Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marrie_L schreef:x_spekkie_x schreef:Ik ga morgen voor zes weken naar Bonaire![]()
Zoals bij elke reis, hou ik ook dit keer weer een reisblog bij (zie onderschrift)
Veel plezier! Mag ik mee in je koffer?
Ik zat al over de 23 kilo
x_spekkie_x schreef:Marrie_L schreef:
Veel plezier! Mag ik mee in je koffer?
Als je gewichtsloos ben mag je meeIk zat al over de 23 kilo
![]()
Vanochtend om kwart voor vijf opgestaan en ik zit nu al op Schiphol! Ik was binnen tien minuten door de security en douane heen, dus ik moet mezelf nu nog twee uur vermaken. Gelukkig hebben ze tegenwoordig gratis internet en een stroompunt, dus ik zit lekker met mijn laptop op schoot
Bellatrix schreef:Kon je zo makkelijk vrij krijgen van je werk hiervoor? Had je nog zoveel vrije dagen staan?
Marrie_L schreef:Hoe denk je dat dat komt?
nou ja, er zit wel twee kilo drop voor mijn host in
Bellatrix schreef:NatasjavE schreef:Wil er helemaal niet uit vandaag.....wordt een lange dag.....om 7:30 beginnen en tot 22:00.
Wow! Dat is idd een lange dag! Wat doe je?
Bellatrix schreef:Ja, ik wil ook wel 6 weken maar dan mis ik mijn katten ook 6 weken...en dat kan ik dan weer niet...
ondanks mijn workaway constructie (vrijwilligerswerk in ruil voor kost en inwoning) ben ik nog wel een hoop geld kwijt (ticket, autohuur, uitstapjes). Maar het is heerlijk om hier te zijn
). Dus dat wordt de komende nachten proberen zoveel mogelijk een lokaal ritme te krijgen.