Ik kom ook even binnenvallen. Ik heb een zoontje van bijna twee. Hij heeft redelijk gezette bovenbenen en veel broeken zijn nu slim fit.. weten jullie merken die niet zo slank vallen? Ik hou namelijk wel echt van jeans broekjes en niet van die trainingsbroeken..
Ik heb laatst bij de Cranenbroek wat stoere jeans voor onze bouwvakker gehaald. Kosten niet veel en ook geen slim fit. Alleen Cranenbroek zit maar op 2 plekken geloof ik.
@missjeanny ik vind name it (niet de slim) vrij breed vallen, Hema valt ook ruim (maar vaak ook wel wat kort) en verder zou ik t niet durven zeggen. Ja Ralph lauren valt breed als je de regular fit hebt, maar die zijn meteen ook lekker aan de prijs.
Hier de afgelopen tijd ook nog eea geshopt voor de vakantie:
Quapi
Ook Quapi, is meer neon oranje dan op de foto
Trui waar ik t merk niet van weet . Ook meteen een maat groter meegenomen in een felle mint kleur
High school model sushi broek en shirtje met fluwele opdruk; Pretty fly for a little guy
En m'n kleine mooiboy vanmorgen Hoedje is H&M, polo is van Hema, korte broek met walvissen van Noppies en sandalen van Develab
simongek
Geplaatst: 20-06-17 13:30
Leuke kleertjes
Broeken van vingino regular vallen erg mooi.
Name it heeft ook regular.
Sommige van ter stal. Niet de mooiste maar zijn wel recht
Zalando lounge heeft allerlei leuke kleertjes in de aanbieding. Heb met - bij gebrek aan wetenschap over her geslacht - allemaal uniseks kleertjes gekocht kon me niet inhouden...
unisex kleertjes zijn dubbel zo leuk, omdat ik het geweldig vond om de belevenis met baby 1 nog eens te beleven met baby 2. en heel verwassen of slecht zijn die kleertjes niet omdat het zo kort gedragen is ,ze groeien als kool. En op foto,s zie je echt wel verschil tussen baby1 een meisje en tenger postuur en baby 2 stevig en lang postuur.Ook om te verkopen is het best handig!
SuperLiesje
Geplaatst: 24-06-17 18:17
Jaa ik meld me ook!! Hier een jongetje van 16 maanden en baby 2 is onderweg ben gek op kleertjes shoppen hihi!
Heb na t lezen van dit topic meteen 2 van die silly billyz lange slabbers gekocht!
Urbanus
Geplaatst: 26-06-17 15:10
Uitverkoop bij Bijenkorf! Meteen boxpakjes van PB en Z8 gescoord