Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:11

Animal schreef:
Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?

Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic* :+

Spoiler:
Joris :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:18

Carr_friesje schreef:
Animal schreef:
Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?

Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic* :+

Spoiler:
Joris :')

Zo heet een collega van mij _O-

Animal

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 23:21

Ik geef mijn borsten ook geen naam.. Voor mij zijn het gewoon melkfabrieken voor mocht ik ooit eens een baby ter wereld zetten.

Haha, ik word nu wel heel benieuwd naar het verhaal! :D

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:23

Joris en de draak :)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 23:25

Oh! Over Joris en de draak gesproken..
Als ik in 'Joris en de draak' zit, vind ik het ineens niet meer nodig om mezelf krampachtig aan de beugels vast te houden (wat ik in iedere andere achtbaan wel doe). In plaats daarvan ga ik zo op in de competitie en zit ik in de achtbaan alsof ik een paard aanspoor om nóg harder te galopperen, met daarbij de nodige cowboygeluiden :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:31

Het gaat echt he-le-maal de verkeerde kant op hier... :n Ik had dit topic gewoon aan vrouwen onder elkaar moeten laten...

Mensen die hun piemel of borsten namen geven... Ik zal mezelf nooit meer gefixeerd vinden. :)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:39

mirthheee schreef:
Ik kan af en toe mijn werken (grafisch vormgeven/ eigen kustwerken) zo zweverig uitleggen dat mij wel eens is gevraagd of ik stoned was. :+

+1 8-)
Toen ik autorijles kreeg vroeg mijn instructrice hetzelfde... :')
En ter info, ik gebruik nooit drugs of drank. Ik heb dat gewoon van mezelf blijkbaar :+

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:42

De pielemuis van mijn vriend heeft ook een naam :j alleen heb ik die hem gegeven.
En... ~~}> ik vind dat 'hij' een gezichtje heeft! Ik roep dan ook heel hard 'ahhhh!!!! <3 kijk dan schat,hij heeft een gezichtje! *\%/* '
Mijn vriend haat het als ik dat doe want hij vind dat ik hem dan uitlach :roll:

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 23:46

Tivoli schreef:
De pielemuis van mijn vriend heeft ook een naam :j alleen heb ik die hem gegeven.
En... ~~}> ik vind dat 'hij' een gezichtje heeft! Ik roep dan ook heel hard 'ahhhh!!!! <3 kijk dan schat,hij heeft een gezichtje! *\%/* '
Mijn vriend haat het als ik dat doe want hij vind dat ik hem dan uitlach :roll:

Hahaha, mannen en hun pielemuis.. Volgens mij zit hun hele ego daarin verstopt :D
Dat is ook net de reden dat ik zo'n spijt heb van de vraag 'zit hij er al in?'. Volgens mij heb ik daar ook een heel ego mee de grond ingetrapt. Onbedoeld en ook nog eens onbewust, het was ook geen oprechte vraag. Ik weet nogsteeds niet waarom ik dat riep..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:51

Ik heb wel eens een vriendje gehad met een micropenis. Ja oké seks was een beetje improviseren maar ik vond dat niet echt heel raar. Wat ik wel echt heel raar vond is dat ik hij er steeds z'n hand voor hield als we gingen douchen. En toen ik het uitmaakte omdat hij batshit crazy en een junk was, kwam z'n moeder verhaal halen. En toen zei ik dat haar zoon a 'very little willy' had. Ze waren Engels, vandaar.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 22-10-16 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:09

Oke, nadat ik smakelijk heb gelachen om jullie geheimpjes, vind ik het niet meer dan logisch dat ik zelf ook op de biechtstoel moet. :Y)
1. Voor 1 van mijn katten heb ik een "yell"/rijmpje op de beat van there's no limit (no no, no no no no) Die zing ik random, zonder er bij na te denken, soms meerdere keren op een dag met een gek stemmetje. :+
2. Ik kan niet tegen papieren servetjes, zakboekjes, papieren handdoekjes, eten van een appel, maltesers, druiven, niet goed gekookte sperziebonen want ik krijg dan kippenvel over mijn hele lichaam. Zelfs als ik er aan denk.
3. Ik (wij) drinken thuis altijd uit een pak/fles. (Als we visite krijgen maken we wel een nieuwe open)
4. Er was ooit een jongen verliefd op mij en die verzon dat wij "wat" gedaan hadden en daar was ik niet zo van gediend. Als wraak had ik een gezellige tijd met zijn broer. :')
5. Ik haat benen scheren en doe dit dan eigenlijk in de winter zeker, bijna nooit.
6. Ik zou heel goed bij de FBI kunnen werken.
7. Ik moet huilen bij zielige films. (Ik verberg dit altijd heel goed want ik haat het als iemand me ziet huilen) :o
8. Ik erger me heel erg aan typfouten en schrijffouten terwijl ik zelf soms ook niet zo goed weet hoe ik een woord schrijf. _O-
9. Ik heb lichtelijke OCD, kan niet tegen rommel en alles heeft een vaste plek. Soms laat ik wel eens iets slingeren en dat is oke, maar als mijn vriend dat doet... :+
10. Ik schaam me voor mijn lichaam.
Laatst bijgewerkt door Jamiie op 22-10-16 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:09

lieveli schreef:
Ik heb wel eens een vriendje gehad met een micropenis. Ja oké seks was een beetje improviseren maar ik vond dat niet echt heel raar. Wat ik wel echt heel raar vond is dat ik hij er steeds z'n hand voor hield als we gingen douchen. En toen ik het uitmaakte omdat hij batshit crazy en een junk was, kwam z'n moeder verhaal halen. En toen zei ik dat haar zoon 'very little willy' had. Ze waren Engels, vandaar.

:')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:14

En nog iets wat weinig mensen weten maar straks heel bokt.

Ik heb een pesthekel aan musicals, ik vind het zo tuttig en triest. Maar ik heb ooit de CD van Miss Saigon gekregen toen mijn ouders er 20 jaar geleden heen waren in Londen.

Ik vind het geweldig, CD's zijn allang kapot gedraaid maar ik speel het af op Spotify. En en ik playback het altijd heel dramatisch mee.

En nog 1: Ik zing op de fiets. En als ik dan iemand tegen kom ga ik nog harder zingen omdat ik me kapot schaam maar dat niet wil laten blijken.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:14

Nou oke, hierbij mijn volledige bijdrage:

-Ik hou kan niet tegen droge handen en voeten, ik MOET altijd handcrème bij me hebben, anders word ik gék 8)7
- Ik douche dus ook graag zittend (: (alleen thuis, bij anderen douche ik niet)
- Voordat ik naar bed ga moet ik m'n dekbed perfect opschudden en m'n matrashoes er perfect omheen doen, als er vouwen enzo inzitten kan ik gewoon niet slapen.
- Ik heb een fobie voor losse mensenharen, en dat met name in het doucheputje.... :r (mn moeder maakt altijd het doucheputje schoon voor me als ik ga douchen, anders ga ik kokhalzen)
- ik ben bang voor balonnen :+
- Als ik er aan denk dat mijn ouders op een dag dood gaan, raak ik heel erg in paniek en moet ik huilen.
- ik bijt de velletjes aan m'n vingers er altijd af, tot bloedens toe....
- Ik douche niet elke dag, ik poets m'n tanden niet altijd en ik trek ook niet altijd schone kleren aan, gewoon omdat ik te lui ben :')
- Ik heb lichtelijke smetvrees, ik was minstens 20 keer per dag m'n handen met water, zeep en een borsteltje, elke keer als ik het idee heb dat ik iets vies heb aangeraakt. (op stal heb ik daar overigens geen last van, mest en modder boeit me niks)
- ik heb echt een hekel aan kinderen. Ze vinden mij altijd helemaal geweldig, omdat ik altijd heel aardig en lief en geïnteresseerd doe, maar vanbinnen kan ik ze hun nek wel omdraaien....
- Mijn schoonouders willen perse dat ik en m'n vriend kinderen krijgen, maar hoe vaker ze het er over hebben hoe meer het me tegenstaat.
- Ik ben een ex-pennycrimineel; ik heb eens stiekem op een vreemde pony gezeten....
Ik schaam me er echt dood voor.... :evaw:
- Ik hou van kleine ruimtes, toen ik jong was sliep ik soms stiekem in de dekenkist, in de kast, of onder m'n bed. Voelt gewoon veilig :j
- ik eet al meer dan 3 jaar bijna altijd maar 1 maaltijd per dag (avondeten)
- Ik kan (bijna) geen nee zeggen
- Ik vind films kijken echt doodsaai, ik raak altijd veel te snel afgeleid. Geef mij maar een boek :)
- Ik scheer mijn benen in de winter alleen als ik ga zwemmen ofzo, en in de zomer alleen als het zo warm is dat ik een korte broek aan kan doen (of ga zwemmen)
- Ik haat douchen (afgezien van de haren in het putje) het is zo nat en ik heb het altijd nog úren daarna koud :(
- Ik slaap nog met mijn volledig kapotgeknuffelde knuffelkonijn genaamd koby :')

Volgens mij was dit het eerst wel.
En nee ik ben niet raar, een heel klein beetje maar O:)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:16

lieveli schreef:
En nog iets wat weinig mensen weten maar straks heel bokt.

Ik heb een pesthekel aan musicals, ik vind het zo tuttig en triest. Maar ik heb ooit de CD van Miss Saigon gekregen toen mijn ouders er 20 jaar geleden heen waren in Londen.

Ik vind het geweldig, CD's zijn allang kapot gedraaid maar ik speel het af op Spotify. En en ik playback het altijd heel dramatisch mee.

Dat kennen we denk ik allemaal wel, dat heet 'guilty pleasure'. :)

Citaat:
En nog 1: Ik zing op de fiets. En als ik dan iemand tegen kom ga ik nog harder zingen omdat ik me kapot schaam maar dat niet wil laten blijken.

Wow! Pas maar op jij, straks ga ik je nog sympathiek vinden.

Edit: Ik bedoel dat ik heel erg voor zingen op straat ben.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 22-10-16 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:16

Ohja, nog 1! :D

Soms heb ik geen zin om te bellen dus als mijn telefoon dan gaat, neem ik niet op en stuur een tijdje later een appje: "ooh je had gebeld?" :')
Durf dan vaak ook niet op mijn telefoon te kijken omdat ik bang ben dat ze me dan online zien op app of Facebook. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:32

Jamiie schreef:
Ohja, nog 1! :D

Soms heb ik geen zin om te bellen dus als mijn telefoon dan gaat, neem ik niet op en stuur een tijdje later een appje: "ooh je had gebeld?" :')
Durf dan vaak ook niet op mijn telefoon te kijken omdat ik bang ben dat ze me dan online zien op app of Facebook. :+

Haha ik ben dus iemand die dan gewoon stuurt dat ik geen zin heb om ze te spreken en dat ze me kunnen appen.

musiqolog schreef:
Edit: Ik bedoel dat ik heel erg voor zingen op straat ben.

Ik ben hartstikke toondoof. Als ik zing is dat voor niemand leuk.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:21

Ah musiqolog! Naar de wc gaan met de deur open doe ik ook, vind ik heerlijk! Voelt op een bepaalde manier heel fijn. Ik ga ook heel vaak naar de wc zonder het licht aan te doen, dat is niet meer nodig als de deur open staat.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:05

Ik heb nog een leuke, maar dat is iets wat mijn vader doet, niet ik. Als hij iemand ziet wildplassen roept hij altijd "Hé" of toetert hij, in de hoop dat de wildplasser van schrik los laat en een bende maakt. :+

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:53

Ik heb er nog wel een paar :D
-ben dol op Disney films
-als ik op m'n pony stap tel ik eerst altijd tot 3, anders heb ik het gevoel dat ik er niet opkom :')
-ben dol op de Maaike&domenico boeken
-als er niemand thuis is kan ik door het hele huis dansen en keihard zingen, maar ik kan totaal niet zingen :o

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:22

Ik moet ook eens op die biecht stoel gaan zitten...
Mijn 'kleine' geheimpje houd ik al zo'n 22jaar ( als het niet langer is ) voor mij maar dit is het moment om mijn kerfstok weer eens schoon te poetsen :=

Mijn oma ( die 15 jaar geleden is overleden ) had vroeger een huishoud baantje, en ik ging wel eens mee.
Bij 1 van die huizen was alles gelijkvloers, dus kon je makkelijk overal rondsnuffelen. En zo ook in de slaapkamer van die mensen. Die mensen waren op dat moment niet thuis en oma was lekker aan het poetsen toen ik weer eens aan het rond snubbiken was. <<)
Ik zag op het tv kastje een kistje of een schaaltje staan met daarin 5gulden!! :$
En voor ik het wist pikte ik m uit dat schaaltje om daar vervolgens diezelfde dag nog bij de tabakswinkel lekkere snoepjes te gaan kopen. :oo Toen kon je al voor 5cent snoepjes scoren.
Dus dat waren er echt heul veel! Ik heb mij toen zo wild (ik had een kleurstof allergie)
gegeten aan al die snoepjes, dat ik zelfs 's avonds met avond eten niet rustig te krijgen was.

SORRY OMA _/-\o_ _/-\o_

Ow... Ik heb ook 1 dingetje die hier wel in de lijst past.
Ik kijk in de zomer altijd 1x een kerst film :D en dan het liefst op 1 van de heetste dagen hahaha.
Dit jaar was dat Home Alone :P

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:42

Selina schreef:
mirthheee schreef:
Zeg, als ik iets voor nederlands moet schrijven... kan ik dan bij jullie aankloppen voor de vele fouten? :+

Ik hou van taalfouten verbeteren *\o/*

Dit onthoud ik ook :')

Jamiie schreef:
Oke, nadat ik smakelijk heb gelachen om jullie geheimpjes, vind ik het niet meer dan logisch dat ik zelf ook op de biechtstoel moet. :Y)
1. Voor 1 van mijn katten heb ik een "yell"/rijmpje op de beat van there's no limit (no no, no no no no) Die zing ik random, zonder er bij na te denken, soms meerdere keren op een dag met een gek stemmetje. :+
2. Ik kan niet tegen papieren servetjes, zakboekjes, papieren handdoekjes, eten van een appel, maltesers, druiven, niet goed gekookte sperziebonen want ik krijg dan kippenvel over mijn hele lichaam. Zelfs als ik er aan denk.
3. Ik (wij) drinken thuis altijd uit een pak/fles. (Als we visite krijgen maken we wel een nieuwe open)
4. Er was ooit een jongen verliefd op mij en die verzon dat wij "wat" gedaan hadden en daar was ik niet zo van gediend. Als wraak had ik een gezellige tijd met zijn broer. :')
5. Ik haat benen scheren en doe dit dan eigenlijk in de winter zeker, bijna nooit.
6. Ik zou heel goed bij de FBI kunnen werken.
7. Ik moet huilen bij zielige films. (Ik verberg dit altijd heel goed want ik haat het als iemand me ziet huilen) :o
8. Ik erger me heel erg aan typfouten en schrijffouten terwijl ik zelf soms ook niet zo goed weet hoe ik een woord schrijf. _O-
9. Ik heb lichtelijke OCD, kan niet tegen rommel en alles heeft een vaste plek. Soms laat ik wel eens iets slingeren en dat is oke, maar als mijn vriend dat doet... :+
10. Ik schaam me voor mijn lichaam.

Haha waarom denk je dat? :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:02

BeSen schreef:
Ik heb echt altijd dat ik me overal wel thuis voel, waar ik ook ben. :+
Kan ook altijd overal slapen *\o/*

Hier ook! Maakt me allemaal maar weinig uit, ik douch/slaap/verkleed me gewoon bij andere. Laatst sliepen we na het stappen bij vrienden van de vriend waarmee ik op stap was en ik had die mensen pas een paar uur van te voren ontmoet :+
Ik pas ook regelmatig op andersmans huizen/paarden als ze op vakantie gaan oid, vind dat altijd wel leuk!

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:42

Nog een geheimpje.. ik heb nog nooit fish & chips gegeten.

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:46

- ik kan ook rustig overal en nergens slapen :z
- ik erger mij enorm aan Nederlandse taalfouten, vooral van mensen die hier geboren zijn en dan hun eigen taal niet goed spreken/schrijven. Maar na zo'n 15 jaar in Nederland wonen schrijf ik zelf nog steeds niet foutloos 8)7 waardoor ik mij dus ook aan mijzelf erger als ik iets terug lees. En dan kan ik echt boos op mijzelf worden :+
- Ik erger mij kapot aan mijn eigen accent. En wil daarom noooooit iets zeggen als er iets gefilmd wordt :Y) Mensen denken daarom dat ik heel verlegen ben op video's, maar dat is helemaal niet zo.
- Ik kan s nachts in paniek zijn over hoe we ooit vier kinderen op tijd naar school gaan krijgen met lunchpakketjes en zonder iets te vergeten...De jongste twee zijn net drie maanden :D die gaan pas over vier jaar naar school -:)
- Ik kan soms zo lang nadenken over dingen, zoals hoe iets werkt, dat ik in de war raak van mijn eigen gedachten 8)7
- Ik vind mijn sleutels altijd terug in de fruitmand, onder de tafel of zelfs een keer in de vriezer maar nooit op het sleutelrekje in de gang :+
- Ik erger mij aan mensen die denken heel goed Engels te spreken en daarom Engelse gedichten schrijven of met mij in het Engels willen spreken omdat ze hun Engels beter vinden dan mijn Nederlands (overkomt me soms echt :wow: ) maar steenkolen Engels gebruiken :+ Ik moet mij dan heel erg in houden, maar dat kan ik soms niet zo goed... Terwijl ik met mensen die niet zo overtuigd zijn van hun eigen kunnen juist engelen geduld heb. Het komt echt door dat zelfverzekerde dat ik banketstaaf word :oo
- Toen ik voor het eerst bij mijn schoonouders was ben ik zó geschrokken van het blaffen van hun hond dat ik achteruit stapte, struikelde en de kerstboom om ver liep. Ik durf nu nog steeds niet bij hun kerstboom in de buurt te komen :oo
- Ben al meerdere keren op de grond beland omdat ik na vullen van de hooinetten over de net gestruikeld was :+
- Soms vind ik het best fijn als mijn man nachtdienst heeft zodat ik het grote bed voor mij alleen heb ~~}>
- Ik luister het hele jaar door kerstliedjes als ik alleen thuis ben, ook in hartje zomer. Vooral https://www.youtube.com/watch?v=H10f2w7T5CU