Amira_ schreef:Ik neem nooit de telefoon op als er word gebeld. Laat m net zo lang over gaan tot ie stopt en daarna zoek ik het nummer op op google om te kijken wie het is.Als mn ouders oid bellen neem ik overigens wel op.
Haha, dat doe ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Winged schreef:HeartOfHorse schreef:Ben er ooit eens mee begonnen omdat ik wilde weten hoe een internetvriendin eruit zag en sinds ik de juiste sites heb gevonden ben ik ben nooit meer gestopt
Ik confess: Ik wil die sites
Winged schreef:HeartOfHorse schreef:Ben er ooit eens mee begonnen omdat ik wilde weten hoe een internetvriendin eruit zag en sinds ik de juiste sites heb gevonden ben ik ben nooit meer gestopt
Ik confess: Ik wil die sites
Catoohh schreef:Winged schreef:Ik confess: Ik wil die sites
Haha same! Maar ik ben bang dat ik dan echt kostbare tijd ga verspillen aan mensen volgen. Haha. Maar stiekem ben ik wel benieuwd naar die sites.
. Ook uit de berichtengeschiedenis van Bokt valt ontzettend veel info te halen
, veel stalkplezier zou ik zeggen
. Maar dat durf ik niet te zeggen aangezien de kans is dat zij mijn enige vriendin wordt dit jaar, en dat wil ik niet verpesten. Dus ik heb tijdens het kletsen naar haar verjaardag gevraagd en heb toen stiekem heel haar zodiac sign en andere dingen daarvan zitten uitpluizen. (Je hebt echt geen idee hoe veel die dingen je over een persoon kan vertellen) Zodat ik alles goed doe voor haar.
Tillie20 schreef:Ik haat mensen die in scootmobiels zitten of met kinderwagens en die denken dat ze iedereen maar uit de weg kunnen baggeren. Heb 100% begrip ervoor dat het moeilijk is om je met zoiets voort te bewegen in een redelijk drukke straat/winkel, maar de aantal keren dat zo'n scootmobiel uit pure asocialiteit over mijn voet is gereden is niet meer op een hand te tellen. Daardoor ga ik nu, wanneer ik dus zo'n instelling bespeur, niet meer uit de weg voor zo'n mensen.
Ik heb tot hier toe steeds volgehouden dat de laarzen in mijn zadelkast staan..