Ik zit dit topic 's avonds steeds te lezen dus ik meld me ook maar Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik bijna altijd wel voor 3 uur slaap hoor hihi.
Mijn vriend is boer en gaat er iedere ochtend 5 uur uit. 's Avonds dus vroeg op bed. Dan ga ik altijd wel gezellig mee maar zit dan met de laptop op bed, bokt, uitzending gemist etc. omdat ik niet zo vroeg kan slapen. Maar voor dat je het weet is het altijd zo maar weer laat En dan hebben we vanavond ook nog een feestje gehad en ik voel me mega aangeschoten... toink toink toink (*energie overschot)
Dussssss... kom maar op met alle spannende verhalen!
Haha, zo gaat het hier ook ongeveer lisaapee, vriendlief valt om 22.00 in slaap, en dan kijk ik nog wat tv, beetje computeren enzo. Ben nog lang niet moe om 10 uur, maar hij moet eruit om 6 uur, dat is het grote verschil.
Natasja ik heb echt alles eruit gehaald haha , heb zelfs daglicht gezien
Ik ben nog wakker , heb voorlopig geen slaapbehoefte
Cheese
Geplaatst: 16-02-15 01:21
Ik ben gewoon geen ochtendmens Tenminste, voor 9 uur 's ochtends ben ik niet productief. Misschien valt dat voor sommige mensen in dit topic wel onder ochtendmens trouwens haha. Dan heeft mijn vriend er al 4 uur werk opzitten. Mij niet gezien