Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yvank_ schreef:Fem schreef:Ja, maar vorig jaar stond de uiterlijke 'inleverdatum' op 1 april, nu is ie verlengd naar 15 april.
Dus vandaar dat hij dan nu mogelijk een halve maand later komt?
En er staat ook: 'voor 1 juni bericht'...
voor 1 juni is de rest van de maand april en mei nog
1 juli geen juni
purny schreef:Ik kreeg het vorig jaar in juni pas... zouden ze het gaan verwerken op binnenkomst?
Ja die doe ik al eerste
bar1975 schreef:Alles staat al ingevuld je moet alleen controleren en doorsturen als je verder geen gekke dingen of veranderingen heb betreft vorig jaar zit daar volgens mij ook geen extra controles op dus moet dat dan redelijk snel verwerkt kunnen worden lijkt mij
aangifte via het ouderwetse aangifte programma verstuurd! Dat was de enige manier, volgens de BD zelf, om mijn fout in het fiscaalpartnerschap op te lossen. Hopen dat het goed komt. We krijgen beide behoorlijk wat terug. Wat ook logisch is omdat we niet maandelijks de hypotheekrente aftrek krijgen. bar1975 schreef:Alles staat al ingevuld je moet alleen controleren en doorsturen als je verder geen gekke dingen of veranderingen heb betreft vorig jaar zit daar volgens mij ook geen extra controles op dus moet dat dan redelijk snel verwerkt kunnen worden lijkt mij
, maar dat niet bij iedereen nee. Ze volgen alleen je aangifte, maar als ze over 3 jaar ineens wel vinden dat ze die van jouw mogen controleren kunnen ze je zo nog een rekening sturen.