Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Polly schreef:ik zou de vloeistoffen even nalopen voor je ermee gaat rijden, straks is deze ook aan gort
luxje schreef:Ben je op wereldreis gegaan met je bolide GC?
Het is ontzettend fijn om hem weer terug te hebben.Yvank_ schreef:Tja de kans is groot dat je op deze manier wéér je motor volledig stuk rijdt. Ik had hier toch echt eens met de vuist op tafel geslagen. Je kan nu gaan wachten tot er weer wat mee is.
GrumpyCat schreef:Yvank_ schreef:Tja de kans is groot dat je op deze manier wéér je motor volledig stuk rijdt. Ik had hier toch echt eens met de vuist op tafel geslagen. Je kan nu gaan wachten tot er weer wat mee is.
Hoezo de motor weer stuk rijden? Ik heb de koelvloeistof bijgevuld en zal deze nauwlettend in de gaten houden. Meer kan ik op dit moment niet doen. Als ik terug ga naar de dealer zullen hun ook niks gaan doen, ze hebben het nu in principe opgelost, want de auto rijdt weer naar behoren.
Ik ben er gewoon echt even klaar mee, ik ben er de afgelopen maanden dag in, dag uit zoet mee geweest.
ikke schreef:Wekelijks is echt te weinig. Voor elke rit kap open en kijken wat de status is. Zorg ook dat je kannetjes vloeistoffen aan boord hebt!
GrumpyCat schreef:ikke schreef:Wekelijks is echt te weinig. Voor elke rit kap open en kijken wat de status is. Zorg ook dat je kannetjes vloeistoffen aan boord hebt!
Ook als de auto stil staat? Ik rijd alleen doordeweeks met de auto, meestal tussen de 40 en de 60 km per dag. Als het nodig is, zal ik hem zeker dagelijks even checken.
Dionnetjuuh schreef:En, rijd ie nog?

Na lang zeuren hebben we eindelijk deze week alle papieren van de dealer ontvangen (facturaties en papieren waar op staat dat de motor is vervangen etc.), dus ben er wel nog even zoet mee geweest. Nu hopen dat hij blijft rijden!