Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 00:10

Lig ik in bed, bedenk ik me ineens dat als ik geen miskraam had gehad, ik nu hoogzwanger was geweest met nog maar eenpaar weken te gaan...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 10:04

Oh dat is wel heel vervelend Fleur, sterkte!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:46

Pff bijzonder he.. hoe het kan gaan in het leven. Hoe gaat het verder met je Fleur?

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:25

_Linn_ lekker gaan daten hup hupppp! tinder happn all hands on deck _/-\o_

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 15:53

KMF schreef:

Haha tinder heb ik maar wil op een of andere manier niet werken voor mij, gesprekken lopen altijd standaard dood.
Heb dus ook nooit een date. Maar ben misschien ook wat te kieskeurig?

Heeft iemand van jullie niet nog een leuke vent (26-32 jaar) in de aanbieding? :P

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:54

Ik weet wel een leuke van 25 jaar! Kan dat ook nog? :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 15:56

Pikkepor schreef:
Ik weet wel een leuke van 25 jaar! Kan dat ook nog? :D

Ja daar zou ik ook niet moeilijk over doen als die echt leuk is, ben zelf namelijk 26.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:07

Oke ik kan m eens vragen of ie in is voor een date? :o

Hele leuke, vriendelijke, geïnteresseerde jongeman. Netjes opgevoed, vaste baan(hbo afgestudeerd), woont nog wel thuis, maar heeft leuke ouders en broer/zus (allemaal nette mensen :+ ).
Verder heeft ie interesses voor oude auto's en oude radio's...
1 ding is misschien wel een puntje.. . Hij is niet zo groot. Maar als dat je niet stoort.. kan ik m wel eens porren voor een date?
(De rest zullen we wel via pb regeln dan :') voordat we dadelijk een hele meeting hebben )

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 16:16

Wat is niet groot haha?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:55

_Linn_ schreef:
KMF schreef:

Haha tinder heb ik maar wil op een of andere manier niet werken voor mij, gesprekken lopen altijd standaard dood.

Heeft iemand van jullie niet nog een leuke vent (26-32 jaar) in de aanbieding? :P

Jawel..

Maar die heeft al een vriendin :')

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 19:23

_Linn_ schreef:
KMF schreef:

Mijn vriend zegt altijd: "je moet gevonden worden"
En zo is het bij ons gegaan. Beide happy single, vastbesloten dat te blijven om diverse redenen en absoluut niet op zoek. Elkaar ontmoet, klikte, paar keer afgesproken en helemaal gek van elkaar nu.

Moed houden! Het kan lang duren maar dan ineens snel gaan :).
En als je dan iemand ontmoet die bijna volledig aan je ideaalbeeld voldoet is dat het wachten zeker waard (en ik ben ook veeleisend ;) )

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 19:39

Meld mij ook weer een keer.

Nog steeds een steeds groter wordende kinderwens,mijn vriend ook maar we zitten zowiezo in de "niet de juiste tijd,er moet nog zoveel andere dingen eerst gebeuren"

Baal ik best wel van,vooral nu ook omdat mijn kleine zusje van 24 jaar maandag gaat trouwen.

Maargoed,ik hoop dat het wel gaat gebeuren voordat ik 30 ben.
Word in oktober 27 jaar.

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:51

Ik hoop het ook voor je Inowa!

Ik vertelde mn vriend gister dat ik al 2 dagen later was dan normaal met ongesteld worden, 'smiddags ongesteld geworden en mn vriend een berichtje gestuurd "over 9 maanden heb je igg geen mormel". Toen ik 's avonds met 'm skypte had hij zich er al eigenlijk bij neergelegd en zei dat als het wel zo was dat t ook goed zou komen, was echt fijn om te horen! :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:59

Pikkepor schreef:
Pff bijzonder he.. hoe het kan gaan in het leven. Hoe gaat het verder met je Fleur?

Verder gaat het wel
Voel me redelijk stabiel sinds ik mn spiraal heb, in ieder geval niet meer noemenswaardig ongesteld geworden, en heb me erbij neergelegd dat het zo is gegaan.
Uiteindelijk hadden we helemaal geen keuze gehad, dit kindje was niet voor ons bestemd.
Verder richt ik me nu op mn laatste jaar school, waarin of waarna ik hopelijk snel een beetje fatsoenlijke baan ga vinden, en dan zal het niet lang duren tot ik mn spiraal weer laat verwijderen.
Ook met in mn achterhoofd dat mn moeder ook een aantal keer een miskraam heeft gehad, en mn zus de eerste keer ook meteen, dus ik wil niet te lang wachten.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:38

Spannende tijd gaan mijn vriend en ik tegemoet. Morgen gaan we kijken naar een woning. Als alles goed voelt kan het best een zo zijn dat we binnen nu en een maand ons eigen huisje hebben.
Zodra we ons eigen huisje hebben denk ik dat het opeens heel snel kan gaan op het gebied van een kindje. Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Hopelijk binnen nu en een jaar is alles weer op de rit en regelt mijn lichaam alles weer zelf. Daarna gaan we er waarschijnlijk helemaal voor haha!
Ohja, ik ben 21 en me vriend 25. Ik wilde altijd al jong kinderen.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:42

Vind je dat niet erg snel? Niet alleen op jouw leeftijd maar ook omdat je nog maar een jaar samen bent?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:52

korbakimmy8 schreef:
Spannende tijd gaan mijn vriend en ik tegemoet. Morgen gaan we kijken naar een woning. Als alles goed voelt kan het best een zo zijn dat we binnen nu en een maand ons eigen huisje hebben.
Zodra we ons eigen huisje hebben denk ik dat het opeens heel snel kan gaan op het gebied van een kindje. Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Hopelijk binnen nu en een jaar is alles weer op de rit en regelt mijn lichaam alles weer zelf. Daarna gaan we er waarschijnlijk helemaal voor haha!
Ohja, ik ben 21 en me vriend 25. Ik wilde altijd al jong kinderen.

denk er wel om dat je lichaam ook sneller weer op de rit kan zijn dan je denkt, hier na eerste poging (wat nog niet zo serieus was) al zwanger, hier weinig tot geen tijd nodig gehad om op de rit te komen haha

Eulogy: zelf zou ik dat snel vinden, ik ben 32 en heb hier jaren over nagedacht wanneer het het goede moment zou zijn, maarja mijn leven is een anders niet natuurlijk, wij zijn tegen die tijd dat de baby geboren wordt 6 jaar samen, ik wou eerst alle studies afmaken, bedrijfje opstarten en vast contract hebben. Koophuis is voor ons niet zo belangrijk omdat we nog niet zeker weten waar we definitief gaan vestigen. tja voor de een snel en voor de ander kan het niet snel genoeg gaan

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 21:52

Ja ik kom hem ook ooit wel tegen maar ik wil het zo graag dus het is frusterend haha. Moet het gewoon gaan los laten.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:53

Als ons huisje gereed is, is een kindje welkom. Dus als me lichaam sneller op de rit is prima :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:05

Ik vind het vrij snel, als je 21 bent, nog maar zo kort samen bent en, als ik andere topics leest, ook niet per se heel stabiel bent :o Ik snap niet waarom je dan zo'n haast zou hebben, ga eerst een lekker kijken hoe het gaat als je samenwoont.

Maar goed, ieder z'n ding :D Ik wil rond mijn 27e gaan proberen, dat vond ik al erg jong haha. Ik ben dan (als het goed is) 8 jaar samen met mijn vriend.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:38

Eulogy schreef:
Ik vind het vrij snel, als je 21 bent, nog maar zo kort samen bent en, als ik andere topics leest, ook niet per se heel stabiel bent :o Ik snap niet waarom je dan zo'n haast zou hebben, ga eerst een lekker kijken hoe het gaat als je samenwoont.

Maar goed, ieder z'n ding :D Ik wil rond mijn 27e gaan proberen, dat vond ik al erg jong haha. Ik ben dan (als het goed is) 8 jaar samen met mijn vriend.

Hoezo niet stabiel. Rondom die marine was ik idd niet stabiel. Maar daar werkt hij nu al een aantal maanden niet meer en het gaat nu allemaal goed.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:23

inowa schreef:
Meld mij ook weer een keer.

Nog steeds een steeds groter wordende kinderwens,mijn vriend ook maar we zitten zowiezo in de "niet de juiste tijd,er moet nog zoveel andere dingen eerst gebeuren"

Baal ik best wel van,vooral nu ook omdat mijn kleine zusje van 24 jaar maandag gaat trouwen.

Maargoed,ik hoop dat het wel gaat gebeuren voordat ik 30 ben.
Word in oktober 27 jaar.

Toevallig had ik het er gisteren over met mijn vriend dat ik soms wel vrees voor als het kind er is, de combinatie met mijn werk moeilijk kan worden. Afhankelijk van hoe flexibel mijn wg is want met goede wil is veel mogelijk. Waarop hij zei dat als ik vond dat dit niet de juiste periode was we best ook even kunnen wachten. Maar dat wil ik niet, want het gaat nooit dé periode zijn. Er zijn altijd wel dingen die moeten gebeuren in huis of moeilijke perioden op het werk of... Er is altijd iéts maar ik word intussen wel ouder.

Hij zei dat hij laatst met een collega had gesproken die getrouwd is, intussen zijn ze de leeftijd voor een zwangerschap al lang voorbij. Mijn vriend heeft altijd gedacht dat zij gewoon mensen waren die niets voor kinderen voelden. Maar nu vertelde hij dat ze eigenlijk wel over kinderen hebben nagedacht en ze graag hadden gewild, maar het nooit hebben uitgevoerd, omdat ze allebei zoveel werkten en dachten dat het niet te combineren viel met hun jobs. Mijn vriend was daar even niet goed van. Het idee dat je altijd maar uitstelt en uitstelt omdat het "niet het moment is", totdat het moment er niet meer kan komen. En soms heb je echt pech, er zijn wel situaties waarbij het écht niet het moment is (als je bv alleenstaand bent en nauwelijks je 1slaapkamer appartementje kunt betalen is het misschien geen goed idee hoe oud je ook bent), maar soms zijn het ook dingen die als je maar wil perfect te overleven zijn. En als ik nog maar 20 was had ik nog ruim tijd om alles wat niet het moment was weg te werken, maar nu ga ik naar de 30 toe ga wil ik niet te veel externe factoren laten beslissen of het nu wel of niet juist is om te beginnen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:01

Nee idd zo denk ik er ook over.

Werk is het probleem niet,mijn vriend is boer en ik werk mee thuis op de boerderij.
Daarnaast werk ik particulier als huishoudelijk hulp zo af en toe.

Probleem is vooral verbouwingen en de melkprijs.

Maargoed,het goede moment zal er nooit zijn.
Er komt altijd wel wat tussen.

In januari zijn we 2 jaar samen dus misschien tegen die tijd eens kijken hoe en wat.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:49

Een bevriend koppel heeft dat van de verbouwingen aan de hand :D .
Die wilde al heel veel jaren kinderen, helaas was het niet zomaar gegeven..zaten volop in de medische mallemolen, en mislukking na mislukking hadden ze zich er uiteindelijk bij neergelegd dat het niet voor hun bestemd was. Dus zij intussen een oud huis gekocht en volop begonnen met plannen en budgetten voor het te verbouwen. Van plan om zo goed als alles zelf te doen.
Beginnen ze net aan de eerste fase, wordt zij plots toch zwanger :D . Dus is de baby geboren, wonen ze tijdelijk op de bovenverdieping en is beneden 1 grote bouwwerf. Natuurlijk niet altijd even handig en als ze het hadden kunnen kiezen zouden ze nooit dan een kind hebben gekregen, maar uiteraard nemen ze dat er met alle plezier bij :D .

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 22:46

Hier net officieel gaan samen wonen met mijn vriend in ons koophuis. Ik woonde al ruim een jaar bij hem in zijn huurhuis, alleen al mijn post ging nog naar het huis van mijn ouders zeg maar.
Maar goed. Nu begint iedereen dus met de vraag over wanneer er een baby komt. Er gaan zelfs in twee vriendengroepen een weddenschap over bij wie er als eerst baby's komen. En iedereen, op één na zegt dat het bij ons als eerst gaat gebeuren.

Nu is het dus zo, dat ik het echt heel graag zou willen, maar dat het gewoon nog niet verstandig is. Ik word er alleen zo ongelukkig (is ook weer een beetje overdreven, maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) van als iedereen er steeds maar weer over begint.

En als ik dan zeg dat ik het nu al zou willen, wat ik dus bijna nooit zeg, word ik belachelijk gemaakt. Want je gaat je leven toch niet nu al vergooien.

Onsamenhangend verhaal, maar misschien voor sommige van jullie wel een beetje herkenbaar.