Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monster schreef:Ik heb onze vijver op marktplaats staan, gratis met alle toebehoren (dus een pomp, net, decoratie)
De eerste week kreeg ik constant berichtjes. Als ik aangaf dat ze mochten komen geen gehoor meer. Heel veel die ook alleen interesse hadden in de gratis pomp.
Werd ik van de week gebeld, veel vragen en ze wilde hem wel op komen halen natuurlijk prima, kreeg ik een halfuur voor ze kwamen kijken een berichtje dat de vijver toch te groot was voor in hun tuin, dat kan natuurlijk.
Vervolgens nog een telefoontje, hij wilde de hele zooi komen halen. Tijd afgesproken en ze kwamen hier een uur later als gepland. Vervolgens vonden ze de vijver toch te groot. Maar nu ze toch dat hele end hadden gereden vonden ze dat ze de pomp wel mee mochten nemen.. meneer had aan de telefoon al verdacht veel interesse in de pomp en het interesseerde hem verder niet wat er nog meer met de vijver mee kwam.
Aangegeven dat ze pomp mee mocht als ze de vijver en rest ook mee namen. Ze zijn uiteindelijk afgedropen..
Wel frustrerend dit. Vriend is nu van plan de vijver in stukken te zagen en naar de sloop te brengen
Cardy schreef:Dat is wel heel bijzonder inderdaad haha.
Overigens is de prijs van 75 euro voor Petrie's niet heel vreemd hoor, ik heb een hele tijd hetzelfde model te koop gehad en die is uiteindelijk ook voor rond de 70 euro verkocht. Simpele zwarte laarzen verkopen is echt lastig..
Tyrcanol schreef:Zo dat is inderdaad snel!
Ik had er weer een zonder geduld, gister avond had ze gemaild, toen ben ik gaan slapen en vanochtend weer mail.
Ja hallo ik heb ook een leven hoor
En kom een Eskadron big square Italia (ja hij is prachtig) tegen op MP voor €180zitten nog twee gaatjes in ook nog. Mensen zijn echt mal ....