Lau schreef:Wel naar een plek waar een ms of een miss etam of een Hm+ zit anders heb ik niet zo veel aan het shoppen
In [naam] zit de grootste H&M van Europa geloof ik

In ieder geval daar veel fijne winkels.

@Rachelle is goed! Ik hoor het wel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Wel naar een plek waar een ms of een miss etam of een Hm+ zit anders heb ik niet zo veel aan het shoppen
Resistance schreef:Lau schreef:Wel naar een plek waar een ms of een miss etam of een Hm+ zit anders heb ik niet zo veel aan het shoppen
In Rotterdam zit de grootste H&M van Europa geloof ik*lokt alle bokkers naar Rotterdam*
In ieder geval daar veel fijne winkels.eigenlijk gewoon alles. Ook de TK Maxx, waar ik het laatst nog een Tommy Hilfiger blouse van oorspronkelijk 70 euro voor 15 heb gehaald.
@Rachelle is goed! Ik hoor het wel!
Resistance schreef:Jongens, hebben jullie ook de laatste tijd het idee dat er vaker mensen zonder BH lopen?Zelf vind ik het erg fijn (heb ook cup A dus het kan), maar met strakke truitjes vind ik het af en toe nog een beetje "eng", haha. Hoe denken jullie erover? Kan het met dit warme weer en moet ik maar gewoon schijt hebben? Er hangt verder niets, alleen dus je tepels zie je een beetje...
Summerfly schreef:Ik kom even binnenvallen, wat ben jij mega knap Resistanceje doet me denken aan Hannah Hoekstra en vind haar ook echt heel mooi
Vind dit echt een heel leuk topic! Ik wil van de week even een staande spiegel halen bij Ikea, dan kan ik meedoen met de outfit foto's!
woepsie90 schreef:Resistance schreef:Jongens, hebben jullie ook de laatste tijd het idee dat er vaker mensen zonder BH lopen?Zelf vind ik het erg fijn (heb ook cup A dus het kan), maar met strakke truitjes vind ik het af en toe nog een beetje "eng", haha. Hoe denken jullie erover? Kan het met dit warme weer en moet ik maar gewoon schijt hebben? Er hangt verder niets, alleen dus je tepels zie je een beetje...
Zelfde probleemde winter vind ik dan ook heerlijk, met al die laagjes en/of truien kan ik makkelijk zonder bh. Maar nu het warm wordt moet ik dat rotding weer aan want shirtjes en topjes schijnen idd een beetje door enzo
![]()
Zelf vind ik het eng maar eigenlijk moeten we het inderdaad negeren en gewoon doen wat we zelf willen.
Ik koop nu bh's zonder beugel maar wel voorgevormd. H&M heeft er veel van die! En hier bij Marks&Spencer ook genoeg keus.