Jolien87 schreef:Ik begin straks aan mijn 3e emmer popcorn.
Ik houd het bij spa rood, anders groei ik dicht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mazida schreef:TS, pas in ieder geval op en ga niet te veel uit van vertrouwen. Hij bewijst tegenover zijn vrouw in ieder geval niet te vertrouwen te zijn. Veel geluk en wijsheid toegewenst. Bedenk wel dat een gewaarschuwd mens voor twee telt.
Maar alles wijst er op dat hij verder gewoon prima in elkaar zit. Misschien is dat mijn roze bril, misschien niet. Ik weiger iedereen te gaan wantrouwen omdat er wellicht wel een rotte appel tussen zit. Ragdollcat schreef:riegje schreef:Hoeveel mensen van jullie hebben enig idee om mantelzorger(ster) te zijn?
Hoe zwaar en moeilijk het is, Je ooit zo leuke partner, geliefde, vriend, maatje, gesprekspartner enz enz.
Om die te van dichtbij te zien aftakelen!
Dus ja ik kan het best begrijpen dat de beste man gevoelens voor een ander heeft kunnen krijgen.
En of het verstandig is, geen idee. daar kunnen wij met zijn allen niet over oordelen.
En om nou TS zo schandalig te behandelen. Waar is dat nou toch voor nodig?!
Zij die het hardst roepen,,,,, kijken wat jullie moraalridders zouden doen als je in dezelfde schoenen zouden staan.
Natuurlijk is het niet raar dat de man ook gevoelens voor een ander heeft gekregen in deze situatie, maar aub wel in openheid en niet zo achterbaks en vooral praten met zijn vrouw.
Ragdollcat schreef:Natuurlijk is het niet raar dat de man ook gevoelens voor een ander heeft gekregen in deze situatie, maar aub wel in openheid en niet zo achterbaks en vooral praten met zijn vrouw.
hoe egoistisch ingesteld kun je zijn.
Zelf kom ik uit een gezin waarin de vrouw een ernstige spierziekte had en de man uiteindelijk vreemdging, na jaren. Mijn vader kon er heel slecht mee omgaan en het huwelijk leed gigantisch onder mijn moeder haar ziekte. Gelukkig heeft zij nu al jaren een fantastische vent die in juli met haar gaat trouwen!
phormicola schreef:Ik vind het zeker een juist besluit geweest en ook een erg sterk besluit. Het komt allemaal wel
musiqolog schreef:Huertecilla schreef:En wat sex betreft.
Dat is een groot geschenk. MAAK er geen probleem van. Geniet ervan.
Met zo'n motto kom je van de ene relatiecrisis in de andere terecht. Ik mag toch hopen dat je dat niet meent.
Pantykous schreef:Je spreekt uit ervaring begrijp ik? Anders misschien niet zo snel oordelen en accepteren dat er mensen zijn die anders in het leven staan dan jij. Dat maakt hen of jou niet beter dan de rest.
Lauratje_88 schreef:Ik heb niet alles gelezen dus misschien is het al gezegd maar heeft hij het er al eens over gehad met zijn vrouw? En dan bedoel ik niet over jullie. Kan hij niet bij zijn vrouw aankaarten dat hij een open relatie wilt? Alle begrip voor haar situatie maar wat met zijn situatie? Het is niet omdat je partner ziek is dat je niet meer voor jezelf mag kiezen dan moet je juist voor jezelf kiezen om er zelf niet aan onder door te gaan.
Als ik ziek zou worden en mijn man zorgt jaren goed voor mij zou ik begrip tonen als hij verliefd wordt op een ander en zou ik een andere relatie toe staan en dan bedoel ik een serieuze relatie geen avontuurtjes. Hij moet ook zijn leven kunnen leven. Hij is mijn gevangene niet.
musiqolog schreef:Bepaald niet. Het gaat mij erom: Huertecilla zegt dat je gewoon moet toegeven aan de mogelijkheid tot seks: "een groot geschenk, maak er geen probleem van, geniet ervan". Daar ben ik het mee oneens. Een uur plezier kan je in dit soort situaties een leven schuld en schaamte opleveren. Er is dus gewoon een probleem, wanneer het om vreemdgaan gaat.
Huertecilla schreef:musiqolog schreef:Bepaald niet. Het gaat mij erom: Huertecilla zegt dat je gewoon moet toegeven aan de mogelijkheid tot seks: "een groot geschenk, maak er geen probleem van, geniet ervan". Daar ben ik het mee oneens. Een uur plezier kan je in dit soort situaties een leven schuld en schaamte opleveren. Er is dus gewoon een probleem, wanneer het om vreemdgaan gaat.
Wat een cirkelredenering.
Ik schrijf 'maak er geen probleem van': dan wordt het ook geen leven schuld en schaamte![]()
Wat 'vreemdgaan' betreft gaat deze draad over een niet zwart/wit situatie. Ik zou die term zelfs niet gebruiken in dit geval.