Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Suzanne F. schreef:Ik dacht wel dat bewezen was dat borstvoeding de kans op borstkanker kon verminderen, maar dan moest je een half jaar aaneengesloten hebben gevoed. Of zoiets was het....
Niet bij de BRCA genmutatie helaas. Geloof dat het idd wel het geval is bij normale borstkanker.
pmarena: Heb nu de avent natural staan, met de 0 spenen erbij. Maar eens kijken of dat goed gaat en anders moet er inderdaad wat anders komen.
Slabbetje met gat erin lijken mij totaal niet handig om eerlijk te zijnHeb zelf niet eens slabbetjes gekocht en er nu al 4 liggen, gelukkig wel allemaal met drukknoopjes
Denk ook dat dit soort dingen idd heel persoonlijk zijn. Vind straks wel uit wat ik in werkelijkheid wel of niet handig vind.
Ikkeniet: Dat is een handige tip!
In 50 en 56 heb ik een aantal overslag rompers, lijkt me niet fijn om met zo'n pasgeboren kindje iets over het koppie te trekken
Liselot schreef:Mijn moeder gaf al aan om een week vrij te nemen en hier dan te logeren, de lieverd. Woon zowat naast de appie, dus dat moet goed komen. En anders kunnen we altijd nog bestellen. Wil inderdaad zo min mogelijk hoeven doen die eerste week/weken
vuurneon schreef:Liselot schreef:Mijn moeder gaf al aan om een week vrij te nemen en hier dan te logeren, de lieverd. Woon zowat naast de appie, dus dat moet goed komen. En anders kunnen we altijd nog bestellen. Wil inderdaad zo min mogelijk hoeven doen die eerste week/weken
![]()
Geweldig van je moederje staat er niet helemaal alleen voor, je hebt gelukkig een hele fijne achterban
_Nadia_ schreef:Goh ik heb daar nooit zo'n last van gehad, en mijn bevallingen duren gemiddeld zo'n 36 uur. Bij de oudste stond ik na 2 dagen in de supermarkt, bij de vierde ben ik na de bevalling zelf van t ziekenhuis naar huis gereden met de auto (man heeft geen rijbewijs en niemand anders in de buurt die kon rijden, geen busverbinding en ik was er ook heen gereden), en bij de laatste stond ik de ochtend er na met drie kinderen bij een peuter speelgroep.
Mijn man kookte wel, daar had ik echt geen zin in (ook niet in eten trouwens, maar das weer een ander verhaal)