Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Het is een wonder…ik snap HC wel over dat plussen en minnen. En dat moet je uiteraard niet zien als iets wat je in een schriftje bijhoudt, op papierMaar je houdt het wel degelijk bij, want ben je doodongelukkig in je relatie, dan betekent dat gewoon dat er veel meer minnen zijn dan plussen, dat je veel meer geeft dan je krijgt.
Sizzle schreef:Ik ben stiekum nog steeds geinteresserd in hoe het afgelopen is met de vriendin van HC die in zijn ogen niet fit genoeg was om op zijn paard te mogen zitten.
Heeft je maatregel haar uiteindelijk kunnen motiveren of heeft ze het paardrijden toch maar gelaten voor wat het was?
Sizzle schreef:Want dan sluimert er waarschijnlijk al langer wat in het onderbewuste.
Sizzle schreef:Als je je ergens bewust regelmatig aan stoort dan is er al het eea aan kleinigheden vooraf gegaan waar je al eerder over had moeten praten.
Citaat:Dus uiteindelijk een overwachte richting,
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Dus ligt het dan aan jou of aan je vriendin dat jij je aan haar auto irriteert?
Euh, niet 'dat', maar 'als'.
Als dat zo zou zijn, dan ja inderdaad.
Zoals ik al schreef echter, laat ik het me niet irriteren![]()
Ok, ik ga weer even wat plussen carpen deze diem
Goof schreef:Hoe harder iemand roept zich nooit aan een partner te ergeren, nergens een hekel aan te hebben en zo gelukkig te zijn, hoe ongeloofwaardiger het wordt....
Sizzle schreef:Het totaal pakket is precies goed
Milkberry schreef:Nogmaals,je ergeren in je relatie is kennelijk gezond gedrag. Als je je niet ergert lieg je. En ik me maar afvragen waarom veel Hollanders zo ongelukkig zijn. Gelukkig zijn wordt meteen afgestraft.
Hier klopt het totaalpakket ook. Hij houdt rekening met me. We praten over dingen als we een meningsverschil hebben. En dan is het klaar. Net zoals Sizzle eerder bechreef. Er zijn geen dingen waar ik me systematish aan erger die steeds terugkomen.