Oke, nadat ik smakelijk heb gelachen om jullie geheimpjes, vind ik het niet meer dan logisch dat ik zelf ook op de biechtstoel moet.
1. Voor 1 van mijn katten heb ik een "yell"/rijmpje op de beat van there's no limit (no no, no no no no) Die zing ik random, zonder er bij na te denken, soms meerdere keren op een dag met een gek stemmetje.

2. Ik kan niet tegen papieren servetjes, zakboekjes, papieren handdoekjes, eten van een appel, maltesers, druiven, niet goed gekookte sperziebonen want ik krijg dan kippenvel over mijn hele lichaam. Zelfs als ik er aan denk.
3. Ik (wij) drinken thuis altijd uit een pak/fles. (Als we visite krijgen maken we wel een nieuwe open)
4. Er was ooit een jongen verliefd op mij en die verzon dat wij "wat" gedaan hadden en daar was ik niet zo van gediend. Als wraak had ik een gezellige tijd met zijn broer.
5. Ik haat benen scheren en doe dit dan eigenlijk in de winter zeker, bijna nooit.
6. Ik zou heel goed bij de FBI kunnen werken.7. Ik moet huilen bij zielige films. (Ik verberg dit altijd heel goed want ik haat het als iemand me ziet huilen)

8. Ik erger me heel erg aan typfouten en schrijffouten terwijl ik zelf soms ook niet zo goed weet hoe ik een woord schrijf.
9. Ik heb lichtelijke OCD, kan niet tegen rommel en alles heeft een vaste plek. Soms laat ik wel eens iets slingeren en dat is oke, maar als mijn vriend dat doet...
10. Ik schaam me voor mijn lichaam.