Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMarieke schreef:sunshine schreef:Zo'n robotstofzuiger vind ik eigenlijk toch wel heel interessant.... twijfel twijfel.....
Ja ik twijfel ook enorm. Als we er een zouden kopen, zou het een budget versie zijn (tot € 120). Maar ik weet niet of die het goed genoeg doen.

is een kussen in de vorm van een U en je kan m zo om je heenleggen. Ik houd m zegmaar vast als ik op mijn zij lig en leg mn been eroverheen. Super comfy! Wordt voornamelijk gebruikt bij borstvoeding enzo maar het leek mij lekker om mee te slapen. En óf het lekker slaapt! Het is iedere avond vechten om dat ding
als ik even naar de wc ben snachts en ik kom terug, heeft mn vriend m snel ingepikt. Dus we hebben maar besloten dat er een tweede komt. Het liefst voor vanavond nog
) maar ik ben toch echt nog lang geen mama. Heerlijk ondersteunend, ik zou niet meer zonder kunnen. Heb m overigens wel gebruikt met het voeden van mn neefje, daar vond ik m fijn om dubbel te klappen onder het arm waar ik 'm op had liggen zodat het geen energie meer kostte om baby omhoog te houden, maar is eigenlijk hetzelfde effect als 2 kussens onder je arm, dus alleen daarvoor zou ik m niet aanschaffen.Rosie schreef:Ja.. daarom heb ik hem ookGa hem waarschijnlijk niet gebruiken om te voeden, enkel om mee te slapen
Zo'm stoomreiniger, hoe werkt dat precies? Is dat ter vervanging van dweilen?
verootjoo schreef:Ik ben strontverkouden zoals iedereen wel eens heeft. Irritant verstopte neus, slecht slapen, geen smaak meer, traanogen, etc. Totdat iemand zei dat je daar neusspray voor kan gebruiken. Had ik nog nooit gedaan![]()
Inmiddels in bezit van een flesje van de apotheek en mijn hemel, wat een goddelijk spul is dat. Drie keer per dag spuiten en ik kan gewoon ademen! En ik slaap lekker.
Ik voel me echt dom dat ik dit nooit eerder heb gebruikt
dus als ik me daaraan hou dan raak ik denk ik niet verslaafd. verootjoo schreef:Ik mocht t max 3x P/D en dan een week gebruiken van de apotheek.
Heb de kinderversie omdat ik zwanger bendus als ik me daaraan hou dan raak ik denk ik niet verslaafd.
verootjoo schreef:Ik ben strontverkouden zoals iedereen wel eens heeft. Irritant verstopte neus, slecht slapen, geen smaak meer, traanogen, etc. Totdat iemand zei dat je daar neusspray voor kan gebruiken. Had ik nog nooit gedaan![]()
Inmiddels in bezit van een flesje van de apotheek en mijn hemel, wat een goddelijk spul is dat. Drie keer per dag spuiten en ik kan gewoon ademen! En ik slaap lekker.
Ik voel me echt dom dat ik dit nooit eerder heb gebruikt
Je merkt wel dat het slecht is voor je neus (soms prikt het en soms snuit je wat bloed mee), maar het is letterlijk een verademing. Met die spray kan ik tenminste functioneren met een verkoudheid (wat toch wel twee keer per jaar voorkomt) zonder als een dood vogeltje op de bank te hangen.Rosie schreef:xMarieke schreef:Ja ik twijfel ook enorm. Als we er een zouden kopen, zou het een budget versie zijn (tot € 120). Maar ik weet niet of die het goed genoeg doen.
Same here. Ik ben hoogzwanger en heb 2 katten en stofzuig in principe iedere dag. Alleen nu lukt t niet meer, en vriendlief heeft er een intense haat aan. Dus wil eigenlijk zo'n ding aanschaffen zodat we zelf maar 1 a 2x hoeven te stofzuigen en de robot elke dag ff rond kruipt. Lijkt me echt heel handig ook met baby zometeen
Wat ik eerder had moeten hebben is mijn voedingskussenis een kussen in de vorm van een U en je kan m zo om je heenleggen. Ik houd m zegmaar vast als ik op mijn zij lig en leg mn been eroverheen. Super comfy! Wordt voornamelijk gebruikt bij borstvoeding enzo maar het leek mij lekker om mee te slapen. En óf het lekker slaapt! Het is iedere avond vechten om dat ding
als ik even naar de wc ben snachts en ik kom terug, heeft mn vriend m snel ingepikt. Dus we hebben maar besloten dat er een tweede komt. Het liefst voor vanavond nog