tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:55

Shauniraquel schreef:
Ik ken die van mij daar goed genoeg voor, dat is niet zo'n jongen die meteen met iemand anders gaat.

Hij kan daar zelf totaal niet tegen, dus weet goed hoe hij is :)

Ik vind het echt knap dat je zo positief over deze jongen kan blijven.. Hij maakt het namelijk ook uit terwijl jij denkt dat alles goed zit, hoe goed ken je iemand dan?

Sorry, maar wake up. Ga niet op hem zitten wachten, laat je niet zo behandelen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:57

Stille meelezer meldt zich: dat hij moest huilen met het uit maken kan ook zijn omdat hij zich zo rot voelde ivm jouw verdriet ;)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:00

Ik dacht ook dat ik mijn ex goed kende.
Hij heeft het uitgemaakt, terwijl hij alweer een relatie had met een ander meisje (ik ging daar maandags weg en dinsdags kwam het andere meisje) en hoe langer het uit was, hoe meer ik hoorde met wie hij was vreemdgegaan. Tsja, hoe goed kende ik hem nu eigenlijk?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:01

Shauniraquel, ik hoop voor jou dat hij zich echt aan zijn woord gaat houden en zijn belofte na komt.
Vaak leer je ze echt kennen als het uit.
Als hij toch niet z'n belofte na komt zit jij weer met een hoop verdriet.
Ik hoop voor je dat je het snel kan afsluiten :)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 16:32

Jane_ schreef:
Shauniraquel schreef:
Ik ken die van mij daar goed genoeg voor, dat is niet zo'n jongen die meteen met iemand anders gaat.

Hij kan daar zelf totaal niet tegen, dus weet goed hoe hij is :)

Ik vind het echt knap dat je zo positief over deze jongen kan blijven.. Hij maakt het namelijk ook uit terwijl jij denkt dat alles goed zit, hoe goed ken je iemand dan?

Sorry, maar wake up. Ga niet op hem zitten wachten, laat je niet zo behandelen.

Ik heb niet gezegd dat ik op hem zit te wachten en dat doe ik ook zeker niet. JA hij heeft het uitgemaakt, maar ik wist dat hij niet lekker in z'n vel zat. Tuurlijk is het kuuuuut, maar ik kan hem niet dwingen om bij me te blijven want dan liegt hij me voor. Voor beide partijen niet eerlijk. Hij is oprecht en eerlijk, helaas wordt er dan iemand gekwetst en dat ben ik... ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:28

SophievdV schreef:
Stille meelezer meldt zich: dat hij moest huilen met het uit maken kan ook zijn omdat hij zich zo rot voelde ivm jouw verdriet ;)

In mijn geval was dat zeker niet zo. Ik zat namelijk niet te huilen, ik was in een soort van '' shock '', van .. heh!? DID YOU SAY WHAT!?

@ Shauniraquel,

Niet banketstaaf bedoeld heh .. maar ieder berichtje van jou doet er op wijzen dat je dit juist wel doet:

Citaat:
Ik heb niet gezegd dat ik op hem zit te wachten en dat doe ik ook zeker niet.

En in een breuk word er altijd iemand gekwetst. Of beide. Of degene die er niet voor kiest.
Mijn eerste ex had het er ook zwaar mee dat ik met hem stopte (al ging hij vreemd, maar goed)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:41

Mijn ex had het er (ook) zwaar mee dat ik zo overstuur was, en nog zwaarder toen ze het de volgende dag definitief uitmaakte en ik in een ijsklomp veranderde en haar de deur wees.
Letterlijk de deur wees: 'oké, je weet de uitgang te vinden. doei. :evaw:'
Met definitief doel ik er overigens op dat we de avond ervoor nog bij een vriendin van haar zaten en daar na lang praten besloten dat ze me een week de tijd zou geven om na te denken aangezien zij alweer twijfelde en ik niet meer wist hoe of wat.
Ik was zooooooo pissig op haar, vooral toen ze vroeg of we de jaarwisseling (de dag erna) nog samen zouden vieren zoals afgesproken. -:(-
Toen ze me vervolgens ook nog de hele tijd ging bellen heb ik haar eens een nijdig smsje gestuurd dat ze me met rust moest laten wat voor haar weer reden was om in de slachtofferrol te kruipen. :+

Nja, later zijn we wel weer vrienden geworden maar ook dat is uiteindelijk verwaterd.

AmyJamess

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 10:39

Nou voorlopig ga ik niet meer stappen, gister was weer een groot succes.. Not..
Begon gisteren met een appje wie der allemaal de stad in gingen. In eerste instantie dacht ik reageer ik niet op, want ik zat toen nog in enschede op een feestje en had nie meer zo veel zin.
Tot de zus van mijn ex vroeg of ik mee ging. Nouja toch maar gedaan.
Het begon allemaal heel gezellig en leuk, wij 2, mijn ex en een kameraad, dus met ons vieren.
Ook nog hebben zus en ik leuke jongens gesproken (helaas geen nummer ;( ) Ik had er gewoon zin en was gewoon gezellig. Op een gegeven moment neemt mijn ex me apart en vraagt waarom ik hem geen drankje heb gedaan. Het eerste rondje had ik van hem (wist ik nie eens) maar hij kreeg geen drankje van mij. Ik eerlijk gezegd dat ik ook nooit drankjes van hem kreeg. toevallig deze avond wel, maar zoals vorige week en al sinds het uit is bood hij me nooit meer drankjes aan.
Hij was het daar niet mee eens en begon heel moeilijk te doen. toen begon hij ook nog van: wat ik wel niet allemaal voor jou betaald hebt. Nou dat was voor mij de druppel. Ik heb daar toen nooit omgevraagd ik hou der helemaal niet van als andere voor mij gaan betalen! toen is hij boos weggelopen (net optijd anders was het echt fout gegaan) Zijn zus der achter aan. Toen ze terug kwam nog een heel gesprek met haar gehad. Zij vind dat ik en mijn ex eens goed moeten praten, ja hoor, laat hij maar komen ik doe het niet meer. Wat een kinderachtig gedrag heeft hij gister getoond. Boos omdat ik hem geen biertje heb gedaan! Ook onze kameraad had ik geen drankje gedaan alleen zijn zus, terwijl ik ook van hem wel een drankje heb gekregen. Hij doet daar ook niet moeilijk over. ik ben ook nooit boos op hem geweest of moeilijk gedaan omdat hij voor de hele groep drank haalt en mij altijd als enige overslaat. En dan gister kinderachtig doen over een drankje wat hij nie heeft gekregen?
Ben der nu echt helemaal klaar mee

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:57

:(:) Amy

Ik heb donderdag mijn eigen roze wolk doorgeprikt. Was het zat en vond dat ik er niet langer mee moest lopen, daar reageerde hij zo hufterig op dat ik echt kwaad en teleurgesteld was. Dat heb ik niet helemaal laten merken, maar voor mijn doen ben ik toch redelijk helder geweest. Gisteren heeft hij nog gesmst, maar ik was nog zo boos (alhoewel dat af nam door de sms, ook al was het niks bijzonders..) dat ik niet heb gereageerd. Ik wil hem van de week nog een keer vertellen hoe ik er echt in staan nu. Het moet klaar zijn. Of keuzes maken, of mij met rust laten. En ik hoop dat ik sterk genoeg ben om voor mezelf te gaan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:58

Heel goed! You go girl!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 06:58

Goed bezig!

En wat naar Amy!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 08:31

jeetje sterk... Ik heb echt een kloote weekend gehad. Gisteren alleen maar gehuild en op een gegeven moment was ik gewoon een zombie, levenloos, alles.. En deze ochtend, weer hetzelfde..

Voel me echt leeg, van binnen. Het gevoel dat ik 2 stappen vooruit ging en nu 3 stappen terugval. Het is onbeschrijfelijk hoe erg ik hem mis zeg.. Hoe gek je op iemand kan zijn, pff ik verbaas me er nog steeds over.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:05

Geloof me, je bent alles behalve de enige die dit nu door staat. Ik ben ook echt bijna in een depressie geraakt maar dankzij twee hele goede vrienden van mij beurde ik steeds weer een beetje op. Die zorgde er voor dat ik in het weekend bezig was. Doordeweeks werk ik. En tsja, zodra ze weg waren stortte ik in elkaar, maar uiteindelijk werd dat steeds minder :)

Maar gun jezelf die tijd wel.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 09:07

Ik heb inderdaad het gevoel alsof ik in een depressie ga vallen nu.. Mijn vriendinnen zijn in het weekend te druk met hun eigen dingen en hun vriendjes. Dus vooral in het weekend voel ik me nogal eenzaam.

Door de weeks ben ik op stage, niet dat dat leuk is want ik zit de hele dag van half 9 tot 5 achter de computer. Ik heb gewoon echt nergens meer zin in en kijk nergens naar uit..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:09

Heel normaal, maar probeer toch sterk te blijven! ;) Waar zijn je ouders/moeder/vader in dit verhaal?

Mijn moeder was ook een hele sterke rode lijn die zich om mij vastbond en me telkens omhoog trok als ik 's avonds/'s nachts weer jankend op bed lag.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 09:26

xDenies schreef:
Heel normaal, maar probeer toch sterk te blijven! ;) Waar zijn je ouders/moeder/vader in dit verhaal?

Mijn moeder was ook een hele sterke rode lijn die zich om mij vastbond en me telkens omhoog trok als ik 's avonds/'s nachts weer jankend op bed lag.

Ja dat doet mijn moeder ook zeker. Ze is er voor me, steunt me, en praat uren met me als het nodig is. Dan kan ik een uur er weer tegenaan en dan komt het weer terug. Maar ik merk dat ze er beide nu wel een beetje zat van worden dat ik zo depressief ben en zoveel verdrietig... Vooral omdat ik iemand ben die mezelf opnaait en gek maakt..

Dit ben ik gewoon, ik val 10 keer op mijn bek voordat ik het besef. Ik vind het zo moeilijk allemaal en ik sta er gewoon niet achter. Maarja ik ben machteloos en kan er niks tegen doen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:18

Je klinkt echt precies hetzelfde zoals ik vijf maanden geleden klonk :P

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 10:30

xDenies schreef:

Was ik maar al 5 maanden verder.. Ik zie er zo tegenop om weer de hele zomer alleen te zijn. Niet op vakantie te gaan (wat ik met hem zou gaan doen)... KLOOTE ZOOI...

Ook zijn we op dezelfde dag jarig, wordt dus elke jaar weer geconfronteerd...

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:13

Shauniraquel schreef:
xDenies schreef:

Was ik maar al 5 maanden verder.. Ik zie er zo tegenop om weer de hele zomer alleen te zijn. Niet op vakantie te gaan (wat ik met hem zou gaan doen)... KLOOTE ZOOI...

Ook zijn we op dezelfde dag jarig, wordt dus elke jaar weer geconfronteerd...

Ik herken alles in jouw verhaal .... maar hoe cliché je komt hier echt uit maar gun het tijd. Ik gunde mij de tijd ook niet en wilde maar door . Stond met hem op en ging ermee naar bed en maakte me zo gek in mijn hoofd. Daarnaast had ik alle tijd om te denken en was ik hele dagen ook alleen. Met hulp van andere en mijn vrienden ben ik eruit gekomen .

Heb vertrouwen dat alles goed komt echt waar ook jij kunt dit !! Het gemis zal ooit een plekje gaan krijgen en dan besef je straks dat je steeds minder aan hem gaat denken. Dan zul je weer dingen gaan plannen hoe eng dat ook mag zijn.

Gun jezelf verdriet maar probeer er niet teveel in te blijven hangen. Ik dacht op een gegeven moment als ex in mijn hoofd kwam ok weg nu uit mijn hoofd. Werd daar ook moe van maar het begon te werken. Ook ben ik gaan schrijven alles van mij af schrijven en dan lees je dat de relatie niet zo leuk is als dat hij geweest is.

Mocht je willen praten pb box staat open.

Kop op je kunt het :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:33

Joh wees blij dat t geen kerst en oud/nieuw is ... dan word je door heel Nederland overal er aan herrnert dat je alleen bent.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 12:32

Whaaa ja inderdaad...

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:47

xDenies schreef:
Joh wees blij dat t geen kerst en oud/nieuw is ... dan word je door heel Nederland overal er aan herrnert dat je alleen bent.

Precies !

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:30

Ja dat doet pijn hoor, geloof mij maar :P Wat was ik blij dat die rot dagen (na valentijn) over waren!

En dat stomme liedje ..
'Samen zijn.. is samen lachen, samen ....'
Met kerst hoor je samen te zijn!

-:(- -:(- -:(- -:(- |o |o |o ~~}> ~~}> ~~}>

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:26

xDenies schreef:

ahneeee, nu zie ik al op tegen kerst.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:56

Ik word weer depressief als ik zie dat mn ex gezellig met zn nieuwe vlam het volleybal toernooi heeft gedaan.
Pff.