Roodvos schreef:En dit is waar ik de hele dag op het werk op loop:
https://werkschoenenbaas.nl/index.php/m ... livia.html
Kan zo onder een mantelpakje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:En dit is waar ik de hele dag op het werk op loop:
https://werkschoenenbaas.nl/index.php/m ... livia.html
Ceffyl schreef:Wat betreft de "chique" Teva's. Nee. Gewoon nee. Dat je ze mooi vindt is één ding en daar kan ik prima inkomen. Maar ze zijn gewoon echt niet chique. Als je een dresscode gala hebt zie je daar echt niemand op Teva's op af komen hoor. Net zoals dat spijkerbroeken ook echt niet chique zijn. Ze kunnen netjes zijn, maar meer ook niet. Maar goed, meningen hè![]()
Wel fijn dat je jouw ervaringen wil delen Germie, dus voel je niet aangevallen hoor. Het is gewoon verschil van smaak en beleving.
lieveli schreef:Ik betaal je er voor om dat te zien.
germie schreef:lieveli schreef:Ik betaal je er voor om dat te zien.
Lever me een mantelpakje en ik ga voor een fotoshoot met mijn wandelsandalen, en doe me dan maar een etentje in een Michelin restaurant. Ik meen het, het staat mij echt super hoor. En ik zal dat ook blijven promoten. Het kan namelijk gewoon. Ook bij een dresscode. Echt waar. En geen getrol, het is gewoon zo.
Niet die sandalen van de vorige pagina die veel gedragen zijn (en ja, ik geloof direct dat die nog 10 keer verzolen waard zijn ook al is het niet mijn smaak). Maar Teva's en die Switch van Decathlon zijn echt zoooooo chique.
De catwalk/rode loper is niet bepaald een veilige graadmeter voor wat 'kan'. Jaar of wat geleden stond lady gaga geloof ik in een vleesjurk op de foto, kreeg ook weinig navolging 
M_i_R schreef:Ik vind het bij Chanel ook geen porumDe catwalk/rode loper is niet bepaald een veilige graadmeter voor wat 'kan'. Jaar of wat geleden stond lady gaga geloof ik in een vleesjurk op de foto, kreeg ook weinig navolging
Je zou de reacties ook kunnen opvatten als een tip Germie: heb je echt een keer een chique feest doe het dan gewoon niet. Niet iedereen zal je er om naar huis sturen maar net als hier zal een groot deel van de aanwezigen er wel degelijk een negatieve mening over hebben en wellicht ook over jou omdat je de etiquette niet volgt. Dat zou jammer zijn, toch?