lisanne87 schreef:Heb zojuist zwarte lakkers gekochtscapino heeft actie, tweede artikel voor een euro..Dus ik kon ze niet laten staan. Ik vind ze zoo vet
Echte DM's voor een euro???? Dat zou wel een heel gave actie zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peuk schreef:Nouja, ze zijn nu al vrij groot vandaar. Als ik de veters niet strak trek dan loop ik echt te sloffen omdat m'n voet de schoen door glijdt. Ik kan ze nu alleen niet strakker strikken want dan knelt het dus weer bij mijn wreef. Hard knock life.Ik ga het voorlopig dus nog volhouden zonder op te rekken. Zeker nu ik van anderen hoor dat ze daar ook last van hadden maar dat het weg ging. Het scheelt dat het de pascals zijn. Het leer is al vrij soepel. Ik heb ze ondertussen ingevet, natte theedoeken er in gehad en een dag met natte dikke sokke rondgelopen. Ik heb er weer vetrouwen in. Thanks voor de reacties.
Shenavallie schreef:lisanne87 schreef:Heb zojuist zwarte lakkers gekochtscapino heeft actie, tweede artikel voor een euro..Dus ik kon ze niet laten staan. Ik vind ze zoo vet
Shenavallie schreef:Peuk schreef:Nouja, ze zijn nu al vrij groot vandaar. Als ik de veters niet strak trek dan loop ik echt te sloffen omdat m'n voet de schoen door glijdt. Ik kan ze nu alleen niet strakker strikken want dan knelt het dus weer bij mijn wreef. Hard knock life.Ik ga het voorlopig dus nog volhouden zonder op te rekken. Zeker nu ik van anderen hoor dat ze daar ook last van hadden maar dat het weg ging. Het scheelt dat het de pascals zijn. Het leer is al vrij soepel. Ik heb ze ondertussen ingevet, natte theedoeken er in gehad en een dag met natte dikke sokke rondgelopen. Ik heb er weer vetrouwen in. Thanks voor de reacties.
Heb je niet per ongeluk een maat te groot gekocht? Als je gaat glijden, dan zou een zooltje een oplossing kunnen zijn. Hoef je je veters ook niet strakker te trekken, omdat je voet dan automatisch een fractie omhoog komt.
Ik vind het ook wel lekker zitten. Het is niet vervelend ofzo. Beter dan te krap in ieder geval. Toen ik ze voor het eerst aan trok zaten ze wel straks, maar ik heb ze nu al een stuk uitgelopen merk ik. Als ik ze gewoon normaal kan gaan strikken dan zal het wel goed komen. En anders heb ik gewoon dikke pech en dan zijn ze niet geschikt voor mijn voeten. lisanne87 schreef:Shenavallie schreef:
Je betaalt het duurste artikel, het tweede artikel is een euro. Dus als je twee paar zou kopen, was het tweede paar idd een euro
Peuk schreef:Nee gewoon mijn eigen maat, terwijl er bij stond dat je beter een maat groter kon kopen. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan kon ik er in zwemmen.Ik vind het ook wel lekker zitten. Het is niet vervelend ofzo. Beter dan te krap in ieder geval. Toen ik ze voor het eerst aan trok zaten ze wel straks, maar ik heb ze nu al een stuk uitgelopen merk ik. Als ik ze gewoon normaal kan gaan strikken dan zal het wel goed komen. En anders heb ik gewoon dikke pech en dan zijn ze niet geschikt voor mijn voeten.
Shenavallie schreef:Peuk schreef:Nee gewoon mijn eigen maat, terwijl er bij stond dat je beter een maat groter kon kopen. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan kon ik er in zwemmen.Ik vind het ook wel lekker zitten. Het is niet vervelend ofzo. Beter dan te krap in ieder geval. Toen ik ze voor het eerst aan trok zaten ze wel straks, maar ik heb ze nu al een stuk uitgelopen merk ik. Als ik ze gewoon normaal kan gaan strikken dan zal het wel goed komen. En anders heb ik gewoon dikke pech en dan zijn ze niet geschikt voor mijn voeten.
Ik ga voor je duimen dat het goed komt, want dat zou ik wel leuk voor je vinden! Nog even volhouden dus!
mie123gie schreef:De binnen kant van mijn vrijwel nieuwe docs is helemaal aan het weg slijten, het resultaat is dat er nu allemaal hobbels aan de binnen kant zitten die ongelofelijk veel pijn doen. Echt balen dit, ik heb er nog nooit eerder last van gehad.
MorganeR schreef:Vandaag een van mijn verjaardag/kerst cadeaus uitgezocht. Mijn verjaardag is op 4 november, dus lekker dichtbij kerst... Altijd (on)handig. Heb verschillende dr martens gepast en het blijft nog een verassing welk model en welke kleur rood (het hele felle of meer bordeaux of een van de andere) het gaat worden.
Shenavallie schreef:MorganeR schreef:Vandaag een van mijn verjaardag/kerst cadeaus uitgezocht. Mijn verjaardag is op 4 november, dus lekker dichtbij kerst... Altijd (on)handig. Heb verschillende dr martens gepast en het blijft nog een verassing welk model en welke kleur rood (het hele felle of meer bordeaux of een van de andere) het gaat worden.
You lucky girl!!!!