Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mandy_89 schreef:We hebben er nog steeds niet echt over gepraat, duidelijk dat hij daar geen trek in heeft.
Krijg ik een appje van hem:
Jij blijft ook bezig met dingen aanschaffen voor je paard!
Mandy_89 schreef:We hebben er nog steeds niet echt over gepraat, duidelijk dat hij daar geen trek in heeft.
Als ik erover begin, dan is het iets van jaja, eum ik ga verder in de tuin..
banketstaaf is dan wel, ik was dus op marktplaats aan het kijken naar gpg beugels, omdat ik last van mijn knieën heb met rijden, en had op een advertentie gereageerd voor de prijs te weten.
Krijg ik een appje van hem:
Jij blijft ook bezig met dingen aanschaffen voor je paard!![]()
Dat doe je toch niet?! Laat m dat dan straks als ie thuis is zeggen, en niet via whatsapp.
Dacht eigenlijk sinds mijn eerste bericht dat t weer goed ging, hij zeurde niet meer als ik ging rijden, en terwijl hij een hele tirade over kosten paard had gegeven, wou hij nog steeds niet bekijken wat ik dit jaar per maand uitgegeven heb aan m'n paard. (extra voor hem uitgerekend)
Weet niet wat veel/vaak spullen aanschaffen is? Heb in mei een vliegendeken gekocht, en vorige week dan een ander zadel (oude brengt hetzelfde geld op). En deze week een nieuwe rijbroek erbij.
Verder moet ik dus ook andere beugels, omdat ik ook met het andere zadel last van mijn knieën heb.
Maar durf nu eigenlijk niets meer aan te schaffen, als ie erachter komt is ie boos.
Probeer altijd al zo aan te schaffen dat hij t eigenlijk niet door heeft. Om gezeik te voorkomen.
(is niet zijn geld! is mijn eigen geld, voor als mensen dat denken)
. hooi en stro valt hij nooit over
maar als er eens wat opdoet begint hij wel over de 'kosten van de dieren'... het lijkt dan wel of hij even moet zeuren of wat ook.. Want sparen gaat ook vaak niet lukken want dan komt er weer een tegenvaller hier of daar....en ja, dat vind ik ook vervelend
, kinderen hadden ons meer gekost.. Temeraire schreef:Ik zei net dat communicatie het probleem is, maar eigenlijk is dat niet het enige. Wat anderen ook zeggen, hij lijkt jou te willen controleren.
Het lijkt alsof jouw vriend denkt dat als je geen paard zou hebben, je elke avond en weekend met hem op de bank voor de tv zou zitten. Maar dat is toch niet zo? Als je geen paard zou hebben zou je wel een andere hobby hebben, gaan tennissen, kantklossen, wat dan ook. En het lijkt me ook gezond om iets van een hobby te hebben.
Je gaf aan dat avond aan avond op de bank zitten voor jou geen quality time is, dus dat zou ik ook zeker bespreekbaar maken, want dat lijkt me een duidelijk verschil in verwachtingspatroon tussen jullie.
Ayasha schreef:Dat is al van het begin van het topic duidelijk, hij wil dat TS gewoon elke avond bij hem op de bank zit (of alleen op de bank zit als hij naar zijn vrienden is.)
musiqolog schreef:. In een langdurige relatie komt altijd het moment waarop het niet meer vanzelf gaat. Je gaat je dan ergeren aan de dingen van een ander. Kennen jullie vast ook wel: iemand zegt iets en het enige wat jij denkt is: "hou toch je mond".
musiqolog schreef:Eerst even aan bepaalde mensen die hier reageren: volgens mij wíllen jullie gewoon dat ze het uitmaakt. Ik krijg bij jullie reacties wel een bakje-popcorn-en-colagevoel: "komt er nog wat van, deze soap is saai!"

Goof schreef:musiqolog schreef:. In een langdurige relatie komt altijd het moment waarop het niet meer vanzelf gaat. Je gaat je dan ergeren aan de dingen van een ander. Kennen jullie vast ook wel: iemand zegt iets en het enige wat jij denkt is: "hou toch je mond".
Euh nee dus. Ook in langdurige relaties is het niet normaal dat je een punt bereikt dat je denkt 'houd je mond'. Echt niet.
En als je je relatie serieus neemt bel je al helemaal niet de moeder van je partner. Even serieus. Wat heeft die überhaupt met jullie leven te maken? Je bent toch volwassen met zijn allen?
Samen oplossen, (schoon)mams heeft nergens ook maar iets mee te maken.