[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise19

Re: [18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:52

Ik geloof dat ik dan echt niet meer bij zou komen van het lachen :') Maar ik ben ook niet te porren om elke beurt mezelf in een korset te hijsen of hoge hakken aan te trekken :')

Andersom is geen probleem hoor, jou fetisj jou pakkie an :')

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:53

Ach de hele kinkwereld is zo normaal en zo gek als je het bedenken kan. Heel veel mensen zijn wel lichtelijk kinkie. Hoeveel hebben er wel niet een stel fluffie handboeien in de sokkenla liggen, of zijn wel eens geblindoekt... Officieel valt dat onder bdsm. Het is ook veel breder dan alleen latex en op gezicht staan fetishes, en gaat ook niet alleen over elkaar pijn doen.

Het gaat van vrij onschuldig, tot vrij extreem en er zijn er genoeg die in eerste instantie denken "gadver dat lijkt me echt niks" en die later als ze er toch mee in aanraking komen, het stiekem toch spannend vinden. Er zijn er ook genoeg die het echt helemaal niks vinden. Het is niet zo moeilijk om daar achter te komen hoor. En inderdaad, er is een groot facebook achtige netwerk site voor kinksters... die mensen vinden elkaar wel hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:56

Ik denk inderdaad dat heel veel mensen in zekere zin een kink hebben. Voor de gangbare dingen is het enige wat je moet doen het bespreekbaar maken. Ik vind het helemaal prima als een gast een kink heeft die iets met hoge hakken te maken heeft, maar dan moet het wel lacherig kunnen zijn wanneer ik als een pasgeboren kalf de slaapkamer in kom wandelen :=

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:03

Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik een aantal minder gangbare voorkeuren heb.
Maar dat maak ik bespreekbaar. Ik ben nog geen man tegen gekomen die er moeite mee had. Wel een paar die eraan moesten wennen. En die het daarna ook heerlijk vonden.
Het is en blijft natuurlijk een kwestie van openstaan voor wat nieuws. ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:05

Elke beurt niet.... maar om hem een keer te plezieren vind ik prima _O-
Ik had er ooit een keer 1 die het opwindend vond als ik me sokken aanhield... nou prima hoor _O-

Maar goed dit gaat een beetje offtopic geloof ik :+

Palmera, tuurlijk blijft het een kwestie van openstaan voor wat nieuws!! Maar als je het al helemaal niks lijkt.... dan gaat het denk ik ook niet wat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:09

Emmaa_ schreef:
Ik vind het helemaal prima als een gast een kink heeft die iets met hoge hakken te maken heeft

Zou een mooi excuus zijn om eens flink voor schoenen te shoppen, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:12

Yonker schreef:
Elke beurt niet.... maar om hem een keer te plezieren vind ik prima _O-
Ik had er ooit een keer 1 die het opwindend vond als ik me sokken aanhield... nou prima hoor _O-

Maar goed dit gaat een beetje offtopic geloof ik :+

Palmera, tuurlijk blijft het een kwestie van openstaan voor wat nieuws!! Maar als je het al helemaal niks lijkt.... dan gaat het denk ik ook niet wat worden.

Haha voor je het weet plaatsen alle Bokkers een lijstje met hun kinks _O-

Ik heb ook niet de simpelste voorkeuren in bed, maar ik mis het niet pe se als een gast het echt niet wilt hebben. Gebeurt bijna nooit, maar heb wel eens gasten gehad die het niet helemaal snapten op een of andere manier. Zo lang het bespreekbaar is is het prima, maar dan moet je er wel over communiceren

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:15

Ajb niet zeg Emma _O- Op de 1 of andere manier ga je toch anders tegen mensen aankijken :')

Anoniem

Yonker schreef:
Ajb niet zeg [naam] _O- Op de 1 of andere manier ga je toch anders tegen mensen aankijken :')

Daar heeft dit topic al meer dan genoeg voor gezorgd bij mij :=

Sunrise19

Hahahaha wel wel wel :') Yonker misschien krijgen wij er nog goede ideeën van? :P :') Onbekend maakt onbemind toch? :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:17

Neeeeeeeeeeeeee _O- _O- _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:18

Ik ben ook niet heel standaard, als ik iemand leer kennen en diegene is relatiemateriaal dan vraag ik altijd eerst naar voorkeuren enz :') ben zelf altijd heel open en daardoor anderen vaak ook tegen mij, interessant hoor wat je allemaal te horen krijgt :wow:

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:19

Nou ja meestal komt het ook wel ter sprake bij mij... maar nu dus niet met huidige date, ik ben echt een beetje bang momenteel _O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:20

Ik zorg wel dat het van tevoren ter sprake komt hoor. Ik vind dat soort dingen toch wel belangrijk in een relatie. Net zoals mijn vriend van mijn kinderwens af weet. Ik ben van mening dat het toch wel belangrijk is om dat soort dingen uit te spreken, want wat als je al zoveel jaar in een relatie zit en de één wil kinderen en de ander is daar helemaal niet van.

En mensen met een fetish vinden elkaar wel. Daar is zo'n hele scene omheen, dat komt wel goed. En al je dan toch iemand treft met een fetish, kan je het allicht eens proberen toch, wie weet vind je het zelf wel heel leuk :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:23

Achjoh, hoe extremer hoe beter..
Wat mis ik dat nu tijdens mijn zwangerschap -O-

Sorry ik kon het even niet laten. :') nu kijkt heel bojt me straks met 'andere' ogen aan hahah

Maar idd er komen wel eens van die 'dat had ik niet verwacht van jou' blikken voorbij.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:26

Geryon schreef:
Ik ben ook niet heel standaard, als ik iemand leer kennen en diegene is relatiemateriaal dan vraag ik altijd eerst naar voorkeuren enz :') ben zelf altijd heel open en daardoor anderen vaak ook tegen mij, interessant hoor wat je allemaal te horen krijgt :wow:

Open zijn is een vloek :') Ik hoor ook altijd hele verhalen :') Meestal TMI! :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:27

Yonker schreef:
Nou ja meestal komt het ook wel ter sprake bij mij... maar nu dus niet met huidige date, ik ben echt een beetje bang momenteel _O-

Nu klinkt het alsof hij de boot wat afhoudt, terwijl ik eerder het idee had dat jij bewust wat rustiger aan wilde doen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:32

Ik wil het idd rustig aan doen :j Maar goed heb je PB gestuurd want daar is dit topic niet voor :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 16:36

Musiess schreef:
Achjoh, hoe extremer hoe beter..
Wat mis ik dat nu tijdens mijn zwangerschap -O-

Sorry ik kon het even niet laten. :') nu kijkt heel bojt me straks met 'andere' ogen aan hahah

Maar idd er komen wel eens van die 'dat had ik niet verwacht van jou' blikken voorbij.

Haha. Ja. Boehoe! Bepaalde mensen hier vinden me raar. Erg hoor. De mensen die ik belangrijk vind in mijn leven geven er geen flikker om of zijn zelf ook nieuwsgierig. Dat is het enige dat telt.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:04

enzino schreef:
Zelf communiceer ik die dingen liever helemaal aan het begin omdat je toch redelijk snel wilt weten of je competable zal zijn in bed voordat je er meer tijd in steekt.

Inderdaad, fundamentele punten zoals wel/niet sexclusief, vanille/BDSM en andere mogelijke beslisinformatie hoort imo in een vroegtijdig stadium van een potentiëel duurzame relatie besproken te worden.
Verheldert verwachtingen, voorkomt eventuele teleurstellingen en situaties van misleidt voélen. Gaat dan nu even over sex, doch is imo van toepassing op alles wat voor een ander belangrijke beslisinformatie zou kunnen zijn.

Mbt sex heb ik het liefste op date één helderheid.
Wanneer ik iemand leuk vind, maar vooralsnog voor niets meer, dan geef ik dat perspectief zo netjes mogelijk aan.
Wanneer ik iemand wel als potentieel duurzaam zie, dan breng ik het onderwerp wel/niet sexclusief op en komen vanzelf wensen/grenzen ook ter sprake.

Gaandeweg doe je ervaringen op samen en met elkaar, wat heel waarschijnlijk maakt dat de randvoorwaardes of de inhoud van de relatie zich ontwikkelen, veranderen. Praten en evalueren, eventueel afspraken bijstellen is imo elementair voor een goede relatie.
Wanneer gaandeweg verschillen groter worden dan binnen een gevoel van welzijn voor beiden overbrugd kan worden, dan is het beter om als vrienden uit elkaar te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:07

Ik bespreek het gedeeltelijk, om eerlijk te zijn. Ik wil het weten als iemand een BDSM kelder heeft, maar als iemand graag wilt dat ik graag zwarte lingerie draag kom ik daar liever 'per ongeluk' achter. Ik vind dat je in bed ook elkaars voorkeuren moet ontdekken ipv het van tevoren allemaal al weten. Ik kan gelukkig in bed over het algemeen mijn grenzen vrij goed aangeven en ook aangeven wanneer ik juist iets anders wil, dus echte problemen ben ik nog nooit tegen gekomen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:40

Emmaa_ schreef:
Ik bespreek het gedeeltelijk, om eerlijk te zijn. Ik wil het weten als iemand een BDSM kelder heeft, maar als iemand graag wilt dat ik graag zwarte lingerie draag kom ik daar liever 'per ongeluk' achter. Ik vind dat je in bed ook elkaars voorkeuren moet ontdekken ipv het van tevoren allemaal al weten.

Vandaar dat ik ´mogelijke%20beslisinformatie´ schrijf.

Dat jíj jouw wensen/grenzen uit is niet meer/minder zo belangrijk als uitvinden wat die van jouw parter(s) is (zijn).
DUIDELIJK eigen grenzen stellen maakt wensen van de ander uitvinden moeilijker.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:06

Huertecilla schreef:

He bah, krijg hier meteen zo een vies gevoel bij :n
Spoiler:
Zie al helemaal die hand over het been heen gaan terwijl je vragen stelt

Tenzij het een seksdate is, vind ik dit echt op zijn minst niet gepast!
Zodra iemand mij seksuele vragen zou gaan stellen op de eerste date dan zou ik hem het gat van de deur wijzen. Dus ook met zo een persoon, die nog geen eens een prestatie in bed heeft geleverd zou ik al geen relatie aan kunnen gaan.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:10

Ik denk dat je je laat misleiden door je eigen gedachten. Het hoeft namelijk helemaal niet op zo'n manier te gaan natuurlijk. Ik vind het ook belangrijk om vroeg in de relatie wel dat soort dingen te weten. Dat hoeft dan niet per se op date 1, maar in de daaropvolgende dates hoor ik het wel graag. En van mijn kant natuurlijk ook. Want ik zou het nog vervelender vinden om daar pas achter te komen als ik met mijn partner in bed beland.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:11

KellyR schreef:
Huertecilla schreef:

He bah, krijg hier meteen zo een vies gevoel bij :n

Grappig.
Dezelfde vroegtijdige herderheid door twee dames eerder genoemd reageer je níet op :roll:

Maar goed, er is inderdaad ook nog een groep waar ik niet het ene noch het andere in zie en die heeft alleen helderheid over geen vervolgdate nodig :)*
Wederom ook helderheid +:)+