Overpriced producten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Re: Overpriced producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:37

Nu je het zegt. Ik heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen, twee euro per uur. Echt blij dat mijn moeder ondanks dat elke dag toch nog meerdere uren kwam met haar minimumloon :=

Gekkenwerk om zieke mensen zo erg te laten betalen ... alsof ze al niet genoeg trekken.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:43

Parkeerkosten ja en ook treinkaartjes vind ik enorm duur

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:50

Parfum is er ook zo één... 60/80 euro omdat er toevallig Chanel of Armani op staat...
Hou ik het wel bij m'n FM geurtjes. Nagenoeg zelfde geur, maar zonder dure naam, in een saai flesje, voor €16.50

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:51

Is dat echt vergelijkbaar Ladymadonna?

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:52

marlonFloris schreef:
Ik heb hem het is deze! En ze hebben er idd ook veel parfum.

[ [url=m/OVyO6q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze keten opent ook steeds nieuwe filialen bij in Nederland.
Maar ik woon zelf ook in Duitsland aan de grens dus ik weet niet of ze alleen in het oosten van Nederland zijn.
Rossmann is ook een aanrader als je in DL bent.
Maybeline mascara kost me in NL 16 euro en bij de Rossmann 6 euro.

Ik vind ben&jerry's duur :(
5 euro voor een half litertje ijs.
Ik neem dan ook altijd gewoon de neppe van de Aldi hier.
En mooie meubels vind ik ook zo duur.
Ik speur dan meestal net zo lang op marktplaats naar iets vergelijkbaars en knap het dan zelf naar wens op.

LM, en toch heb ik de echte madamoisselle gehad van Chanel en de neppe van FM.
En je ruikt toch echt verschil hoor.
Neemt niet weg dat ik het ook gruwelijk duur vind en hooguit eens in de zoveel jaar de echte koop.
Idem met Guerlain Ydille en Narciso Rodriguez.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:14

MissBambi schreef:

Ja, ik heb bijv angel van Thierry mugler (of hoe schrijf je dat ;) )... Gekocht omdat een klant van mij de echte op had...
Er zit namelijk precies hetzelfde geurserum in. Het verschil zit hem in het bottelen.
Ik ben ook distributeur, dus als je meer wilt weten stuur even een pb ;)

Claudia: het verschilt wel ook per geur. Mijn man heeft bijv Boss oranje van FM. Nog steeds lekker, maar wel net ff anders
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 11-08-16 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:15

fjordjes schreef:
Parkeren is idd duur! 95 cent per uur en die automaten wisselen niet! En ik heb nooit kleingeld bij me...

Vind je 95 cent per uur duur?? _O-

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:24

MissBambi schreef:

Ik had ooit gehoord dat bij de goedkope parfum een geur was gemaakt door een bebaalde structuurformule te maken, die (bijna) het zelfde is van (ik gebruik als voorbeeld) rozenblaadjes. En de duurdere dan echt van rozenblaadjes was gemaakt. Tegenwoordig kunnen ze in een laboratorium die geur heel precies namaken en dan veel goedkoper. Het schijnt alleen wel zo te zijn dat je de goedkopere daardoor minder lang ruikt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:38

LisaaSophie schreef:
MissBambi schreef:

Ik had ooit gehoord dat bij de goedkope parfum een geur was gemaakt door een bebaalde structuurformule te maken, die (bijna) het zelfde is van (ik gebruik als voorbeeld) rozenblaadjes. En de duurdere dan echt van rozenblaadjes was gemaakt. Tegenwoordig kunnen ze in een laboratorium die geur heel precies namaken en dan veel goedkoper. Het schijnt alleen wel zo te zijn dat je de goedkopere daardoor minder lang ruikt.

De geurserums van FM worden gekocht in de drom fabriek in Duitsland. Hier kopen Armani, Chanel, etc ook hun serums.
De serums zijn dus exact hetzelfde.

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:40

420BlazeIt schreef:
Nu je het zegt. Ik heb een half jaar in het ziekenhuis gelegen, twee euro per uur. Echt blij dat mijn moeder ondanks dat elke dag toch nog meerdere uren kwam met haar minimumloon :=

Gekkenwerk om zieke mensen zo erg te laten betalen ... alsof ze al niet genoeg trekken.

Ziekenhuis in ede heeft voor het parkeren week of maand kaarten scheelt een hoop.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:47

conejo schreef:
420BlazeIt schreef:

Ziekenhuis in ede heeft voor het parkeren week of maand kaarten scheelt een hoop.

Dat heeft t wkz ook... 30€ voor een week :wow: afzetters... In Amersfoort kan je een maandkaart kopen voor 30€. Dat is nog een redelijke prijs.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:58

fjordjes schreef:
Parkeren is idd duur! 95 cent per uur en die automaten wisselen niet! En ik heb nooit kleingeld bij me...

Parkeren in de parkeergarage in Groningen is pas leuk; 2,30 per 20 minuten :') *\o/*

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 23:59

Treinkaartje! Schrok me rot... kind zou samen met een vriendin naar haar oma in Renesse. Bijna 40 euro pp en 4,5 uur onderweg en dan moest er geen vertraging optreden. En dan een paar dagen later zelfde ritueel terug. Voor 50 euro diesel kon ik 2x op en neer en was in totaal 9 uur kwijt. Dan maak je het OV toch niet aantrekkelijk...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 00:05

MarJon schreef:
fjordjes schreef:

Parkeren in de parkeergarage in Groningen is pas leuk; 2,30 per 20 minuten :') *\o/*

Dat is nog erger dan de €2 per half uur hier :') belachelijk eigenlijk, parkeerkosten blijven maar idioot hoog en stijgen, terwijl er steeds meer leeg staat in de stad

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 04:14

420BlazeIt schreef:

hier geopereerd in het Erastmus MC in Rotterdam 1 dag parkeren € 25 euro,
en dan nog je benzine vanuit zeeland en je man die dan een dag vrij af moet nemen om je te halen en brengen. -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 08:21

Lente schreef:
fjordjes schreef:

Vind je 95 cent per uur duur?? _O-

Voor een klein dorp met nauwelijks winkels vind ik het duur ja! Meer winkels staan leeg dan dat er wat is en de winkels die er zijn zijn van van die winkels waar je niks mee kan.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:23

Met zulke hoge parkeerprijzen zou ik ervoor gekozen hebben om met de trein te komen.
Hier in den haag rekenen ze in de straten 1,60 per uur. In de garage 4 euro per uur

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:26

Heb woensdag in de Torenstraat in Den Haag geparkeerd en dat was 1 euro per 19 minuten (of een deel daarvan)
Maar neemt niet weg dat het gewoon duur is.
In Amsterdam ga ik meestal bij een P+R staan voor 1 euro voor een dag en dan met het ov naar de stad

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:30

In Maastricht betaalde ik laatst 1 euro per 17 minuten om m'n auto te parkeren :wow:

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:39

420BlazeIt schreef:

Een ambulance bellen kost ook genoeg.. Ik was van men paard gevallen en lag bewusteloos, uiteindelijk 200 euro kunnen betalen.

Ik vind dat zo dubbel, ik begrijp dat die mensen dat niet gratis doen en dat de benzine enzo betaald moet worden. Maar langs de andere kant bel je dat toch niet voor je plezier. het lijkt me voor sommige mensen ook gewoon veel geld om op te hoesten.

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:45

Ik vind een paspoort echt gruwelijk overpriced, ik moest laatst bij het aanvragen een bedrag van 64,00 neertikken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:54

Een A4tje laten printen bij de copyshop hier, 79 cent en vooral echt de meest belabberde kwaliteit, doe normaal ^)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:56

Noeni schreef:
Ik vind een paspoort echt gruwelijk overpriced, ik moest laatst bij het aanvragen een bedrag van 64,00 neertikken...

En dan is het nog niet eens je eigendom. Maar van de staat.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:56

Eigenlijk zou je er geld op toe moeten krijgen :+

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:57

purny schreef:
Noeni schreef:

En dan is het nog niet eens je eigendom. Maar van de staat.

Ik wil het allemaal niet weten soms. -O- :')