Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KMF schreef:_Linn_ lekker gaan daten hup hupppp! tinder happn all hands on deck

).
voordat we dadelijk een hele meeting hebben ) _Linn_ schreef:KMF schreef:_Linn_ lekker gaan daten hup hupppp! tinder happn all hands on deck
Haha tinder heb ik maar wil op een of andere manier niet werken voor mij, gesprekken lopen altijd standaard dood.
Heb dus ook nooit een date. Maar ben misschien ook wat te kieskeurig?
Heeft iemand van jullie niet nog een leuke vent (26-32 jaar) in de aanbieding?
_Linn_ schreef:KMF schreef:_Linn_ lekker gaan daten hup hupppp! tinder happn all hands on deck
Haha tinder heb ik maar wil op een of andere manier niet werken voor mij, gesprekken lopen altijd standaard dood.
Heb dus ook nooit een date. Maar ben misschien ook wat te kieskeurig?
Heeft iemand van jullie niet nog een leuke vent (26-32 jaar) in de aanbieding?
.
)
Pikkepor schreef:Pff bijzonder he.. hoe het kan gaan in het leven. Hoe gaat het verder met je Fleur?
korbakimmy8 schreef:Spannende tijd gaan mijn vriend en ik tegemoet. Morgen gaan we kijken naar een woning. Als alles goed voelt kan het best een zo zijn dat we binnen nu en een maand ons eigen huisje hebben.
Zodra we ons eigen huisje hebben denk ik dat het opeens heel snel kan gaan op het gebied van een kindje. Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Hopelijk binnen nu en een jaar is alles weer op de rit en regelt mijn lichaam alles weer zelf. Daarna gaan we er waarschijnlijk helemaal voor haha!
Ohja, ik ben 21 en me vriend 25. Ik wilde altijd al jong kinderen.
Ik snap niet waarom je dan zo'n haast zou hebben, ga eerst een lekker kijken hoe het gaat als je samenwoont.
Ik wil rond mijn 27e gaan proberen, dat vond ik al erg jong haha. Ik ben dan (als het goed is) 8 jaar samen met mijn vriend. Eulogy schreef:Ik vind het vrij snel, als je 21 bent, nog maar zo kort samen bent en, als ik andere topics leest, ook niet per se heel stabiel bentIk snap niet waarom je dan zo'n haast zou hebben, ga eerst een lekker kijken hoe het gaat als je samenwoont.
Maar goed, ieder z'n dingIk wil rond mijn 27e gaan proberen, dat vond ik al erg jong haha. Ik ben dan (als het goed is) 8 jaar samen met mijn vriend.
inowa schreef:Meld mij ook weer een keer.
Nog steeds een steeds groter wordende kinderwens,mijn vriend ook maar we zitten zowiezo in de "niet de juiste tijd,er moet nog zoveel andere dingen eerst gebeuren"
Baal ik best wel van,vooral nu ook omdat mijn kleine zusje van 24 jaar maandag gaat trouwen.
Maargoed,ik hoop dat het wel gaat gebeuren voordat ik 30 ben.
Word in oktober 27 jaar.
.
. Dus is de baby geboren, wonen ze tijdelijk op de bovenverdieping en is beneden 1 grote bouwwerf. Natuurlijk niet altijd even handig en als ze het hadden kunnen kiezen zouden ze nooit dan een kind hebben gekregen, maar uiteraard nemen ze dat er met alle plezier bij
.