IMJ schreef:
Oh ik zie daar 1 zo'n gave foto van wit paard en 'babe' in bontjas in de sneeuw! Is dat iemand van hier?

Nee dat is gewoon een winters plaatje voor bij de mededeling over de winter shoot :D

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:35

-O- oh

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:41

Heel eerlijk?

Ik vind dat je door de voorbeeld foto's mensen een beetje voor de gek houdt en te hoge verwachtingen creëert.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:45

Change3x schreef:
Heel eerlijk?

Ik vind dat je door de voorbeeld foto's mensen een beetje voor de gek houdt en te hoge verwachtingen creëert.

We weten heel goed wat we doen ;)
We blijven in het sfeertje en hebben 3 geweldige fotografen. Ik denk dat we jullie nog gaan verbazen hoe kwalitatief goed dit gaat uitpakken. Iedereen doet heel erg zijn best qua outfits en styling alles gaat op een goed niveau.
We creëeren totaal geen hoge verwachtingen en houden het juist heel lowkey.
Wacht maar gewoon rustig af voor je een oordeel geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:48

Lau schreef:
Change3x schreef:
Heel eerlijk?

We weten heel goed wat we doen ;)
We blijven in het sfeertje en hebben 3 geweldige fotografen. Ik denk dat we jullie nog gaan verbazen hoe kwalitatief goed dit gaat uitpakken. Iedereen doet heel erg zijn best qua outfits en styling alles gaat op een goed niveau.
We creëeren totaal geen hoge verwachtingen en houden het juist heel lowkey.
Wacht maar gewoon rustig af voor je een oordeel geeft.

Daar wil ik even aan toevoegen dat het handig is om te lezen wat er bij de foto's staat, voorbeeld foto's zoals je ze noemt zijn geen voorbeeld foto's maar is inspiratie voor bijvoorbeeld outfits :) ik denk inderdaad ook dat we ontzettend gaan verrassen.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:10

Vraag me af of dit idee echt goed uit gaat komen...

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:15

Nou.
Ik ben heeel benieuwd of ik zo verrast word :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:24

asm_kayleigh schreef:

Omdat..? Kritiek etc is uiteraard welkom, maar als dingen toegelicht worden waarom jullie bepaalde dingen vinden (denken) kunnen wij dat misschien uitleggen, als iedereen zelf lekker dingen wil blijven invullen en spoken zien waar geen spoken zijn is dat jullie keuze. Goed dit topic gaat verder niet over ons project dus wie daar vragen of iets over heeft stuur me gerust een pb of check de insta waar ook alles op komt.
Ieder z'n eigen ding gedachten en mening maar hou het wel netjes.

(Niet te vergeten dat jij eerst heel graag met ons mee wou doen maar dit niet kon ivm leeftijd Kayleigh dus vind deze reactie helemaal bizar maar dat terzijde :) )

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:31

Annet_Dottie schreef:
asm_kayleigh schreef:

Omdat..? Kritiek etc is uiteraard welkom, maar als dingen toegelicht worden waarom jullie bepaalde dingen vinden (denken) kunnen wij dat misschien uitleggen, als iedereen zelf lekker dingen wil blijven invullen en spoken zien waar geen spoken zijn is dat jullie keuze. Goed dit topic gaat verder niet over ons project dus wie daar vragen of iets over heeft stuur me gerust een pb of check de insta waar ook alles op komt.
Ieder z'n eigen ding gedachten en mening maar hou het wel netjes.

(Niet te vergeten dat jij eerst heel graag met ons mee wou doen maar dit niet kon ivm leeftijd Kayleigh dus vind deze reactie helemaal bizar maar dat terzijde :) )

tot heel veel mensen afhaakten ;) Daarom denk ik dus ook niet dat het echt word gedaan. Er stond ook 2019, maar denk dat mensen het dan al vergeten etc...

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:35

En daarom delen we verder de plannen niet op bokt :Y)

Project staat volledig los van dit topic, alle data zijn geprikt met de modellen, mua, dieren en fotografen dus alle logistieke dingen zijn bij ons al rond :Y)

Vind je het wel leuk om te volgen en niet een.onzinnig, stom, flauw, vervelend of "heb ik toch niks mee van doen" idee, dan ben je welkom op de insta en later FB.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:53

Amen