Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 10:59

lisanne87 schreef:
Heb zojuist zwarte lakkers gekocht := scapino heeft actie, tweede artikel voor een euro..Dus ik kon ze niet laten staan. Ik vind ze zoo vet <3

Echte DM's voor een euro???? Dat zou wel een heel gave actie zijn!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 11:00

Peuk schreef:
Nouja, ze zijn nu al vrij groot vandaar. Als ik de veters niet strak trek dan loop ik echt te sloffen omdat m'n voet de schoen door glijdt. Ik kan ze nu alleen niet strakker strikken want dan knelt het dus weer bij mijn wreef. Hard knock life. :') Ik ga het voorlopig dus nog volhouden zonder op te rekken. Zeker nu ik van anderen hoor dat ze daar ook last van hadden maar dat het weg ging. Het scheelt dat het de pascals zijn. Het leer is al vrij soepel. Ik heb ze ondertussen ingevet, natte theedoeken er in gehad en een dag met natte dikke sokke rondgelopen. Ik heb er weer vetrouwen in. Thanks voor de reacties.

Heb je niet per ongeluk een maat te groot gekocht? Als je gaat glijden, dan zou een zooltje een oplossing kunnen zijn. Hoef je je veters ook niet strakker te trekken, omdat je voet dan automatisch een fractie omhoog komt.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 11:19

Shenavallie schreef:
lisanne87 schreef:
Heb zojuist zwarte lakkers gekocht := scapino heeft actie, tweede artikel voor een euro..Dus ik kon ze niet laten staan. Ik vind ze zoo vet <3

Je betaalt het duurste artikel, het tweede artikel is een euro. Dus als je twee paar zou kopen, was het tweede paar idd een euro :j

Warboel

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:10

Heeft Scapino dr. Martens? >;)

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:12

Ja, maar niet veel. Vorige keer de lak en de zwarte. Nu hadden ze in mijn maat alleen lak.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 13:42

Shenavallie schreef:
Peuk schreef:
Nouja, ze zijn nu al vrij groot vandaar. Als ik de veters niet strak trek dan loop ik echt te sloffen omdat m'n voet de schoen door glijdt. Ik kan ze nu alleen niet strakker strikken want dan knelt het dus weer bij mijn wreef. Hard knock life. :') Ik ga het voorlopig dus nog volhouden zonder op te rekken. Zeker nu ik van anderen hoor dat ze daar ook last van hadden maar dat het weg ging. Het scheelt dat het de pascals zijn. Het leer is al vrij soepel. Ik heb ze ondertussen ingevet, natte theedoeken er in gehad en een dag met natte dikke sokke rondgelopen. Ik heb er weer vetrouwen in. Thanks voor de reacties.

Heb je niet per ongeluk een maat te groot gekocht? Als je gaat glijden, dan zou een zooltje een oplossing kunnen zijn. Hoef je je veters ook niet strakker te trekken, omdat je voet dan automatisch een fractie omhoog komt.

Nee gewoon mijn eigen maat, terwijl er bij stond dat je beter een maat groter kon kopen. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan kon ik er in zwemmen. :Y) Ik vind het ook wel lekker zitten. Het is niet vervelend ofzo. Beter dan te krap in ieder geval. Toen ik ze voor het eerst aan trok zaten ze wel straks, maar ik heb ze nu al een stuk uitgelopen merk ik. Als ik ze gewoon normaal kan gaan strikken dan zal het wel goed komen. En anders heb ik gewoon dikke pech en dan zijn ze niet geschikt voor mijn voeten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:17

lisanne87 schreef:
Shenavallie schreef:

Je betaalt het duurste artikel, het tweede artikel is een euro. Dus als je twee paar zou kopen, was het tweede paar idd een euro :j

De actie ken ik wel, maar Scapino heeft nooit echte DM's in het assortiment gehad. Dat zou echt een wereldaankoop zijn voor mij. Weet je zeker dat het de originele DM's waren of misschien toch een zeer goed lijkend model?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:19

Heb net even op de site gekeken, maar daar is het merk Dr. Martens onbekend. Ik denk dat je dan een look-a-like hebt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:20

Peuk schreef:
Nee gewoon mijn eigen maat, terwijl er bij stond dat je beter een maat groter kon kopen. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan kon ik er in zwemmen. :Y) Ik vind het ook wel lekker zitten. Het is niet vervelend ofzo. Beter dan te krap in ieder geval. Toen ik ze voor het eerst aan trok zaten ze wel straks, maar ik heb ze nu al een stuk uitgelopen merk ik. Als ik ze gewoon normaal kan gaan strikken dan zal het wel goed komen. En anders heb ik gewoon dikke pech en dan zijn ze niet geschikt voor mijn voeten.

Ik ga voor je duimen dat het goed komt, want dat zou ik wel leuk voor je vinden! Nog even volhouden dus! :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 20:35

Ik heb ze ook gezien. Leken wel erg echt..

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 21:59

Zijn ook echte :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 07:42

Scapino heeft als een actie ongeveer een half jaar geleden 4 of 5 kleuren d'r martens verkocht voor ik gelood 100,- per pAr. Was op is op dus dat zullen wel de laatste paren zijn die dan nu in de uitverkoop gaan.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:04

Shenavallie schreef:
Peuk schreef:

Ik ga voor je duimen dat het goed komt, want dat zou ik wel leuk voor je vinden! Nog even volhouden dus! :D

Ahw dat is lief. Thanks haha. :D

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:04

De binnen kant van mijn vrijwel nieuwe docs is helemaal aan het weg slijten, het resultaat is dat er nu allemaal hobbels aan de binnen kant zitten die ongelofelijk veel pijn doen. Echt balen dit, ik heb er nog nooit eerder last van gehad. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:17

Dan zou ik toch eens terug gaan naar de winkel.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:15

mie123gie schreef:
De binnen kant van mijn vrijwel nieuwe docs is helemaal aan het weg slijten, het resultaat is dat er nu allemaal hobbels aan de binnen kant zitten die ongelofelijk veel pijn doen. Echt balen dit, ik heb er nog nooit eerder last van gehad. -O-

Direct contact opnemen met de winkel of aanbieder van je DM's. Dit is niet de bedoeling. DM stelt heel hoge eisen aan de producten.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:42

Ik kan pas eind oktober naar de doc Martens winkel in Amsterdam, ik zal maandag wel even bellen want dit is zo poedersuiker

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 23:34

Ik ben het bonnetje kwijt, echt zo stom dit. Ik kan wel janken. ik heb heel wat uurtjes moeten werken voor die schoenen, met het idee dat ze net als mijn andere paren gewoon een paar jaar mee zouden gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 07:05

Heb je toevallig gepind?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:31

Idd zou mooi zijn als je gepind had.

Vaak als je het verhaal uitlegt en ze zien dat de schoenen er nog netjes uit zien dan is er vanalles te regelen ook zonder bon. Zolang je niet op hoge poten naar binnen gaat met veel lawaai maar de ik weet het allemaal niet meer help me houding aanneemt dan is er naar mijn ervaring in winkels altijd best medewerking

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 16:18

Vandaag een van mijn verjaardag/kerst cadeaus uitgezocht. Mijn verjaardag is op 4 november, dus lekker dichtbij kerst... Altijd (on)handig. Heb verschillende dr martens gepast en het blijft nog een verassing welk model en welke kleur rood (het hele felle of meer bordeaux of een van de andere) het gaat worden. *\o/*

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:28

Ik heb niet gepint helaas, ik heb vandaag gebeld maar ze deden niet moeilijk. Ik mag foto's mailen en als ze gemaakt kunnen worden dan worden die kosten door doc Martens vergoed. Heel netjes geregeld dus :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:36

MorganeR schreef:
Vandaag een van mijn verjaardag/kerst cadeaus uitgezocht. Mijn verjaardag is op 4 november, dus lekker dichtbij kerst... Altijd (on)handig. Heb verschillende dr martens gepast en het blijft nog een verassing welk model en welke kleur rood (het hele felle of meer bordeaux of een van de andere) het gaat worden. *\o/*

You lucky girl!!!! _/-\o_

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:37

mie123gie schreef:
Ik heb niet gepint helaas, ik heb vandaag gebeld maar ze deden niet moeilijk. Ik mag foto's mailen en als ze gemaakt kunnen worden dan worden die kosten door doc Martens vergoed. Heel netjes geregeld dus :)

Top! :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 19:40

Shenavallie schreef:
MorganeR schreef:

You lucky girl!!!! _/-\o_

Hahaha thanks. Ik wist echt geen ander cadeau te bedenken, dus dan kan voor één cadeau zo'n prijskaartje wel.