Maar ik ben ook niet te porren om elke beurt mezelf in een korset te hijsen of hoge hakken aan te trekken
Andersom is geen probleem hoor, jou fetisj jou pakkie an
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik ben ook niet te porren om elke beurt mezelf in een korset te hijsen of hoge hakken aan te trekken

Yonker schreef:Elke beurt niet.... maar om hem een keer te plezieren vind ik prima![]()
Ik had er ooit een keer 1 die het opwindend vond als ik me sokken aanhield... nou prima hoor![]()
Maar goed dit gaat een beetje offtopic geloof ik
Palmera, tuurlijk blijft het een kwestie van openstaan voor wat nieuws!! Maar als je het al helemaal niks lijkt.... dan gaat het denk ik ook niet wat worden.
Op de 1 of andere manier ga je toch anders tegen mensen aankijken
Geryon schreef:Ik ben ook niet heel standaard, als ik iemand leer kennen en diegene is relatiemateriaal dan vraag ik altijd eerst naar voorkeuren enzben zelf altijd heel open en daardoor anderen vaak ook tegen mij, interessant hoor wat je allemaal te horen krijgt
Ik hoor ook altijd hele verhalen
Meestal TMI!
Maar goed heb je PB gestuurd want daar is dit topic niet voor
Musiess schreef:Achjoh, hoe extremer hoe beter..
Wat mis ik dat nu tijdens mijn zwangerschap![]()
Sorry ik kon het even niet laten.nu kijkt heel bojt me straks met 'andere' ogen aan hahah
Maar idd er komen wel eens van die 'dat had ik niet verwacht van jou' blikken voorbij.
enzino schreef:Zelf communiceer ik die dingen liever helemaal aan het begin omdat je toch redelijk snel wilt weten of je competable zal zijn in bed voordat je er meer tijd in steekt.
Emmaa_ schreef:Ik bespreek het gedeeltelijk, om eerlijk te zijn. Ik wil het weten als iemand een BDSM kelder heeft, maar als iemand graag wilt dat ik graag zwarte lingerie draag kom ik daar liever 'per ongeluk' achter. Ik vind dat je in bed ook elkaars voorkeuren moet ontdekken ipv het van tevoren allemaal al weten.
Huertecilla schreef:Mbt sex heb ik het liefste op date één helderheid.
KellyR schreef:Huertecilla schreef:Mbt sex heb ik het liefste op date één helderheid.
He bah, krijg hier meteen zo een vies gevoel bij![]()