Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sneeuwpop schreef:Dank u!Ik vind de vergelijking met andere "schadelijke" dingen echt nergens op slaan.
Auto's,vliegtuigen ..allemaal heel nuttig. En ik ga ook niet vrijwillig zitten in de autogassen of whatever..
Ailill, topper ben jij!
Het was mij idd al eerder opgevallen!
sneeuwpop schreef:Komt denk ik omdat ik het zelf ook erg vervelend vind. Ik rook zelf dus niet heel veel en vind het soms zelfs stinken.Ik had het eerder wel gelezen.
Roken is niet verboden. Ik Stoor me alleen om de zogenaamde sociale rokers die zo goed rekening houden met niet rokers, terwijl ze dat dus niet doen. Wees gewoon eerlijk en realistisch!
Dat jij dat wel echt doet is echt heel tof!
sneeuwpop schreef:Ik had het eerder wel gelezen.
Roken is niet verboden. Ik Stoor me alleen om de zogenaamde sociale rokers die zo goed rekening houden met niet rokers, terwijl ze dat dus niet doen. Wees gewoon eerlijk en realistisch!
Dat jij dat wel echt doet is echt heel tof!
gohya schreef:Chemtrails zijn de sporen die een vliegtuig achterlaat,die witte strepen in de lucht.
Quote:
Chemtrails worden door nietsvermoedende burgers voor gewone vliegtuigsporen aangezien, maar dat zijn ze niet. Het zijn chemische ladingen die door speciaal hiervoor uitgeruste vliegtuigen over ons hoofd uitgestort worden.
http://www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.html
verootjoo schreef:Roken is niet goed voor je, maar je longen kunnen tot een jaar of 35 de schade aardig herstellen, als je daarna nog stug doorrookt gaan je longen echt kapot.
Ailill schreef:Bij deze. Ik rook zelf ook, ong. 8/10 per dag en zit zeer veel op het terras/ ergens te eten. Wil ik roken? Dan loop ik bij het terras vandaan, anderen hoeven geen last te hebben van mijn rook.
sneeuwpop schreef:Ik vind de vergelijking met andere "schadelijke" dingen echt nergens op slaan.
Auto's,vliegtuigen ..allemaal heel nuttig. En ik ga ook niet vrijwillig zitten in de autogassen of whatever..
Anoniem schreef:Voor de rest was het weer om te janken. Slalommen tussen de vuurkoppen door met een kind van een meter hoog. Soms bleef hij met tranende oogjes staan en zei.. mama traantjes doormaken.. terwijl hij in zijn oogjes ging wrijven. Maar ja, het is legaal om een klein kind rook in de ogen te bezorgen met een sigaret in de hand op ooghoogte in de buitenlucht, dus je doet er niets aan. Volgende keer doordeweeks gaan wanneer het niet druk is omdat iedereen aan het werk is. Wel sneu om je kind zo te moeten zien hoor.
LadyMadonna schreef:Toch vreemd dat je het zo ervaart, ik had het er laatst juist met iemand over dat er voor mijn gevoel steeds minder gerookt wordt. Laatst nog in burgers zoo geweest, en daar ook niet super veel rokers gezien.
Maarja, gok zomaar dat jij er ook meer op let dan ik...
Je post lijkt me dan ook weer redelijk overdreven, maar uiteraard, ik was er niet bij, dus kan er volledig naast zitten...
Anoniem schreef:Netjes netjes!
Was je vandaag in Wildlands want daar zag ik 1 jongeman dat doen.
Voor de rest was het weer om te janken. Slalommen tussen de vuurkoppen door met een kind van een meter hoog. Soms bleef hij met tranende oogjes staan en zei.. mama traantjes doormaken.. terwijl hij in zijn oogjes ging wrijven. Maar ja, het is legaal om een klein kind rook in de ogen te bezorgen met een sigaret in de hand op ooghoogte in de buitenlucht, dus je doet er niets aan. Volgende keer doordeweeks gaan wanneer het niet druk is omdat iedereen aan het werk is. Wel sneu om je kind zo te moeten zien hoor.
Anoniem schreef:Mijn man zei nog... Als je rekent dat ongeveer 7% homo en 6 % lesbi is en 20*% roker, zou je dat dan zeggen als je nu om je heen kijkt?
Het leek meer op 0,1 % h+l en 65% rokers en een handvol larpers.
Anoniem schreef:Tja.... Maak er maar een toneelstuk van... Totdat je eigen kind een keer er van staat te janken. Eens kijken wat je er dan nog zo leuk aan vindt.
Ik zou hem een tik geven als ik jullie was! Niet aanstellen en doorlopen, jankerd. Maar die van jullie is natuurlijk allang afgehard met dagelijkse training.
Ikeje schreef:[naam] schreef:Mijn man zei nog... Als je rekent dat ongeveer 7% homo en 6 % lesbi is en 20*% roker, zou je dat dan zeggen als je nu om je heen kijkt?
Het leek meer op 0,1 % h+l en 65% rokers en een handvol larpers.
![]()
Interesting fact! Dus mijn wereldvreemde oma die hartkloppingen krijgt van homo's kan ik met een gerust gevoel daarheen sturen.
Dat je een roker herkent aan de stankdampen die om hem/haar heen walmen duidelijk herkent snap ik inmiddels van je. De lesbo's herkende je aan hun tuinbroeken?
GamblersCup schreef:chanel1985 schreef:Eens verslaafd, altijd verslaafd. Je kan wel stoppen maar rook terug 1 sigaret en je bent vertrokken. Is hetzelfde met elke verslaving, zoals alcohol, drugs,...
Nee hoor, hoe kom je daar bij? Daar zullen een hoop ex-rokers last van hebben, maar een hele hoop ook niet.
Catnip schreef:![]()
Ik krijg het ook regelmatig voor elkaar om mijn eigen rooksliert recht in m'n oog te krijgen. Dan tranen mijn ogen inderdaad! Gelukkig kan ik dan m'n moeder opbellen om me te troosten en eventueel de ambulance te bellen
Tip: zet je kind op je schouders, opgelost. Zeker als het zo druk is. Hoeft je kind niet tegen andermans benen (en duivelse sigaretten) aan te kijken, en heeft ie zo ook nog wat aan zijn dag ondanks de drukte.