Gekkenwerk om zieke mensen zo erg te laten betalen ... alsof ze al niet genoeg trekken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

marlonFloris schreef:Ik heb hem het is deze! En ze hebben er idd ook veel parfum.
[ [url=m/OVyO6q.jpg]Afbeelding[/url] ]

MissBambi schreef:Is dat echt vergelijkbaar Ladymadonna?
)... Gekocht omdat een klant van mij de echte op had...
MissBambi schreef:Is dat echt vergelijkbaar Ladymadonna?
LisaaSophie schreef:MissBambi schreef:Is dat echt vergelijkbaar Ladymadonna?
Ik had ooit gehoord dat bij de goedkope parfum een geur was gemaakt door een bebaalde structuurformule te maken, die (bijna) het zelfde is van (ik gebruik als voorbeeld) rozenblaadjes. En de duurdere dan echt van rozenblaadjes was gemaakt. Tegenwoordig kunnen ze in een laboratorium die geur heel precies namaken en dan veel goedkoper. Het schijnt alleen wel zo te zijn dat je de goedkopere daardoor minder lang ruikt.
420BlazeIt schreef:Nu je het zegt. Ik heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen, twee euro per uur. Echt blij dat mijn moeder ondanks dat elke dag toch nog meerdere uren kwam met haar minimumloon
Gekkenwerk om zieke mensen zo erg te laten betalen ... alsof ze al niet genoeg trekken.
conejo schreef:420BlazeIt schreef:Nu je het zegt. Ik heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen, twee euro per uur. Echt blij dat mijn moeder ondanks dat elke dag toch nog meerdere uren kwam met haar minimumloon
Ziekenhuis in ede heeft voor het parkeren week of maand kaarten scheelt een hoop.
afzetters... In Amersfoort kan je een maandkaart kopen voor 30€. Dat is nog een redelijke prijs. 
MarJon schreef:fjordjes schreef:Parkeren is idd duur! 95 cent per uur en die automaten wisselen niet! En ik heb nooit kleingeld bij me...
Parkeren in de parkeergarage in Groningen is pas leuk; 2,30 per 20 minuten![]()
belachelijk eigenlijk, parkeerkosten blijven maar idioot hoog en stijgen, terwijl er steeds meer leeg staat in de stad 420BlazeIt schreef:Nu je het zegt. Ik heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen, twee euro per uur. Echt blij dat mijn moeder ondanks dat elke dag toch nog meerdere uren kwam met haar minimumloon
Lente schreef:fjordjes schreef:Parkeren is idd duur! 95 cent per uur en die automaten wisselen niet! En ik heb nooit kleingeld bij me...
Vind je 95 cent per uur duur??
420BlazeIt schreef:Nu je het zegt. Ik heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen, twee euro per uur. Echt blij dat mijn moeder ondanks dat elke dag toch nog meerdere uren kwam met haar minimumloon