Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Tsja, dan kan je toch zelf ook wel begrijpen dat er met deze specifieke ex iets behoorlijk mis is? Als 26-jarige achter een meisje van 16 aan gaan is al erg genoeg, maar er nog ff drie jaar vanaf halen is al helemaal niet de bedoeling. En strafbaar, overigens.
. Dat mag hij ook met mijn tel. doen en dat doet hij ook.
.
en hij nog regelmatig zegt dat hij van me
, dan hoef ik me waarschijnlijk ook nog geen zorgen te maken denk ik dan. Margee schreef:Waarom zien zo veel van jullie de telefoon als een ding dat privacy heet? Wat doen jullie allemaal met dat ding en waarom is alles zo privé? Allemaal staatsgeheimen, stiekeme dingen ??? Als alles zo privé aan dat ding is, waarom nemen jullie dan het risico zo veel dingen er in te laten staan zoals sms-jes en allerlei foto's. Het mag toch algemeen bekend zijn dat ze regelmatig gestolen worden en dan ligt blijkbaar je hele hebben en houden op straat als ik dit zo lees.
Als ik b.v. op straat, in winkels, de trein al die mensen hoor telefoneren zou ik best willen dat ze dat ook als privé zouden zien. Als die verhalen die zo vreselijk interessant lijken te zijn dat ze zo hard rond getetterd worden. Hoe belangrijk voel je je dan dat iedereen mee moet genieten!
JunkDeLuxe schreef:Ik wil niet dat iemand in mijn telefoon kijkt, omdat dat privé is. Waarom vind ik dat?
Ik voer op die telefoon bijvoorbeeld sms-gesprekken. Met vriendinnen. Die gesprekken moeten toch niet door iemand anders gelezen worden?
Zelfde voor mijn facebook. MIJN facebook. Daar moet mijn vriend zich niet op aanmelden. Niet omdat ik staatsgeheimen te verbergen heb, maar PRIVEgesprekken met vriendinnen.
Huertecilla schreef:JunkDeLuxe schreef:Ik wil niet dat iemand in mijn telefoon kijkt, omdat dat privé is. Waarom vind ik dat?
Ik voer op die telefoon bijvoorbeeld sms-gesprekken. Met vriendinnen. Die gesprekken moeten toch niet door iemand anders gelezen worden?
Zelfde voor mijn facebook. MIJN facebook. Daar moet mijn vriend zich niet op aanmelden. Niet omdat ik staatsgeheimen te verbergen heb, maar PRIVEgesprekken met vriendinnen.
Jeetje wat overdreven![]()
Met welk recht denk jij dat recht te hebben??
Kinke schreef:Haha, inderdaad.En ondertussen zijn wij allemaal 'druk' met dit topic en hult de TS zich in stilzwijgen![]()

, dat is dan toch ook een soort van schending vd privacy...? En als er niks te vinden is, is er ook niks aan het handje....meneer lokt het zelf uit denk ik dan maar.