Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineCath schreef:bruintje123 schreef:Nee?
Hij is toch geen officiële instantie?
Nee vriendin laat vals id zien en portier belt direct de politie?
Dan kan beter de politie blijven staan.
Vragen mocht hij wel, mijn vraag was of de politie hier een boete voor mocht geven. Naar mijn weet kon de portier je alleen weg sturen en is het pas id fraude wanneer je dit tegen politie oid doet, en dat in geval van uitgaan de boete pas gegeven kon worden als je met nep id binnen door politie gepakt werd.
bruintje123 schreef:Vragen mocht hij wel, mijn vraag was of de politie hier een boete voor mocht geven. Naar mijn weet kon de portier je alleen weg sturen en is het pas id fraude wanneer je dit tegen politie oid doet, en dat in geval van uitgaan de boete pas gegeven kon worden als je met nep id binnen door politie gepakt werd.
Bentuh schreef:bruintje123 schreef:Vragen mocht hij wel, mijn vraag was of de politie hier een boete voor mocht geven. Naar mijn weet kon de portier je alleen weg sturen en is het pas id fraude wanneer je dit tegen politie oid doet, en dat in geval van uitgaan de boete pas gegeven kon worden als je met nep id binnen door politie gepakt werd.
Je kan altijd wachten tot de boete binnen is en dan een duidelijk bezwaarschrift schrijven! Het is het proberen waard, zou ik zeggensucces.
ElineCath schreef:_San87_ schreef:En volgens mij had je heel snel door dat je een domme vraag stelde, maar wilde je jezelf niet laten kennen en schoot je in de verdediging. Am I right?
Nee niet right, ik probeerde uit te leggen wat mijn mening erover was, accepteerde het antwoord wel
ElineCath schreef:_Dribbel schreef:Dat jij en vele anderen onder ons het antwoord wel wisten, wil niet zeggen dat TS een domme vraag stelt.
Jeetje waar gaat dit heen zeg..
Thanx! Volgensmij zijn er erg weinig opgevoed met geen domme vragen maar domme antwoorden.
Bentuh schreef:Je kan altijd wachten tot de boete binnen is en dan een duidelijk bezwaarschrift schrijven! Het is het proberen waard, zou ik zeggensucces.
ElineCath schreef:Vragen mocht hij wel, mijn vraag was of de politie hier een boete voor mocht geven. Naar mijn weet kon de portier je alleen weg sturen en is het pas id fraude wanneer je dit tegen politie oid doet, en dat in geval van uitgaan de boete pas gegeven kon worden als je met nep id binnen door politie gepakt werd.