Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:31

Amira_ schreef:
Ik neem nooit de telefoon op als er word gebeld. Laat m net zo lang over gaan tot ie stopt en daarna zoek ik het nummer op op google om te kijken wie het is. :') Als mn ouders oid bellen neem ik overigens wel op.

Haha, dat doe ik ook :-)

Sterre98

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:43

Nog iets, ik koop altijd hetzelfde op mijn werk.
Net even naar een ander filiaal geweest, doe ik weer het zelfde :')

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:15

Winged schreef:
HeartOfHorse schreef:
Ben er ooit eens mee begonnen omdat ik wilde weten hoe een internetvriendin eruit zag en sinds ik de juiste sites heb gevonden ben ik ben nooit meer gestopt :+

Ik confess: Ik wil die sites _O-

Haha same! Maar ik ben bang dat ik dan echt kostbare tijd ga verspillen aan mensen volgen. Haha. Maar stiekem ben ik wel benieuwd naar die sites.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:20

Dat ik het stiekem leuk vind om bokkers met een spinnenangst in een spinnentopic een beetje te plagen :D

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:37

JudArthos schreef:
Vroeger deed ik altijd alsof ik op een paard door de velden ernaast galoppeerde, inclusief verlichte zit over drempels :')

Zo af en toe doe ik dit nog steeds :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:39

Winged schreef:
HeartOfHorse schreef:
Ben er ooit eens mee begonnen omdat ik wilde weten hoe een internetvriendin eruit zag en sinds ik de juiste sites heb gevonden ben ik ben nooit meer gestopt :+

Ik ook :') :j _/-\o_

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:48

Winged schreef:
HeartOfHorse schreef:

+1
Al voel ik me al ontzettend stalkerig als ik op iemands facebook zit te neuzen :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:23

Mijn vriend heeft een of andere meid op Facebook en die stalk ik altijd. Ze is helemaal gek op mijn vriend. Ik heb ook een keer met haar gepraat via Messenger onder de naam van mijn vriend. Ik weet alles, van adres tot werk. :=

~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:25

Ik kan echt iedereen die ik maar wil binnen een paar minuten op Facebook vinden. Ben daar echt ontzettend behendig in :o

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:28

Bokt zit vol professionele stalkers. _O-

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:37

Catoohh schreef:
Winged schreef:

Haha same! Maar ik ben bang dat ik dan echt kostbare tijd ga verspillen aan mensen volgen. Haha. Maar stiekem ben ik wel benieuwd naar die sites.

Verschillende online telefoonboeken, image search sites, sites die de mensen van Catfish gebruiken en natuulijk social media :D. Ook uit de berichtengeschiedenis van Bokt valt ontzettend veel info te halen :o, veel stalkplezier zou ik zeggen :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:43

Ik heb een ontzettende crush op een meisje waarmee ik praat. Ik ken haar in het echt, en komt in mijn klas en ze vind me wonder boven wonder aardig. Ze is zó leuk! En mooi en gewoon perfect :'). Maar dat durf ik niet te zeggen aangezien de kans is dat zij mijn enige vriendin wordt dit jaar, en dat wil ik niet verpesten. Dus ik heb tijdens het kletsen naar haar verjaardag gevraagd en heb toen stiekem heel haar zodiac sign en andere dingen daarvan zitten uitpluizen. (Je hebt echt geen idee hoe veel die dingen je over een persoon kan vertellen) Zodat ik alles goed doe voor haar.

Tijdens mijn eerste lucide droom (al was ik niet helemaal lucide, aangezien ik soms 'vergat' dat ik lucide was en dan controle verloor) ging ik ook naar haar toe :')

Naar de verjaardag vragen en dan alles berekenen op sites, is mijn manier van stalken :o

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 12:15

Tillie20 schreef:
Ik haat mensen die in scootmobiels zitten of met kinderwagens en die denken dat ze iedereen maar uit de weg kunnen baggeren. Heb 100% begrip ervoor dat het moeilijk is om je met zoiets voort te bewegen in een redelijk drukke straat/winkel, maar de aantal keren dat zo'n scootmobiel uit pure asocialiteit over mijn voet is gereden is niet meer op een hand te tellen. Daardoor ga ik nu, wanneer ik dus zo'n instelling bespeur, niet meer uit de weg voor zo'n mensen.

Oh dit heb ik in Londen in de Harry Potter studio meegemaakt! Ik wou een panorama nemen van een decor, dus ik sta op mijn plek rond te draaien op mijn scherm gefocust, opeens voel ik een keiharde stoot tegen m'n been. Draai ik me om, was iemand met haar rolstoel tegen me aan gereden, en mij dan ook nog kwaad aankijken en zeggen "ja hallo, zie je niet dat ik een rolstoel zit?!" (waren Nederlanders), terwijl zij tegen me aan was gereden en ik gewoon stilstond. 'T is niet omdat je invalide bent dat dat je het recht geeft om de bitch uit te hangen :roll:

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 12:20

Omg, zo iemand zou ik echt uit de rolstoel willen duwen :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 12:36

Geryon schreef:

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 12:46

Geryon schreef:

+1

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 13:44

Ik werk in een hotel en heb soms echt een hekel aan gasten. Als mensen naar me roepen en zwaaien op het terras doe ik altijd alsof ik ze niet zie en loop ik naar een andere tafel. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:48

Tot 5 minuten geleden dacht ik altijd dat Monaco gewoon een deel van Frankrijk was.. Ik heb nooit geweten dat ik in zo veel verschillende landen ben geweest :') :oo

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:08

Mijn eerste paar leren rijlaarzen heb ik stiekem op stal doorverkocht voor dezelfde prijs met het idee nieuwe te gaan halen (deze waren te groot), maar ik ben nooit met dat geld in de winkel geraakt :') Ik heb tot hier toe steeds volgehouden dat de laarzen in mijn zadelkast staan..

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:43

Als in heimwee heb naar het nog bij me ouders wonen zet ik een sportzender op. Dat keek me vader altijd, doet me dan aan thuis denken :o

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:32

We zijn net voor een ohw zo " gezellige " familie vakantie naar een vakantie park gegaan en ik wil nu al naar huis :')

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:34

Waar willen jullie dat ik begin :')

Als klein kind ging ik altijd bij een meisje uit de straat spelen. Ik vond haar helemaal niet aardig, maar zei echt superveel jurken enzo voor de barbies. En toen heb ik een keer hele mooie barbielaarsjes gestolen :o

Toen ik 12 was hadden mijn geniale ouders mij uitgelegd hoe ik bij mijn spaargeld kon.(why). Gevolg; 2 maanden later was er 2500 euro foetsie en had ik de mooiste paardrijlaarzen/broeken/halsters etc. van de hele manege.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:37

Mijn heftigsre confession is trouwes dat ik zoiezo absoluut niet met geld om kan gaan.
ik rijd al 3 jaar geen paard meer, en ik ga binnenkort een keertje paardrijden. En dan koop ik dan jodphurs en chaps voor a 300 euro. En ik heb nog eenvolledig nieuwe sick dure cap die ik nooit gebruikt heb.

Ik denk dat ik per maand gemiddeld 700 euro uitgeef aan winkelen.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:44

Waar haal je dat vandaan joh?! :wow:
En ik had btw als 12 jarige geen 2500 euro spaargeld hoor, nu nogsteeds niet

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:26

amkeVH schreef:
Waar haal je dat vandaan joh?! :wow:
En ik had btw als 12 jarige geen 2500 euro spaargeld hoor, nu nogsteeds niet

Dat was ook eigenlijk pas voor als ik 18 was :')