Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swah schreef:Volgens mij beleven mannen en vrouwen er echt evenveel plezier aan. Vrouwen hechten zich wel net ietsje sneller denk ik. Door de hormonen. Zitten biologisch net iets anders in elkaar.
Huertecilla schreef:Anoniem schreef:
Als dat in jou geval is, dat doe of jij of je bedpartner toch echt iets niet goed in mijn ogen.
De vrouwelijke beleving is veel intenser dan de mannelijke. Zo is het vrouwlijk orgasme VEEL krachtiger en meer van, de gehele, hele omvattend dan dat van mannen.
Tenminste, als de betrokkenen het goed doen
Anoniem schreef:Huertecilla schreef:De vrouwelijke beleving is veel intenser dan de mannelijke. Zo is het vrouwlijk orgasme VEEL krachtiger en meer van, de gehele, hele omvattend dan dat van mannen.
Tenminste, als de betrokkenen het goed doen
Maar alleen daarom is het voor vrouwen toch niet leuker dan voor mannen? Ook als het orgasme voor vrouwen intenser is betekend dat toch niet dat de vrouw er meer lol on heeft?Een orgasme is niet alles bij sex, tenminste, in mijn ogen is dat zeker niet het enige wat er voor zorgt dat ik het naar m'n zin heb.
Anoniem schreef:[
Maar alleen daarom is het voor vrouwen toch niet leuker dan voor mannen? Ook als het orgasme voor vrouwen intenser is betekend dat toch niet dat de vrouw er meer lol on heeft?Een orgasme is niet alles bij sex, tenminste, in mijn ogen is dat zeker niet het enige wat er voor zorgt dat ik het naar m'n zin heb.
KPet schreef:Mijn man zegt regelmatig dat hij jaloers is op mij (en zijn vriendin) als het gaat om orgasmes. Hoewel het voor mannen toch ook flink opgebouwd kan worden.
Anoniem schreef:Maar juist daaarom doe je dan als vrouw toch ook even extra je best het je man echt naar z'n zin te maken?
Ik ben het gewoon niet met die stelling eens dat de een meer plezier heeft dan de ander, in mijn ogen gaat er dan gewoon iets niet goedEen sterker/beter orgasme betekend helaas niet altijd dat je het (de hele tijd) naar je zin gehad heb... Een extreem voorbeeld, in bijv een orgasme tijdens een verkrachting...
Palmera schreef:Anoniem schreef:Maar juist daaarom doe je dan als vrouw toch ook even extra je best het je man echt naar z'n zin te maken?
Ik ben het gewoon niet met die stelling eens dat de een meer plezier heeft dan de ander, in mijn ogen gaat er dan gewoon iets niet goedEen sterker/beter orgasme betekend helaas niet altijd dat je het (de hele tijd) naar je zin gehad heb... Een extreem voorbeeld, in bijv een orgasme tijdens een verkrachting...
Om je een simpel voorbeeld te geven: een vrouwenhuid is vaak al veel gevoeliger dan een mannenhuid. Waardoor de hele tijd aanrakingen bij een vrouw veel meer opbouwen dan bij bij een man.
Wat niet wil zeggen dat de man geen plezier heeft!
Maar bij een man is het plezier, naar mijn ervaring, meer doelgericht, en bij een vrouw bouwt het dus in het hele lichaam op waardoor uiteindelijk het orgasme veel heftiger is.
Anoniem schreef:Ik ben het er alleen niet mee eens dat de vrouw, alleen vanwege een heftiger orgasme, er dus meer plezier in heeft dat een manDan gaat er in mijn ogen gewoon iets mis, maar das mijn mening uiteraard
Het gaat toch om de hele "ervaring" en niet alleen om dat ene hoogtepunt?
Huertecilla schreef:Ok, ´leuk´ is een perceptie en subjectiever komt het niet.
Anoniem schreef:Maar dan kan ik toch alsnog bij mijn punt blijven dat ik het er niet mee eens ben dat omdat een vrouw toevallig biologisch gezien er meer genot van heeft, een man er daardoor altijd minder plezier in heeft?
Ik snap wat je bedoelt hoor! Ik ben het ook puur niet eens met de manier waarop je je stelling geformuleerd hebt, en dat mag toch?
Anoniem schreef:Maar dan kan ik toch alsnog bij mijn punt blijven dat ik het er niet mee eens ben dat omdat een vrouw toevallig biologisch gezien er meer genot van heeft, een man er daardoor altijd minder plezier in heeft?
Ik snap wat je bedoelt hoor! Ik ben het ook puur niet eens met de manier waarop je je stelling geformuleerd hebt, en dat mag toch?
KPet schreef:Anoniem schreef:Maar dan kan ik toch alsnog bij mijn punt blijven dat ik het er niet mee eens ben dat omdat een vrouw toevallig biologisch gezien er meer genot van heeft, een man er daardoor altijd minder plezier in heeft?
Als ik me weer tussenbeide mag wringen..... Ik denk dat het punt is dat je de stelling van huertecilla niet goed overneemt. Hij zegt niet dat een man minder plezier heeft, maar dat de beleving van seks ANDERS is. Meer of minder is een waardeoordeel dat jij erop plakt.
Correct me if I'm wrong trouwens Huertecilla
Huertecilla schreef:Je weet dat vrouwen meer lol aan sex hebben dan mannen?
Anoniem schreef:Nou nou, hoeft niet zo sarcastische he
Huertecilla schreef:Aan de Rainbow; haal je schouders er over op.
Om het even wat negatief heb je alleen zelf last van.
De positieve kant is beter bij stap 1 een kandidaat terzijde dan na meer investering.
rainbow8 schreef:Huertecilla schreef:Aan de Rainbow; haal je schouders er over op.
Om het even wat negatief heb je alleen zelf last van.
De positieve kant is beter bij stap 1 een kandidaat terzijde dan na meer investering.
Dit was niet 1 meneer maar de zoveelste al.. Denk nummer 20 ofzo al.. Daarom moest ik even m'n frustratie kwijt..
Nikki_ schreef:Wat enorm grappig dat dit topic nu omhoog komt. Hoe denken jullie over iemand die van een polygame relatie over denkt te kunnen stappen naar iets monogaams? Hebben jullie hier ervaring mee? Komt die drang op de langer termijn niet terug?