Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:09

Hmm, goed om te weten. Moest hij er toch wat voor willen wordt het gewoon 5 euro erbij..
Bedankt, ben hier nog wat leek in in hoe en wat.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:58

Zucht, hier op bokt gereageerd op een longeersingel, een paar dagen geleden, kreeg snel reactie dat hij er nog was, ik gevraagd wat ze ervoor wil hebben incl. verzenden, wat ze vroeg ben ik meteen mee akkoord gegaan en gevraagd naar haar rekening gegevens. En daarna niets, noppes nada. Mijn berichten zijn gelezen en ze is online geweest, maar niets meer. Ik heb dus vandaag maar een andere gekocht (heb 2 dagen gewacht op reactie). Je wilt verkopen of niet hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 12:08

Had het hier ook op bokt, leuke set te koop, vraagprijs 75eu. Ze vroeg ja wat is je uiterste bod want ik heb er nog meer, nou wat dacht je van 75 euro want dat is je vraagprijs? Niks meer gehoord..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:24

Mijn laarzen zijn binnen! Vallen krapper als ik dacht maar ze passen super als ik ze aandoe met zomersokjes :D
Super vriendelijke man en de laarzen waren gewoon nieuw zoals beloofd. Ben echt heel blij

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:27

Kan je ze niet op laten rekken, bij een schoen maker? Heb ik ook gedaan. Had gloednieuwe ariats voor €100 euro overgenomen via MP.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:38

Liezel1 schreef:
Volgens mij zijn die stiften gewoon bijbde Action ofzo te koop... als je t zeker wilt weten.

Er zijn veel valse biljetten die gewoon door de stiftentest komen. Even Googlen dan vind je zo waar je op moet letten. Kun je heel makkelijk met het blote oog zien.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:43

Ik was ook bezig met laarzen, was tot een overeenkomst gekomen met de verkoopster.
Reactie was elke x vrij vlot en bij mn laatste berichtje heb ik laten weten dat ik moest gaan werken en dan ik 's avonds weer zou reageren. Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels zijn we 2 dagen verder en heb ik er nog maar een berichtje achter aan gedaan, of ze mijn reactie heeft ontvangen en dat ik snap dat ze niet 24/7 achter de pc zit maar dat ik het vervelend zou vinden als ze mijn reactie niet had gekregen en dacht dat ik geen interesse meer had. Maar wederom geen reactie. Erg jammer.

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:49

@roxiie: altijd vervelend als er gewoon geen reactie meer komt :(

Tot nu toe voornamelijke goede MP ervaringen gehad, maar één keer was het toch wel heel bijzonder..

Zo'n 2 jaar geleden had ik gebruikte Petrie Anky Elegance laarzen gekocht via MP. Voor 75 euro als ik het me goed herinner. Dat is natuurlijk een prikkie, te mooi om waar te zijn zou je dan zeggen. Maar ik had al eerder zulke Petrie's (dan zwart voor wedstrijd) via MP gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag. Die eerste keer vertrouwde ik het niet helemaal dus had ik ze opgehaald. Ze bleken in super staat, dus ik was helemaal in de wolken! Dit keer was het echter 4 uur rijden om te passen, dat zat er niet in. Met iets te veel vertrouwen deze dan maar laten opsturen.. Dat heb ik geweten ahah.. |o
Ze kwamen ten eerste al in een gigantische, zware doos van circa 100 cm x 50 cm. Er was niemand bij ons thuis, dus was het pakket bij de buren geleverd. Die stonden wel even raar te kijken toen ik hem op kwam halen haha :Y)
Ik maak de doos open en.. 'huh, dit klopt niet?!'
Ik zag geen laarzen maar een hoop kleren! >;)
De verkoper had er allemaal (gebruikte, maar wel gewassen) paardenkleren bij had gedaan. Twee windjasjes, twee rijbroeken, een paar Roeckl handschoenen, een paar hele dure leren (men?)handschoenen (ik kan even niet meer op het merk komen..) en verder nog wat reut. Toen ik dat er uit had gehaald lagen onderin de laarzen dan. Echter was de binnenkant van de linkerlaars bij de enkel bijna helemaal doorgesleten. Bovendien moesten beide ritsen vervangen worden. -:(-
Waarom verkoper nou die kleren er bij had gestopt ben ik nooit achter gekomen.. Misschien als excuus voor de kapotte laarzen? Uiteindelijk, na een bezoekje richting de schoenmaker, toch nog een tijd met de laarzen kunnen rijden. En die twee paar handschoenen heb ik ook nog gehouden :')

Nou dan sta je wel even raar te kijken hoor :+

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:17

Dat is wel heel bijzonder inderdaad haha.
Overigens is de prijs van 75 euro voor Petrie's niet heel vreemd hoor, ik heb een hele tijd hetzelfde model te koop gehad en die is uiteindelijk ook voor rond de 70 euro verkocht. Simpele zwarte laarzen verkopen is echt lastig..

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:18

Monster schreef:
Ik heb onze vijver op marktplaats staan, gratis met alle toebehoren (dus een pomp, net, decoratie)
De eerste week kreeg ik constant berichtjes. Als ik aangaf dat ze mochten komen geen gehoor meer. Heel veel die ook alleen interesse hadden in de gratis pomp.

Werd ik van de week gebeld, veel vragen en ze wilde hem wel op komen halen natuurlijk prima, kreeg ik een halfuur voor ze kwamen kijken een berichtje dat de vijver toch te groot was voor in hun tuin, dat kan natuurlijk.

Vervolgens nog een telefoontje, hij wilde de hele zooi komen halen. Tijd afgesproken en ze kwamen hier een uur later als gepland. Vervolgens vonden ze de vijver toch te groot. Maar nu ze toch dat hele end hadden gereden vonden ze dat ze de pomp wel mee mochten nemen.. meneer had aan de telefoon al verdacht veel interesse in de pomp en het interesseerde hem verder niet wat er nog meer met de vijver mee kwam.
Aangegeven dat ze pomp mee mocht als ze de vijver en rest ook mee namen. Ze zijn uiteindelijk afgedropen..

Wel frustrerend dit. Vriend is nu van plan de vijver in stukken te zagen en naar de sloop te brengen :+

waar woont de vijver? Ik heb mss wel interesse...die dingen zijn normaal niet te betalen

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:39

Cardy schreef:
Dat is wel heel bijzonder inderdaad haha.
Overigens is de prijs van 75 euro voor Petrie's niet heel vreemd hoor, ik heb een hele tijd hetzelfde model te koop gehad en die is uiteindelijk ook voor rond de 70 euro verkocht. Simpele zwarte laarzen verkopen is echt lastig..

ja, ik moet er nog steeds wel om lachen als ik er aan terug denk :')
Oh, haha en ik maar denken dat ik zo'n geweldige deal had gemaakt: laarzen van 750 á 800 euro voor 1/10e daarvan
Ach, zo zie je maar weer. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:36

Zadel erop gezet, na 10 min al mijn min bod, gezegd dat goed is. Ben benieuwd!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:43

Wauw das snel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:52

En nog een bod van €1 hoger. Ook maar akkoord gemaild.. Zal je zien, reageert geen van beide :+

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:54

Dat is snel Beloven! :)

Hier als het goed is een actiefiguurtje verkocht en een kleed.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:45

Zo dat is inderdaad snel!

Ik had er weer een zonder geduld, gister avond had ze gemaild, toen ben ik gaan slapen en vanochtend weer mail.
Ja hallo ik heb ook een leven hoor :')

En kom een Eskadron big square Italia (ja hij is prachtig) tegen op MP voor €180 :') zitten nog twee gaatjes in ook nog. Mensen zijn echt mal ....

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:09

Ik heb mijn inboedel op marktplaats gezet in verband met samenwonen. Binnen een paar uur alles gereserveerd (ik had erg lage prijzen, want ik moet er vanaf). Nu hopen dat iedereen ook echt komt maandag.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:14

Pff... was het hier maar zo'n feest. Zie er nu al tegenop om alles te fotograferen.

:=

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:15

Ja die eskadron had ik ook gezien, er stond er nog een op (of was dat dezelfde?) en daar was het hoogste bod €200. Echt belachelijk gewoon.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:17

Geen idee of het dezelfde was? Hier is nog niet op geboden in elk geval..

Fotograferen vind ik meestal wel leuk maar alles op MP zetten zon werk haha.

Fiona hoop dat idd iedereen op komt dagen.

Wat ik niet goed snap, vandaag 2 advertenties geplaatst. Zodra ik de tweede plaatste was de eerste advertentie verdwenen naar tig pagina's verder op.
Dus heb nu zo'n 15 pagina's doorgespit en ben hem niet tegengekomen, terwijl ik wel advertenties van eind maart tegen kom?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:18

Tyrcanol schreef:
Zo dat is inderdaad snel!

Ik had er weer een zonder geduld, gister avond had ze gemaild, toen ben ik gaan slapen en vanochtend weer mail.
Ja hallo ik heb ook een leven hoor :')

En kom een Eskadron big square Italia (ja hij is prachtig) tegen op MP voor €180 :') zitten nog twee gaatjes in ook nog. Mensen zijn echt mal ....

oh my god, dan wil ik die van mij ook wel verkopen :Y)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:49

Met nog gaatjes in ook? Echt te gek voor woorden dat bedrag....

Ik heb gisteren een hoop kleding op een facebookpagina gezet, moet eigenlijk nog van een hoop gewone materialen af die in de weg liggen, maar inderdaad... Dat fotograferen is zoveel werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:54

Nou je raad het al, bod 1 nog geen reactie, bod 2 bedacht toch maar ineens dat ze verder zoekt want ze heeft een andere boom nodig (kon je ook eerder bedenken toch?), bod 3 komt hopelijk vanmiddag om half 2.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:03

3x is scheepsrecht, dus dat moet toch gaan lukken!? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:10

Nou ik zal het zien in 20 min, hihi :D

Verkocht!! :D