Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hier overigens nooit een extreme kater van X, wel een dinsdag dip maar ook dat valt mee
En inderdaad 2/3 maanden minstens ertussen voor de serotonine. Laatste keer was in mei maar ik heb verder totaal niet het idee dat ik weer een keer 'moet' ofzo.
Sofy schreef:Maar als die dagen erna zo vervelend zijn, is het dat dan wel waard? Klinkt alsof je er toch wel een paar dagen goed ziek van bent. En als je serotonine niveau er zo van zakt, ben je de maanden daarna dan ook echt minder happy? Lijkt me ook niet zo prettig toch?
Franciee schreef:Laatste avond op Defqon was dat.. Headhunterz heeft blijkbaar zn comeback gemaakt met een hele speech enzo. Niks van meegekregen terwijl ik er toch echt bij stond. Heel Defqon mn wangen heel gehouden en na die avond waren ze kapot. En dan maandag avond met je ouders aan tafel zitten... Dat was straf genoeg, dan weet je ook meteen zeker dat je voorlopig niet meer hoeft
En zij maar niet snappen waarom ik m'n bord niet leeg kreeg
Smee__ schreef:Het zou inderdaad ook niet oké zijn denk ik als je alles zonder angst maar gewoon gebruikt.
Mijn eerste keer drugs was gelijk mdma en truffels combinerenMaar ik was wel met twee vrienden die ik allebei blindelings vertrouw en zij hadden er wel al ervaring mee.
Ik heb heel lang geroepen dat ik nooit iets zou snuiven maar dat heb ik uiteindelijk toch gedaan. Ik denk zelf omdat ik vrij 'heftig' ben begonnen qua trip dat de grens voor mij wel lager is geweest om ook andere dingen te proberen ja. Maar het was verder wel altijd met voorbereiding

Daarna is het down zijn nooit meer zo erg geweest en op de kapotte mond na valt het allemaal wel mee. Geen eetlust is soms best handig
het zijn alleen soms die kleine toevoegingen die het hem kunnen doen. Dee_Es schreef:Jeetje, ik heb dankzij dit topic echt al een hoop bijgeleerd. Het enige wat ik van drugs weet heb ik geleerd via spuiten en slikken geloof ik.
Maar wat ik me altijd afvraag (ook met alcoholgebruik) is of het feestje nou echt zoveel beter is met een pilletje op. Ik was deze zomer volgens mij één van de weinige die niet strak stond op een feest maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het feestje voor hen nou zoveel beter was. Ik hoor vaak dat mensen iets nodig hebben om los te komen e.d. Maar is het dan geen tijd om aan jezelf te gaan werken ipv middelen te gaan gebruiken om dat te bereiken? Niet om iemand hier tegen het hoofd te stoten hoor, ben er oprecht benieuwd hiernaar.
Heb trouwens wel ooit morfine gekregen (na operatie). Nou ik voelde me on top of the world, wat vrij bijzonder was aangezien mijn hele bovenlijf in het gips zat. Daarna 2 dagen lopen kotsen....
Roos_M schreef:Ik verbaas mij erover dat er zo normaal over wordt gedaan.
Het is gewoon niet normaal. Punt uit.
Wat is jouw fascinatie of ervaring met drugs?