Booooo schreef:Goof schreef:Waarom als ik vragen mag? Kijk, als hij zijn werk al niet naar behoren doet begrijp ik het, maar ik ga er even vanuit dat hij wel goed werkt. Waarom werk en privé niet gescheiden houden en hem gewoon zijn (goede) aandeel laten leveren in het bedrijf?
Omdat de zaak op prive terrein gevestigd is en de TS + haar ouders er denk niet op zitten te wachten hem nog te zien na wat hij heeft geflikt..
Dat zijn risico's die je neemt als je alles zo met elkaar verweeft. Je kunt niet zomaar afspraken vernietigen.
KiVa schreef:Ook een gedeelte van mijn geld kan ik aantonen. Ik heb enkel de pech dat een ander deel van mijn geld van tijdens de 1manszaak is.(is nu bvba)
Helaas is het zo dat alle schulden gemaakt binnen een 1manszaak ook de partner betreft. Dus ik vrees hier helemaal niks in handen te hebben, gezien ik toen vanuit mijn rekening dit heb moeten vereffen.
Ik had niks in mijn handen met de 1manszaak en ben pas bezig met de zaak bij de overstap van bvba. Hij had er helaas toen al een heel soepje van gemaakt, waardoor er toch flink wat kapitaal nodig was om alles te redden...
Helaas is mijn budget niet zo groot (hij is letterlijk met al mijn geld gaan lopen hé! )
Ik kan een advocaat betalen, maar geen dure. En de eerste contacten waren niet zo goed.
Maar 1dag tergelijk, ondertussen ben ik bezig met alles op te slaan, bewijzen aan het zoeken. Nu ik alles in handen heb is dit het belangrijkste om eerst voor elkaar te krijgen..
Gezien wat je zegt over de éénmanszaak (''Helaas is het zo dat alle schulden gemaakt binnen een 1manszaak ook de partner betreft.'') lijkt het me dat je in GvG getrouwd bent? Zoja, dan is er geen 'jouw' geld en 'zijn' geld. Er is dan alleen 'jullie' geld.