Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:43

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:47

Ik betaal je er voor om dat te zien.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:04

lieveli schreef:
Warboel schreef:
[ [url=m/a40iil.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* Mijn Martens sandalen zijn inmiddels ook binnen :D lopen fantastisch overigens.

Is dat een poezenvest?????

Een poezenjurk zelfs!

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 23:12

Haha dat poezenvest is leuk!

Wat betreft de "chique" Teva's. Nee. Gewoon nee. Dat je ze mooi vindt is één ding en daar kan ik prima inkomen. Maar ze zijn gewoon echt niet chique. Als je een dresscode gala hebt zie je daar echt niemand op Teva's op af komen hoor. Net zoals dat spijkerbroeken ook echt niet chique zijn. Ze kunnen netjes zijn, maar meer ook niet. Maar goed, meningen hè :D
Wel fijn dat je jouw ervaringen wil delen Germie, dus voel je niet aangevallen hoor. Het is gewoon verschil van smaak en beleving.

Edit: jurk dus, geen vest.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:32

Ceffyl schreef:
Wat betreft de "chique" Teva's. Nee. Gewoon nee. Dat je ze mooi vindt is één ding en daar kan ik prima inkomen. Maar ze zijn gewoon echt niet chique. Als je een dresscode gala hebt zie je daar echt niemand op Teva's op af komen hoor. Net zoals dat spijkerbroeken ook echt niet chique zijn. Ze kunnen netjes zijn, maar meer ook niet. Maar goed, meningen hè :D
Wel fijn dat je jouw ervaringen wil delen Germie, dus voel je niet aangevallen hoor. Het is gewoon verschil van smaak en beleving.

+1

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 05:48

Mooie sandalen die lekker lopen zijn er zeker wel. Echter zul je dan flink in de buidel moeten. Ik lees nu al een behoorlijk aantal pagina's en steeds zie ik de teva's langs komen. Ieder zijn mening maar wat zijn ze lelijk. Ze lopen wel fantastisch en je hebt dan geen pijn meer aan je voeten maar wel aan je ogen.

Afgelopen week ben ik tegen deze aangelopen. Vind het nog steeds niet heel fashionable maar voor comfort krijgen ze een 10!

https://www.sacha.nl/damesschoenen/plat ... x4344.html

Deze zijn van tods. Niet goedkoop maar wel mooi en comfortablel. Ze zijn er ook in plat.

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 06:26

Jennyj01 schreef:
Ieder zijn mening maar wat zijn ze lelijk. Ze lopen wel fantastisch en je hebt dan geen pijn meer aan je voeten maar wel aan je ogen.

:')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 07:54

lieveli schreef:

Lever me een mantelpakje en ik ga voor een fotoshoot met mijn wandelsandalen, en doe me dan maar een etentje in een Michelin restaurant. Ik meen het, het staat mij echt super hoor. En ik zal dat ook blijven promoten. Het kan namelijk gewoon. Ook bij een dresscode. Echt waar. En geen getrol, het is gewoon zo.
Niet die sandalen van de vorige pagina die veel gedragen zijn (en ja, ik geloof direct dat die nog 10 keer verzolen waard zijn ook al is het niet mijn smaak). Maar Teva's en die Switch van Decathlon zijn echt zoooooo chique.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 07:59

Wat betreft de Teva discussie:
Afbeelding

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:02

Somssss, wil dat niet...

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:04

Gracezellaa schreef:
Wat betreft de Teva discussie:
[ [url=m/aUrwGP.png]Afbeelding[/url] ]

Vergeet niet dat het een discussieforum is he. ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:10

En wederom proberen jullie mij voor schut te zetten. Accepteer toch ook gewoon mijn mening die net zo goed is als die van een ander. Het kan gewoon, en ik vind het mooi en chique, superchique zelfs.
Ik vind rijlaarzen en winkelen geen porum. Dus laat mij ook in mijn waarde en ik bied zelfs aan om op de foto te gaan er mee mits iemand een mantelpakje levert. Dus waarom mij beledigen? Dat is nergens voor nodig en je mag discussieren. Ik heb mijn mening en geef deze en zal deze blijven geven. Incl. tips over dat een Switch erg chique is voor een mantelpakje. Dat is een TIP, gratis en voor niets. Doe er wat mee of negeer het, maar beweer niet dat ik troll. Het is een echt gemeende tip.
Laatst bijgewerkt door germie op 05-06-17 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:10

germie schreef:
lieveli schreef:

Lever me een mantelpakje en ik ga voor een fotoshoot met mijn wandelsandalen, en doe me dan maar een etentje in een Michelin restaurant. Ik meen het, het staat mij echt super hoor. En ik zal dat ook blijven promoten. Het kan namelijk gewoon. Ook bij een dresscode. Echt waar. En geen getrol, het is gewoon zo.
Niet die sandalen van de vorige pagina die veel gedragen zijn (en ja, ik geloof direct dat die nog 10 keer verzolen waard zijn ook al is het niet mijn smaak). Maar Teva's en die Switch van Decathlon zijn echt zoooooo chique.

Ik vermoed dat dat een reactie was op mijn post, en dat ging niet over de Teva's

En de enige die jou voor schut zet ben je zelf... Let it go. Je kunt mensen met ern andere mening niet overtuigen door te blijven beweren dat je gelijk hebt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:12

Dat aanbod was van korte duur. En ik had het inderdaad niet niet over de Teva's.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:22

Chanel met welliswaar gepimpte Teva's. Maar het kan dus:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... ada181.jpg

En nee, dit vind ik juist lelijk, sokken in sandalen hoort niet. Ook vind ik deze Teva's juist lomp en de mijne niet. Maar Chanel mag het wel roepen en ik niet? Ik mag het net zo goed roepen en nu zie je dat het echt wel kan. De foto is trouwens verrre van chique, net of iemand over z'n eigen tenen gaat struikelen. Maar ook dat is een mening en zal wel bij Chanel en fotoshoots horen. Maar hier dus het bewijs dat het wel degelijk mode is en wel degelijk geaccepteerd is.
Laatst bijgewerkt door germie op 05-06-17 08:28, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:23

Hier nog een paar foto's, kennelijk mogen sokken in sandalen ineens:
Afbeelding

De sandalen staan prima, maar de sokken niet :+ Ook een mening. Maar hier dus wel het bewijs dat Teva's echt wel kunnen en mogen.

Urbanus

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:25

Houd op met je bewijs, het is offtopic en het wordt een beetje ongemakkelijk.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:26

Natuurlijk KAN het. Ik loop zomers rondom huis wel eens met klompen onder mijn bikini. Maar geen haar op mijn hoofd die de klompen meeneemt naar het strand.

Ik vind sokken in sandalen helemaal geweldig <3 Echt mooi. Snap niet dat jij dat zo lelijk vindt hoor

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:32

Nee, er wordt gevraagd naar mooie en comfortabele sandalen. Ik geef hier serieus tips en ik word volledig de grond in geboord. Ik kom met het bewijs dat het echt wel kan en nee, ik moet ophouden. Nee, ik mag wel beledigd worden en een ander mag wel roepen dat iets niet mooi is. Dat klopt niet. Ik toon hier gewoon mee aan dat het mag en dat comfortabele TEVA's dus wel degelijk kunnen. Chique, mooi, comfortabel.

Sokken in sandalen kan niet, en ik ga een ander er niet om afvallen dat hij of zij vindt dat het wel kan. Ik vind het niet mooi. En daarmee even goede vrienden. En dan is het zo ook klaar als anderen niet blijven doorzeuren.

Maar ik ga me niet laten beledigen dat ik het fout heb. Ik toon met deze foto's aan dat het niet zo is. Ik durf het zelf ook wel te tonen mits iemand een mantelpakje kan lenen. Maar nee, ik heb het nog steeds fout. NIET DUS. Iedereen heeft gelijk. Mijn mening is net zo veel waard en ik laat me niet voor troll uitmaken of wat dan ook. Dus als anderen doorgaan, dan laat ik het tegenbewijs zien, want ik heb ook wel degelijk gelijk. Irritant? voor mij is het vervelend dat mijn tips direct als troll gezien worden. EN ZO ZIJN ZE JUIST NIET BEDOELD. Maar execuses? nee, niets. Tja, dat hoef i kdan ook niet te accepteren. Iedereen mag z'n mening hier geven. Ik wil nog wel een paar mooie comfortabele chique sandalen opzoeken en dan zullen mensen het weer niets vinden misschien. En ik weer wel.
Even goede vrienden, maar mijn mening is serieus, geen getroll en ik hoop dat dat geaccepteerd wordt. Het gaat hier om mooie comfortabele sandalen. Dat zal voor iedereen wat anders zijn, maar wat ik vind is zeker het noemen waard. Net als dat van een ander wat ik dan weer niets vind.
Laatst bijgewerkt door germie op 05-06-17 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:33

Ik vind het bij Chanel ook geen porum :+ De catwalk/rode loper is niet bepaald een veilige graadmeter voor wat 'kan'. Jaar of wat geleden stond lady gaga geloof ik in een vleesjurk op de foto, kreeg ook weinig navolging ;)

Je zou de reacties ook kunnen opvatten als een tip Germie: heb je echt een keer een chique feest doe het dan gewoon niet. Niet iedereen zal je er om naar huis sturen maar net als hier zal een groot deel van de aanwezigen er wel degelijk een negatieve mening over hebben en wellicht ook over jou omdat je de etiquette niet volgt. Dat zou jammer zijn, toch?

Edit: ik zie nu je lange reactie. Het zit hem denk ik vooral ik het punt dat je stelt dat je ze onder een mantelpak of trouwjurk zou kunnen dragen. Voor gewoon, niet naar het werk, zijn het vast comfortabele en zeker voor wandelsandalen best elegante sandalen. Nou moet ik zeggen dat ik sandalen en open tenen sowieso niet zo geschikt vind voor werk maar dat komt meer van de sector waarin ik werk denk ik waarin een spijkerbroek al best een statement kan zijn :,)
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 05-06-17 08:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:33

Ik heb getemd.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:35

Mensen worden onbeleefd omdat je doordramt...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:38

M_i_R schreef:
Ik vind het bij Chanel ook geen porum :+ De catwalk/rode loper is niet bepaald een veilige graadmeter voor wat 'kan'. Jaar of wat geleden stond lady gaga geloof ik in een vleesjurk op de foto, kreeg ook weinig navolging ;)

Je zou de reacties ook kunnen opvatten als een tip Germie: heb je echt een keer een chique feest doe het dan gewoon niet. Niet iedereen zal je er om naar huis sturen maar net als hier zal een groot deel van de aanwezigen er wel degelijk een negatieve mening over hebben en wellicht ook over jou omdat je de etiquette niet volgt. Dat zou jammer zijn, toch?

Ik ga of juist wel. Dan zijn het vrienden. Of ik ga niet omdat ik er gewoon geen type voor ben. Maar dat staat los van wat mooi en chique is. Negatieve mening vind ik niet erg, mits men iets accepteert wat gewoon mag. Maar hier spreekt men van trollen. Ik vind het echt raar dat ik niet mag laten zien dat het wel kan.
Chanel is ook niet mijn ding. Ik geef hier serieus tips en blijf bij mijn Switch als chique sandaal. En vind niet dat er getemd moet worden omdat iemand iets anders ziet. Het zijn gewoon gave chique nette comfortabele sandalen.
Het gaat mij er om dat er enige pagina's terug gezegd werd dat ik troll en dat is DUS NIET ZO. Laat het gewoon rusten, maar accepteer mijn mening. En ik was zo op de foto gegaan hoor. Gewoon omdat ik er wel het lijf voor heb.

Als anderen het nu laten rusten en gewoon zeggen ok, die switch is best netjes, maar niet mijn ding, dan prima. Maar als er weer over trollen en beledigen met rare plaatjes begonnen wordt, dan ga ik door, want ik heb net zo goed gelijk. Dus laat het r usten, dan laat ik het ook rusten. Het valt me telkens op dat afwijkende mening hier op bokt wordt afgezeken. En dat hoort niet natuurlijk. Ik wil best ophouden als er wat verwijderd wordt en gezegd wordt het kan, maar ik vind het niet mijn ding. Ik vind het wel kunnen, klaar.
Laatst bijgewerkt door germie op 05-06-17 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:39

Laat jij het rusten, je dramt inderdaad door, ik heb al getemd, ontopic nu. Kom op.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:42

Ik heb ook getemd. Ik verwacht dat de stukken als troll weggehaald worden en de plaatjes. Ik heb mijn aanbod van op de foto gaan gedaan en heb laten zien dat het wel kan. EEn andere mening mag, maar ik BEN GEEN TROLL en heb de ADVIEZEN ECHT SERIEUS GEGEVEN. Ik hoop dat dat gezien en geaccepteerd wordt. En dan hou ik er over op. Maar ik vind het voor mij beledigend over komen.
Lieveli, jij noemde mij een troll op de vorige pagina, maar het was echt een serieus antwoord van mij en netjes bedoeld en ik beledig er niemand mee. Het zijn v oor mij zeer nette sandalen en daar blijf ik bij. Troll hoef ik niet te accepteren en ik verwacht dat dat weggehaald wordt.

Ik heb juist nette voorbeelden aangedragen en hoop dat dat ook geaccepteerd wordt. Mode, je vindt het mooi of juist niet. Zo simpel is het. Gelukkig maar, want dan komt de 1 bij de CenA en de andere bij Tamaris.