Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 13:43

Ja ik wou zeggen.. Probeer een volgende groep op te richten. Desnoods een kleine groep zodat het niet teveel werk wordt. Kun je toch meedoen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 13:47

Wij begrijpen de teleurstelling van oud deelnemers die niet mee kunnen doen door het limiet aan deelnemers.

Echter willen wij als organisatie een succesvol SSS kunnen garanderen waarbij iedereen even veel plezier heeft.
Door goed te luisteren naar de deelnemers van vorig jaar hebben wij daarom besloten om dit jaar voor een limiet van 100 personen te gaan.

Het is heel zuur dat er dan oud deelnemers niet mee kunnen doen, maar iedereen heeft dezelfde tijd gehad om aan te melden.

Nieuwe deelnemers hebben dan ook geen plaatsen van oud deelnemers ingenomen en zij hoeven zich niet schuldig te voelen. Al begrijpen wij het dat ze dat gevoel wel hebben want dat gevoel ervaren wij als organisatie ook.

Daarbij zijn er ook bokkers die dit topic dit jaar voor het eerst tegen zijn gekomen en die ook graag mee wilde doen maar waarbij de inschrijving ook al vol zit.
Ook voor hun is het zuur dat zij niet mee kunnen doen.

Het liefste zouden wij iedereen mee willen laten doen maar dan kunnen wij niet garanderen dat het een succesvol SSS wordt.

Daarmee willen wij ook meteen aan een ieder die mee wilde doen, oud of nieuw, maar waarbij dit niet gelukt is omdat wij vol zitten, onze verontschuldigingen aanbieden. Wij hopen van harte dat jullie je inschrijven voor de reservelijst omdat je niet weet wat er nog gebeurt. Verder hopen wij van harte deze bokkers wellicht volgend jaar wel tegen te komen?

Wij hopen dat jullie onze keuze voor minder deelnemers kunnen begrijpen.

Fem

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 13:51

Oh, ik neem het ook echt niemand kwalijk...
Ik sla mezelf alleen voor mijn hoofd dat ik niet zo vaak meer op bokt zit en dit topic dus gewoon nog niet gezien had....
En voor mij zit zelf iets organiseren er echt niet in...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:09

Ik hou wel van chocolade, maar niet van puur of gekke smaken. Gewoon melk of wit is prima evt met hazelnoot. Of kindersurprise of kinderchocolade.
Verder heb ik een 3 jarig zoontje en een dochtertje van bijna 6 maanden. Met mijn zoontje bak ik graag koekjes of cakejes ofzo.
Geen paard meer, alleen katten, konijnen, kippen en een fret.
Badspul heb ik genoeg, sieraden, make up en nagellak doe ik niks mee en we willen ook niet al te veel prullaria hebben staan in huis.
Knutselen met de kleine man is wel een top of kleuren of verven ofzo. Laatst heeft hij met zijn oma een vogelhuisje van de Action gemaakt. Vond ie prachtig.
Zo dat moet wel even genoeg zijn denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:10

Ik hoef helemaal geen eten in mijn pakket , ben al gevuld genoeg :+ . Werk bij de slager , ook niet altijd bevorderlijk :') . Je snaait zo wat naar binnen

Mijn top en flop lijstje is niet zo extreem gevuld , heb genoeg op bokt staan

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:19

LadyMadonna schreef:
Oh das ook zuur.... heb het vorig jaar gevolgd en vond het zo leuk dat ik me gelijk zodra ik het zag opgegeven heb... maar nu heb ik wel 1 van jullie plekjes... Y;(

Hier precies zelfde. Met ook licht schuld gevoel nu -O- als ik de berichten lees dat mensen beetje teleurgesteld zijn omdat ze nu niet mee kunnen doen terwijl ze al 2 jaar mee deden

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:22

Tja je heb soms geluk en soms niet. Ik had toevallig wel geluk. Maar ook puur omdat ik het ineens zag. ik snap de keuze van de orginisatie ook. En nieuwelingen hoeven zich ook niet schuldig te voelen. Want anders zou er geen nieuweling meer mogen meedoen..

Ik loop altijd bijv de fotomeetings mis.. of zijn te ver weg, of het is al vol.. baal ik ook zo vaak van maar tja helaas.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:25

Mijn top en flop lijstje is ook niet veel bijzonders.. eten hoeft van mij niet, maar ik ben helemaal verslaafd aan suprise eieren helaas. Paardenspullen hoeft ook niet want paardlief staat te koop ;(. Ik hou van roze, glitters en dat soort ongein. Rituals/Lush is mijn bad en douche favorietje. Ik heb een hondje, een langharige chihuahua ding.

En verder ja... you will see *\o/*

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:28

Ik ben al aan het shoppen :')

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:29

MDH je hoeft naar mijn idee geen verontschuldigingen aan te bieden dat je iets leuks en goed georganiseerd wilt organiseren ;) Jullie hebben er veeeeeel werk aan en doen ontzettend je best, alvast mijn dank daar voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:31

Gwenvd schreef:
MDH je hoeft naar mijn idee geen verontschuldigingen aan te bieden dat je iets leuks en goed georganiseerd wilt organiseren ;) Jullie hebben er veeeeeel werk aan en doen ontzettend je best, alvast mijn dank daar voor!

Hier ga ik helemaal in mee ;)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:37

Ik was ook nog maar net op tijd met opgeven, anders voor de volgende keer de link van het topic evt plaatsen in het oud SSS kletstopic?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:40

Charaz schreef:
Ik was ook nog maar net op tijd met opgeven, anders voor de volgende keer de link van het topic evt plaatsen in het oud SSS kletstopic?

Deze heeft er volgens mij ook ingestaan

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:43

Charaz schreef:

Dat kunnen we doen, echter heeft het oude SSS topic uiteindelijk nog maar zo'n 9 leden :+
En ik verwacht dat dat met dit nieuwe SSS topic ook gaat gebeuren :o
Dus dan bereik je hetzelfde als dat we nu hebben.

Maar we kunnen in ieder geval gaan nadenken over andere manieren om het topic te openen.
We moeten ons blijven ontwikkelen en blijven leren, dus we zijn ook al hard aan het overleggen voor dingen voor bijvoorbeeld volgend jaar :)

@Ashley, nee alleen het soepkippentopic heeft in het oude kletstopic gestaan.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:55

Mja, het enige waar je dan denk ik op uitkomt is een inschrijflijst waarbij deelnemers van voorgaand jaar voorrang hebben op nieuwe deelnemers.... De vraag is, moet je dat willen? Persoonlijk denk ik van niet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:58

Lalidan schreef:
Mja, het enige waar je dan denk ik op uitkomt is een inschrijflijst waarbij deelnemers van voorgaand jaar voorrang hebben op nieuwe deelnemers.... De vraag is, moet je dat willen? Persoonlijk denk ik van niet.

En dit mag ook niet volgens de regels van Bokt :o

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 14:59

Lalidan schreef:

Ik vind dat zelf ook niet wenselijk... iedereen moet zich aan kunnen melden. En met 166 paletten vorig jaar en dit jaar 100 plekken ga je dat niet redden als eerdere deelname een voorsprong geeft

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:02

Ik denk dat dat ook niet in de gedachten van het Secret Santa ligt :o

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:03

-1 neem ik aan die het pakket gewoon niet opgestuurd heeft

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 15:09

Charaz schreef:
-1 neem ik aan die het pakket gewoon niet opgestuurd heeft

Er zijn uiteindelijk zeker 166 paketten verstuurd

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:11

was er vorig jaar iemand die geen pakket had? heb ik zeker even gemist...

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 15:13

Er waren wat problemen ja... maar die zijn door enkele anderen opgepakt...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:14

ynskek schreef:
Er waren wat problemen ja... maar die zijn door enkele anderen opgepakt...

En daar willen wij het voor nu liever bij laten.

Wij richten ons liever op dit jaar en eventueel al volgend jaar :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:15

ik vind niet dat je je verontschuldigingen aan hoeft te bieden hoor M_D_H
iedereen heeft dezelfde inschrijftijd gehad, en het organiseren van zoiets is ook niet niks, dus vind het alleen maar goed dat er een stop staat op het aantal deelnemers en dat er gewoon duidelijkheid is, ik weet zeker dat er volgend jaar weer een nieuwe SSS komt, hopelijk hebben meerdere mensen dan meer geluk :j

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:20

Voor volgend jaar is het misschien handig om aan te kondigen dat de inschrijvingen over 2(?) weken open gaan vanaf een bepaald tijdstip. Dan heeft iedereen gelijke kans.