Relatie hangt aan een zijden draadje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:20

Dat klopt, wij weten ook alleen niet of TS een vriend heeft, en ja is haar eigen keuze als ze dat nu zoekt.

Alleen ben het er dus wel mee eens, dat als TS een topic opent, waarin wel kritiek op de ex gegeven word, zij ook kritiek kan verwachten. Tenslotte heeft iedereen zijn of haar eigen mening en dat krijg je als je je levensverhaal hier plaatst. Dan worden ook andere meningen gegeven. Niet iedereen is het met elkaar eens.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:43

Nancy is recht voor de raap en zal zeker niet liegen.
Daar ken ik haar te goed voor.
Dus neem aan van mij dat het waar is.

Anoniem

Re: Relatie hangt aan een zijden draadje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:48

Ik zie hier nergens dat TS haar (ex) vriend door het slijk haalt, ze somt haar ergernissen op en al wat daar op volgt. Ze zegt het hoe zij het voelt, ik lees nergens dat zij die jongen een slecht persoon noemt. Opsommen wat haar ergert, is nog geen slecht maken.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:54

vrouwke schreef:
Nancy is recht voor de raap en zal zeker niet liegen.
Daar ken ik haar te goed voor.
Dus neem aan van mij dat het waar is.

Ik zeg toch niet dat ts liegt, zij heeft haar waarheid. Zeg enkel dat als ze haar leven op het internet zet, er reactie's kunnen komen, positief of negatief. Het is niet omdat zij iets normaal vind of andere bokkers, dat iemand anders die daar een andere mening over heeft , dit niet mag uiten.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:56

Mocht je het tegen mij hebben. Ik schrijf nergens dat ik het over ts heb. Ik constateer alleen dat negatieve reacties alleen mogen als het over de ex gaat. Maar reacties die niet positief zijn over of richting ts mogen niet. Dat vind ik jammer.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:59

SandraVerl schreef:
Ik zie hier nergens dat TS haar (ex) vriend door het slijk haalt, ze somt haar ergernissen op en al wat daar op volgt. Ze zegt het hoe zij het voelt, ik lees nergens dat zij die jongen een slecht persoon noemt. Opsommen wat haar ergert, is nog geen slecht maken.

Inderdaad. Als dit al 'iemand door het slijk halen' is kan dat 'irritante dingen van je vriend' (oid) topic ook wel dicht gegooid worden.

Snap trouwens die tinder discussie ook niet en heb het idee dat hier mensen zijn die serieus al ts haar berichten door gaan spitten om dat maar allemaal precies te weten. Beetje triest. *en dit is niet het enigste topic waar me dat opvalt..

Succes en sterkte ts met de situatie.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:03

Stelletje kibbelende vrouwen bij elkaar.. (oja en HC natuurlijk.) :')

Wat maakt het voor jullie allemaal uit wat de TS doet? Sneu dat ze er helemaal op 'nagelezen' wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:22

Veseosunce schreef:
Stelletje kibbelende vrouwen bij elkaar.. (oja en HC natuurlijk.) :')

Wat maakt het voor jullie allemaal uit wat de TS doet? Sneu dat ze er helemaal op 'nagelezen' wordt.

:j

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:38

Het is ts haar topic en dus hoort ts gesteund te worden. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het toch komt dat foute mannen zo snel weer nieuwe relaties hebben, alsof vrouwen niet gewaarschuwd zijn door hun voorgangsters. Maar sommigen kiezen gewoon partij voor dergelijke sukkels. Net zolang tot ze zelf weer een klaagtopic kunnen openen omdat ze in de problemen zijn gekomen. Ik vind dat ik wat mag zeggen want ik ben 62 jaar en heb de liefde als hobby. En heel wat levenservaring daardoor.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:15

Dit soort topics lopen altijd het beste, juist omdat iedereen er een mening over heeft.

Hoe saai zou bokt zijn als er alleen steunreacties zouden mogen worden geplaatst en geen tegengeluid?

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:39

anjali schreef:
Het is ts haar topic en dus hoort ts gesteund te worden.

Ze opent een topic om haar hart te luchten en eventueel wat advies te ontvangen.
Als men dan een andere mening heeft dan hoef je ts niet te steunen toch? Of mag het dan niet gezegd worden?

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:58

Wat is hier gebeurd?,
ts die al haar plan getrokken heeft en alles is nu zijn eigen leven aan het leiden.

dit heeft ook wat interessants....ik ben heel benieuwd naar een volgende wending ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:32

anjali schreef:
Het is ts haar topic en dus hoort ts gesteund te worden. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het toch komt dat foute mannen zo snel weer nieuwe relaties hebben, alsof vrouwen niet gewaarschuwd zijn door hun voorgangsters. Maar sommigen kiezen gewoon partij voor dergelijke sukkels. Net zolang tot ze zelf weer een klaagtopic kunnen openen omdat ze in de problemen zijn gekomen. Ik vind dat ik wat mag zeggen want ik ben 62 jaar en heb de liefde als hobby. En heel wat levenservaring daardoor.

Wat een wonderlijke reactie vol verassende gezichtspunten en waardeoordelen.

Bedankt voor het verruimen van mijn blikveld.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 00:52

Ik ga er inhoudelijk niet meer op in hier, de echt geïnteresseerde mogen een pb sturen en anderen kunnen mij in mijn andere berichten volgen.

Maar ik kan mij wel vermaken met hetgeen wat hier allemaal gezegd wordt, ik zeg een ding en jullie maken de rest van het verhaal :=

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 21:44

Echt super grappig dat de discussie ineens stopt nu de ts zich weer even laat zien 8)7

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 23:51

Willeke_ schreef:
Echt super grappig dat de discussie ineens stopt nu de ts zich weer even laat zien 8)7

Hahahaha, ja ook mijn gedachte. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 01:50

Alles is toch wel gezegd inmiddels? Als TS verder niet meer wil reageren is dat haar goed recht maar valt het topic ook snel stil. Dat lijkt me logisch? :+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 02:04

Als ts meld dat ze niet meer gaat reageren, dan stpt het ook hé. Dan is het het normaal dat er geen reactie's meer gaan komen. Dat heeft niets met grappig te maken 8)7

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 08:22

@Eugoly & Chanel: hebben jullie de discussies van de afgelopen 5 pagina's gemist? De ts reageerde toen al niet meer maar bokt was nog druk met speculeren en oordelen. :+
Dus zo normaal is het niet dat er geen reacties meer komen.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 09:14

Ts zegt zelf dat ze geen info meer deelt. Wanneer wij dan verder discussiëren wordt het topic toch gesloten aangezien er ook al meerdere keren getemd is.
Verder moeten we het doen met de info die we krijgen, en als je die som optelt dan krijg je enkele uitslagen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:35

Willeke_ schreef:
@Eugoly & [naam]: hebben jullie de discussies van de afgelopen 5 pagina's gemist? De ts reageerde toen al niet meer maar bokt was nog druk met speculeren en oordelen. :+
Dus zo normaal is het niet dat er geen reacties meer komen.

Verschil is dat ts nu zelf heeft gezegd dat ze niet meer gaat reageren....

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 10:55

Moderatoropmerking:
We merken op dat dit topic al een tijdje in een negatieve sfeer verloopt en dat er daarnaast regelmatig offtopic berichten geplaatst worden. TS heeft aangegeven om die redenen niet meer te reageren in dit topic. We willen jullie dan ook zeer dringend vragen om inhoudelijk en respectvol op elkaar te reageren. Als dit niet lukt, dan zal het topic gesloten worden.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:51

TS, jammer dat het topic zo de mist is ingegaan. Bij deze nogmaals veel sterkte :)!