Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snorlex schreef:Omdat het niet altijd zwart-wit is
Als een vriendin wat zou beginnen met mijn ex heb ik daar totaal geen problemen mee. Heb "niets" meer met die jongen. Ze mag hem hebben
Maar ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn hoofd halen om aan te pappen met de ex van een bepaalde vriendin. Daar zit nog zo veel liefde maar door andere redenen is die relatie niet geslaagd. Dan kan ik nog zo'n leuke tijd hebben met die jongen, maar ik snap dan wel dat ze mij het licht in de ogen niet gunt
bruintje123 schreef:De quote is niet helemaal gelukt karuna
Voor de rest met je eens ja, gewoon hop zeggen hoe het zit, daar zitten ook geen ondergrondse steken bij en weer verder.
Maar dat merk je hier op bokt al dat dat niet begrepen wordt.
nou nou dat is echt te veel eer. MarcoBorsato schreef:bruintje123 schreef:De quote is niet helemaal gelukt karuna
Voor de rest met je eens ja, gewoon hop zeggen hoe het zit, daar zitten ook geen ondergrondse steken bij en weer verder.
Ik vind het onzin en dan ben ik meteen heel bokt?nou nou dat is echt te veel eer.
Citaat:En dat is niet eenzijdig Lieveli, dat is voor een groot deel, nee nooit altijd, het verschil tussen vrouwen en mannen.
als zij mijn afgelikte boterham willen hebben, so be it
marjo1996 schreef:Dat is ook de reden dat ik die brief heb geschreven, om haar mijn excuses aan te bieden. Ik heb haar al meerdere keren gebeld, maar ze drukt me weg (wat ik wel begrijp). Ik sta zelf niet zo sterk in mijn schoenen, dus ik durf eerlijk gezegd niet bij haar langs te gaan
bruintje123 schreef:De quote is niet helemaal gelukt karuna
lieveli schreef:bruintje123 schreef:Dus ja best een vrouwen actie, dat wel, zo wat iemand zegt verdraaien.
No offence, maar we hebben beiden een baarmoeder. En ik heb veel mannelijke vrienden en alleen maar broers, omschrijf mezelf echt niet als een meisje-meisje, maar zo seksistisch als jij vind ik haast ironisch
lieveli schreef:Citaat:het seksisme zelfst.naamw.Uitspraak: [sɛkˈsɪsmə] discriminatie op grond van geslacht
Gooi de handdoek maar in de ring, ik keur het goed.

bruintje123 schreef:Zucht, het is geen uiting van de handdoek in de ring gooien, maar niet door willen drammen hierover in het topic van ts.
En ook geen uiting van discriminatie, maar beseffen dat heren vaak meer recht toe zijn dan dames, heerlijk!
Dus ja precies wat ik bedoel komt nu als voorbeeld
Maar ik ga er dus niet verder over drammen, heeft ts niets aan, te offtopic.
Het is wel seksisme, maar als jij er lekker bij voelt, gewoon doen. Het zal ook door je ervaringen komen, ik heb gewoon niet zoveel ervaring met konkelende feeksen omdat ik ze waarschijnlijk niet aantrek. Al mijn vriendinnen zijn grotendeels gewoon lekkere nuchtere meiden, lekker makkelijk zonder issues. Zal ook wel door de leeftijd komen, begin dertig zijn we toch anders dan 15 jaar geleden 
Het gaat niet eens meer over de beste vriendin maar er worden allerlei persoonlijke aanvallen gegeven. Calm your tits !!! SVRL schreef:maura schreef:Misschien in plaats van die brief een link naar dit topic doorsturen? Het is intussen zó hilarisch geworden dat ook die boze vriendin er ongetwijfeld heel hard om moet lachen.
Of het wordt helemaal een cat fight.
justkid schreef:Ik vind het best een mooie discussie afgezien van de venijnige steken hier en daar.
Wat een verschil zit er in beleving. Ik ben blij dat ik niet zulke ingewikkelde vriendinnenrelaties heb met ongeschreven gedragscodes. Ik kan me er wel enigszins in verplaatsen maar voor mij zou dat zo absoluut niet werken. Hoe mooi is het als je elkaar het beste en geluk gunt ook al is dat met een ex vriendje. Natuurlijk zit er verschil in de ene of de andere ex relatie en vriendin. Ik kan me ook voorstellen dat het in sommige gevallen pijnlijk kan zijn, maar in dit voorbeeld?
Verder verbaast het me echt enorm hoe weinig de inbreng van de ex er blijkbaar toe doet.
Het gaat toch om de relatie tussen twee mensen.
De relatie tussen andere mensen (vriendinnen, vrienden) staat daar toch los van?
Ik ben hier ook echt te oud voor geloof ik![]()
Maar ik kan me dit ook echt niet herinneren van mijn vrienden clubje van vroegah en weet je vriendschappen gaan echt voorbij en er komen ook weer nieuwe voor terug. Op deze "ongeschrevenregelvriendschappen" zou ik echt niet vertrouwen.