niet te hard van stapel willen Hmm mijn strakke schema gaat crashen
, week na sleutel heb ik oprotpremie maar ik moet week daarna erin dan heb ik al logees
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niet te hard van stapel willen
, week na sleutel heb ik oprotpremie maar ik moet week daarna erin dan heb ik al logees
linn1502 schreef:aah balen zeg.
heb wel een vraagje,
Onze wasmachine aansluiting zit op zolder. Alleen is hij als je boven komt rechts en ik wil hem graag links.
Heeft iemand een idee of dat mogelijk is, op google word ik niet heel veel wijzer van.
, de gasslang had hij al met de franse slag hier aan mijn gasstel gehangen
, ouders hadden ook gerookt en dan broer en zus ook en bezoek. Huis gestript nieuwe gipsplaten , ook op plafond. Later toen ze geld hadden een 2dehands keuken van bekenden overgenomen , de keuken strippen en opbouwen. En nu eindelijk eindelijk de badkamer , niet gerookt maar was helemaal schots en scheef
Rebecca schreef:Fijn he roken, ouders hadden ook gerookt en dan broer en zus ook en bezoek. Huis gestript nieuwe gipsplaten , ook op plafond. Later toen ze geld hadden een 2dehands keuken van bekenden overgenomen , de keuken strippen en opbouwen. En nu eindelijk eindelijk de badkamer , niet gerookt maar was helemaal schots en scheef
Foto's zijn niet prettig om te zien , daar hebben we jaren gedoucht . De bouwvakkers zeiden al een paar jaar langer of maanden langer en het hele zooitje was ingestort
[ [url=m/0kKo1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tochte was niet warm te krijgen de deur kon niet dicht, je kon naar buiten kijken tijdens het douchen. Scheuren bij de cabine , levensgevaarlijk

Tink89 schreef:[naam] schreef:Fijn he roken, ouders hadden ook gerookt en dan broer en zus ook en bezoek. Huis gestript nieuwe gipsplaten , ook op plafond. Later toen ze geld hadden een 2dehands keuken van bekenden overgenomen , de keuken strippen en opbouwen. En nu eindelijk eindelijk de badkamer , niet gerookt maar was helemaal schots en scheef
Foto's zijn niet prettig om te zien , daar hebben we jaren gedoucht . De bouwvakkers zeiden al een paar jaar langer of maanden langer en het hele zooitje was ingestort
[ [url=m/0kKo1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tochte was niet warm te krijgen de deur kon niet dicht, je kon naar buiten kijken tijdens het douchen. Scheuren bij de cabine , levensgevaarlijk
Ik snap je foto niet helemaal. Waar kijken we precies naar?
En ik heb gisteren gordijnen besteld. Zo blij mee
Uiteindelijk wordt het een leistenen-laminaatvloer, de muren en plafonds in Ral 9003 en dan deze gordijnen: [ Afbeelding ]
kohtje schreef:https://www.facebook.com/sofapuntcom/ph ... =3&theater
Wel een heftige kleur op de muur maar wel iets om over na te denken .
kohtje schreef:Ik vind dat blauw helemaal niet rommelig eigenlijk eerder heel rustig.

, eenmaal eruit wil je nooit meer terug 
, ik ben een stress eter en na het verlies van mijn bijbaantje in maart en na alle stress rond huis ben ik weer mega aangekomen
. Straks maar weer aan een strakke lijn denken , nu eerst verder stressen