Fem schreef:Ik vind het erg jammer dat je dat zegt Nikass.
Sommige mensen hebben geen zin om hier op bokt openlijk een discussie te voeren.. Ik persoonlijk ook niet. (en haal er nou niet bij dat ze het aan de deur niet zo erg vindt).
Ze heeft het duidelijk aangegeven, ze wil best in gesprek met bokkers, maar gewoon via privebericht. Niets mis mee.
Persoonlijk voelt het voor mij altijd alsof je kan zeggen wat je wilt, maar het blijft een eeuwige discussie zonder einde.
Sommige mensen willen hun gelijk halen, sommige mensen willen doordrammen waar ze in geloven of juist niet.
Sommige willen laten zien hoeveel ze weten..
Sommige willen de ander zo ver mogelijk de grond in trappen....
En sommige hebben geen zin om zoiets openbaar te doen, totaal vernederd te worden of een discussie te voeren die toch nooit eindigt.
En persoonlijk vond ik de sfeer hier nogal overkomen op een bepaald moment van: 'Als de JG zo graag discussiëren of dingen, waarom dan niet hier'...
Oftewel, als ze hier niet discussiëren willen, waarom dan wel aan de deur.
Maar dat is niet wat ik heb gezegd. (je laatste zin)
Ik vind het raar om wel deels mee te doen door 1 post te plaatsen en dan niet meer op reacties te willen reageren. Als je niet hier wil discussiëren prima, maar dan ook niet één lange post waar wij dan vervolgens niets mee kunnen in dit topic.
En jammer dat je dan invult wat ik waarschijnlijk wel zal gaan zeggen...
Moos: dat heb ik soms ook, bij andere onderwerpen. Maar het is aan jezelf wat je daar mee doet.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 13-04-15 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt