Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ze heeft nee gezegd, naar wat ik lees meerdere keren!
Science90 schreef:KoudbloedKim schreef:Ze heeft nee gezegd, naar wat ik lees meerdere keren!
Dat heb ik ook gelezen en hij ís ook fout, maar misschien dacht hij dat ze 'hard to get' speelde? Zijn vast genoeg vrouwen die 'nee' zeggen, maar vervolgens wel met een man naar bed gaan, vrijwillig dus. Ik was er niet bij, weet niet hoe de situatie was en hoe ts overkwam op haar collega. Maar het zou me niks verbazen als hij zich er niet bewust van was dat ts écht niet wilde, zeker omdat hij meteen aan zijn baas toegeeft dat ze naar bed zijn geweest. Ik ga er tenminste niet vanuit dat hij meteen heeft gezegd: 'jep, ik heb haar verkracht. Anders nog wat, of kan ik weer aan het werk?'
FennaK schreef:Ik denk dat het goed is dat deze discussies nu even achterwegen gelaten worden. Deze zijn al een aantal keer gevoerd en denk niet dat het heel veel toe gaat voegen nu nog.
Science90 schreef:FennaK schreef:Ik denk dat het goed is dat deze discussies nu even achterwegen gelaten worden. Deze zijn al een aantal keer gevoerd en denk niet dat het heel veel toe gaat voegen nu nog.
Lijkt me wel als het tot een politieverhoor gaat komen. Hij zal niet braaf toegeven en ik kan me ook niet voorstellen dat hij aan zijn baas heeft toegegeven dat hij een collega heeft verkracht.![]()
Het is inderdaad niet meer te veranderen en vreemdgaan is sowieso al een no-go, maar ik vind het een vreemd verhaal hoor. Een werkgever heeft toch ook persoonsgegevens? Die kent misschien zijn vrouw ook wel of weet op z'n minst waar hij woont. Daarnaast lijkt het me alleen maar goed om 'de andere kant' ook te bespreken, de vervolgstappen voor ts zijn ook niet allemaal appeltje eitje...
Science90 schreef:KoudbloedKim schreef:Ze heeft nee gezegd, naar wat ik lees meerdere keren!
Dat heb ik ook gelezen en hij ís ook fout, maar misschien dacht hij dat ze 'hard to get' speelde? Zijn vast genoeg vrouwen die 'nee' zeggen, maar vervolgens wel met een man naar bed gaan, vrijwillig dus. Ik was er niet bij, weet niet hoe de situatie was en hoe ts overkwam op haar collega. Maar het zou me niks verbazen als hij zich er niet bewust van was dat ts écht niet wilde, zeker omdat hij meteen aan zijn baas toegeeft dat ze naar bed zijn geweest. Ik ga er tenminste niet vanuit dat hij meteen heeft gezegd: 'jep, ik heb haar verkracht. Anders nog wat, of kan ik weer aan het werk?'