Heb m kunnen fixen! (met een paar gereedschappen uit m'n vaders garage, dat schroefje was niet los te krijgen joh!)
savieralover
Geplaatst: 29-05-16 19:18
ik zou verder prutsen met die naald er in krijgen. Met de hand naaien vind ik echt een ramp
edit
Lucky you ik kon die van ons vanmiddag wel vermoorden gelukkig was mijn ma er die wist waarom mijn draad niet in de stof bleef zitten (spanning zat niet goed blijkbaar ) want ik stond op het punt dat ding door het raam te gooien
Yamasaki jij doet alles met de hand??!?!??! diepe respect!!
YamaSaki
Geplaatst: 29-05-16 19:36
Jep, ik heb geen naaimachine Maar hoop er dit jaar wel een te kopen, hopelijk rond de kerst Tot die tijd doe ik zeg maar alles op de hand en t laatste afwerken om t stevig te maken en bv een rits, doe ik bij mn beste vriendin onder de naaimachine. Wel zo handig namelijk als t tegen een stootje kan (zo ben ik bv met mn Merida in een boom geklommen...was niet heel gebleven anders denk ik )
Maar thuis heb ik er dus geen (en geen handige tafel), dus op de grond en hoppa! Vandaar dat k dus niet zo snel werk ook, anders had k zo in 1 dag iets simpels helemaal af denk ik.
Nala
Geplaatst: 29-05-16 19:40
Wtf... Het lijkt wel alsof de nieuwe naald de draad telkens doorsnijdt.
Nou ik vind het knap! ik had vanmiddag de vrees dat ik met de hand mijn hele broek moest gaan naaien en ik had echt zo iets van als dat moet dan koop ik wel gewoon een maat kleiner