Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Selka schreef:Ja zo doe ik het nu ook alleen ik doe altijd weekboodschappen wat 1x krat en 3x tas is. Nu kan ik niet al het zwaar in de krat kwijt want dan zakt ie door en dus blijf ik het lastig vinden. Als ik online bestel hebben de AH jongens en meisjes dit al voor mij bedacht. Zo ideaal
enamorada schreef:Hoe kunnen dove mensen noodhulp inschakelen? Kunnen ze facetimes met 112 ofzo?
Citaat:Hoe kan ik alarmnummer 112 bereiken als ik doof of slechthorend ben?
Bent u doof of slechthorend, dan kunt u via uw smartphone, tablet of computer een noodoproep doen bij alarmnummer 112. Dit kunt u ook doen als u een spraakbeperking heeft. U kunt ook met uw analoge teksttelefoon het alarmnummer 0800-8112 bellen. Voor niet spoedeisende hulp belt u nummer 0900-1844.
germie schreef:Het is nu lekjer warm. Ik zie veel mensen met in mijn ogen te grote sandalen. Te lang voor de tenen. Zouden ze daar lekker in lopen?
oomens schreef:germie schreef:Het is nu lekjer warm. Ik zie veel mensen met in mijn ogen te grote sandalen. Te lang voor de tenen. Zouden ze daar lekker in lopen?
Ja. Ik heb vrij lange tenen, en bij kortere sandalen zit de band vooraan precies verkeerd, namelijk ver voor het grote-teengewricht. Iets te groot betekent in dit geval zodanig dat ik niet naar voren schuif en met mijn tenen over de voorrand steek.
bruintje123 schreef:Jammer eilleen333
Maar misschien hebben de weergoden mooi weer voor jullie de komende week.