Die jongere mannen bakken er imo nog niet de helft van.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar hij vraagt er niet naar en ik heb nog nooit enig verwijt van hem gekregen.
Al te lang vrijgezel inmiddels en die grens moet ik toch eens gaan overschrijden. Iemand tips?

Ayasha schreef:Mijn man is 9 jaar ouder, bijna 10.![]()
Als het klikt. Waarom niet, zodra je richting 15 a 20 jaar verschil of zelfs meer gaat moet je wel rekening houden met het feit dat de kans reëel is dat je voor iemand moet gaan zorgen terwijl jij zelf nog in de fleur van je leven bent.
Maar goed, dat kan ook jonger, ik ben 9 jaar jonger maar wel degene die het meest in het ziekenhuis zit.
Miryamk schreef:Hoe zit dat eigenlijk met de mensen die een relatie aan zijn gegaan met iemand die in bed echt een drama bleek te zijn? Is dat een reden geweest om de relatie te verbreken?
*moet even opbiechten dat ik nav de bedprestaties pas relaties ben aangegaan*![]()
Ik vind een goed seksleven toch wel een voorwaarde in een relatie.
Het is niet direct de reden geweest voor mij om het uit te maken, maar ik weet niet hoe lang ik het anders nog vol had gehouden voordat ik m'n plezier ergens anders was gaan zoeken
Sizzle schreef:Collie2008 schreef:Gewoon doen
...waar je je goed bij voelt.
Nou zijn er natuurlijk ook wel andere opties maar... is toch wel stuk makkelijker denk ik als je je eigen stekkie hebt. Dan worden er iig (als het goed is) geen vragen gesteld haha.
Er is maar zoveel dat je kunt leren, als het echt heel slecht is komt dat volgens mij nooit helemaal goed en eerlijk gezegd zou ik ook geen zin hebben om daar zoveel energie en tijd in te moeten steken
Dan zou ik iemand voor de rest wel heeeeel erg leuk moeten vinden.
Ik dacht dat in mijn eerste relatie namelijk wel af en toe. Kwanyin schreef:Zinzi_jewel schreef:Monogaam is ook maar saai in veel gevallen ...
Hier wou ik wel nog even op inpikken. Ik vind niet dat monogaam saai moet zijn, daar heb je zelf ook heel veel inspraak in. Je kan ook 20 partners hebben waarbij je elke keer hetzelfde riedeltje en hetzelfde standje doet. Is dat dan zoveel spannender?
Je moet het gewoon kunnen bespreken met je partner. Durven nieuwe dingen doen. Je kan het maar zo gek niet bedenken. Dan moet seks met dezelfde persoon helemaal niet saai zijn. 20 jaar met dezelfde partner of 100 keer met een andere kan net even leuk en spannend of net even saai zijn, het is maar wat je er zelf mee doet.
en hij weet absoluut wat ie moet doen en het bevalt heus wel.. Maar ... Hoe denken jullie dan over size does not matter
jesito schreef:Toch verbaas ik me wel een beetje over de vele mensen hier die het dus wel doen, ik keur het niet af overigens.
Maar als hier wel eens een toppic is over vreemd gaan staat half Bokt op z'n achterpoten.
Want ik lees hier toch echt mensen die het elders gaan zoeken als de seks niet goed is.
LukieBradley schreef:Nope, vreemdgaan is voor mij ook een no go.
Ik bind me niet makkelijk omdat mijn ex verleden niet makkelijk was.
Momenteel speelt er wel iets en die heb ik al mogen testenen hij weet absoluut wat ie moet doen en het bevalt heus wel.. Maar ... Hoe denken jullie dan over size does not matter

Bonna schreef:jesito schreef:Toch verbaas ik me wel een beetje over de vele mensen hier die het dus wel doen, ik keur het niet af overigens.
Maar als hier wel eens een toppic is over vreemd gaan staat half Bokt op z'n achterpoten.
Want ik lees hier toch echt mensen die het elders gaan zoeken als de seks niet goed is.
Maar vreemdgaan heeft daar toch niets mee te maken? In goed overleg is vaak echt veel mogelijk en anders is die relatie misschien niet voor jou. Dat zijn allemaal keuzes die je in alle eerlijkheid en openheid kan maken voordat je met een ander het bed in duikt.