[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:23

Lau schreef:
Wel naar een plek waar een ms of een miss etam of een Hm+ zit anders heb ik niet zo veel aan het shoppen :')

In [naam] zit de grootste H&M van Europa geloof ik *D *lokt alle bokkers naar [naam]*

In ieder geval daar veel fijne winkels. :j eigenlijk gewoon alles. Ook de TK Maxx, waar ik het laatst nog een Tommy Hilfiger blouse van oorspronkelijk 70 euro voor 15 heb gehaald. :j

@Rachelle is goed! Ik hoor het wel! :')

EmptyWords

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:24

Ik durf niet naar Rotterdam.. ... dan ben ik bang dat ik bij een ex blijf hangen, en dat is niet verstandig :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:29

Ik kom even binnenvallen, wat ben jij mega knap Resistance :D je doet me denken aan Hannah Hoekstra en vind haar ook echt heel mooi <3

Vind dit echt een heel leuk topic! Ik wil van de week even een staande spiegel halen bij Ikea, dan kan ik meedoen met de outfit foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:33

Topic even doorgebladerd en wat een lichamen :op :)) , ik ben ook plus plus size

Afbeelding

Vandaag een simpel shirtje en een tregging (bovenbenen en buik zijn paar maten groter dan onderbenen en van alle broeken die oa miss etam en MS mode hadden paste alleen dit beetje mooi bij mijn onderbenen ) . Draag nooit 2 dezelfde sokken :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 21:40

Resistance schreef:
Lau schreef:
Wel naar een plek waar een ms of een miss etam of een Hm+ zit anders heb ik niet zo veel aan het shoppen :')

In Rotterdam zit de grootste H&M van Europa geloof ik *D *lokt alle bokkers naar Rotterdam*

In ieder geval daar veel fijne winkels. :j eigenlijk gewoon alles. Ook de TK Maxx, waar ik het laatst nog een Tommy Hilfiger blouse van oorspronkelijk 70 euro voor 15 heb gehaald. :j

@Rachelle is goed! Ik hoor het wel! :')

Ik wil mee!!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:43

lijkt me leuk zo'n shopmeeting! misschien dat ik dat nog wel echt durf ook :+

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:48

Resistance schreef:
Jongens, hebben jullie ook de laatste tijd het idee dat er vaker mensen zonder BH lopen? :) Zelf vind ik het erg fijn (heb ook cup A dus het kan), maar met strakke truitjes vind ik het af en toe nog een beetje "eng", haha. Hoe denken jullie erover? Kan het met dit warme weer en moet ik maar gewoon schijt hebben? Er hangt verder niets, alleen dus je tepels zie je een beetje...

Zelfde probleem :+ de winter vind ik dan ook heerlijk, met al die laagjes en/of truien kan ik makkelijk zonder bh. Maar nu het warm wordt moet ik dat rotding weer aan want shirtjes en topjes schijnen idd een beetje door enzo :+
Zelf vind ik het eng maar eigenlijk moeten we het inderdaad negeren en gewoon doen wat we zelf willen.
Ik koop nu bh's zonder beugel maar wel voorgevormd. H&M heeft er veel van die! En hier bij Marks&Spencer ook genoeg keus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:50

Summerfly schreef:
Ik kom even binnenvallen, wat ben jij mega knap Resistance :D je doet me denken aan Hannah Hoekstra en vind haar ook echt heel mooi <3

Vind dit echt een heel leuk topic! Ik wil van de week even een staande spiegel halen bij Ikea, dan kan ik meedoen met de outfit foto's!

Dankjewel! :D Haha, ik ben met veel mensen vergeleken maar nog nooit zij! :) Ik zie wel wat je bedoeld. Het vaakst komt Margot Robbie voorbij. :)

Afbeelding

Afbeelding

En @Lau dan kan je meepraten met EmptyWorlds :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:52

woepsie90 schreef:
Resistance schreef:
Jongens, hebben jullie ook de laatste tijd het idee dat er vaker mensen zonder BH lopen? :) Zelf vind ik het erg fijn (heb ook cup A dus het kan), maar met strakke truitjes vind ik het af en toe nog een beetje "eng", haha. Hoe denken jullie erover? Kan het met dit warme weer en moet ik maar gewoon schijt hebben? Er hangt verder niets, alleen dus je tepels zie je een beetje...

Zelfde probleem :+ de winter vind ik dan ook heerlijk, met al die laagjes en/of truien kan ik makkelijk zonder bh. Maar nu het warm wordt moet ik dat rotding weer aan want shirtjes en topjes schijnen idd een beetje door enzo :+
Zelf vind ik het eng maar eigenlijk moeten we het inderdaad negeren en gewoon doen wat we zelf willen.
Ik koop nu bh's zonder beugel maar wel voorgevormd. H&M heeft er veel van die! En hier bij Marks&Spencer ook genoeg keus.

Ik heb sinds kort een paar van die die gewoon alleen maar van stof zijn. :j Zit heerlijk. Een BH, maar toch ook niet.

Oh jongens, we dwalen af :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:03

Is er anders animo voor HK topic? Meeting lijkt me super!!

I love braless!!! Maar met tepelplakkers. Vind no go doorschijnende tepels :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 22:14

Gianti schreef:
Is er anders animo voor HK topic? Meeting lijkt me super!!

I love braless!!! Maar met tepelplakkers. Vind no go doorschijnende tepels :')

Denk dat een HK wel een optie is en een meeting topic. Alleen ben niet zo goed met leuke openings posten :')

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:25

Vind de gelijkenis die Summerfly noemt inderdaad wel zichtbaar Resistance!
Weer mooie outfits dames! Doet me met een heel andere blik naar mijn eigen kast kijken :)

Outfit van vandaag. Op vrije dagen ben ik van de jurkjes en rokjes, vandaag voor werk een skinny uit de kast getrokken :)
Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:46

Ooooohhh ik doe mee met de shopt meeting!
Heb vandaag niets gepost omdat ik in sportkleding en hetzelfde jurkje als gisteren rond lie.

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:57

Ik ben altijd in voor een shop meeting, heb ik weer een excuus om onnodig nieuwe kleding aan te schaffen :')

Hier mijn outfit van vandaag... werk dus. Normaal draag ik niet zo'n baggy broek er onder, maar ik heb een verse tattoo op mijn onderbeen zitten die graag nog wat lucht krijgt :+

Afbeelding

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 23:04

Aaah ik zit midden in mijn afstuderen en ben vergeten een outfit foto te maken ;(... Ik zal het morgen proberen!

Toffe outfits ook vandaag weer gepost. En ik heb ook interesse in een HK!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 23:12

Mag ik ook meedoen met een HK?
Ik vergeet alleen wel eens te posten, maar ik vind m'n kleding ook enorm saai vergeleken met jullie :').

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 23:18

Mag ik vragen wat een hk is :?

Nog niet zo thuis in alle termen. :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 23:22

Arianne_94 schreef:

Dat is een huiskamer topic en daar kan je kletsen over vanalles zodat we hief ontopic kunnen blijven.

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 23:29

Lau schreef:
Arianne_94 schreef:

Dat is een huiskamer topic en daar kan je kletsen over vanalles zodat we hief ontopic kunnen blijven.

O Hahaha ik snap het :D ik ven ook wel voor +:)+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 23:37

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 07:46

Hier mijn outfit voor ochtendje school en verjaardag van mijn broer.

Afbeelding

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:12

Heeee FA, wij hebben samen nog in het 'oude' post je outfit topic & huiskamer topic gezeten :))

Afbeelding

Afbeelding

Blouse Zara, ketting Topshop, broek Primark, schoenen geen flauw idee meer.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:22

Afbeelding

Hele dag aanwijs voor werk, dus fijne jeans, goede schoenen en polo van werk (en die is waaaaarhmmm). Ohja, ik draag ook zonnebrand. Factor 50 :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:22

Jaaaaa Jezzi! Ik ken je nog :j
Leuk dat er weer een levend topic is. En leuke outfit heb je! :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:25

Ik heb vandaag een net jurkje aan naar kantoor. Vanavond ga ik uit het werk eten in een 2 sterren restaurant voor de verjaardag van mijn vriend. Dus wilde wel netjes maar niet te voor op kantoor.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sure_lee op 01-06-17 08:28, in het totaal 1 keer bewerkt