Ik zal ook maar eens beginnen met mijn kamer opruimen.. Oooit.. Mijn kleren raken op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus het klinkt erger dan het is..
Niet van hem dus hij wil het niet aanraken. Maar gadverdamme
Kijk eens kritisch naar al je spullen. Wat gebruik je echt wat gebruik je af en toe, en wat gebruik je niet.. Die laatste categorie geef/gooi je weg. Ik heb een regel dat alles wat ik langer dan 2/3 jaar niet gebruik dat gaat weg. Enkel wat dingetjes van vroeger bewaar ik wel. 2de catergorie kan in afgesloten bakken onder je bed bv of in een doos bij je ouders op zolder?
normaal hou ik mn eigen kamer en de studeerkamer wel bij.. Dus time for some serious cleaning.

. Dit staat dus ondertussen ook op het lijstje om op te ruimen 

en dan opeens krijg ik schoonmaakwoede en moet alles weer gewassen worden en opgeruimd zijn, haha.
Nienkex schreef:Uit de wasmachine pakken en ophangen zou ik toch zeker wel doen, anders gaat je was stinken, en dan kan je het weer op nieuw wassen.
Ik dacht altijd dat mijn kamer een rommeltje was, maar na sommige foto's hier gezien te hebben valt het toch best wel heel erg mee
.
. chocobroodje schreef:Tip van een ervaren rotzooi makerKijk eens kritisch naar al je spullen. Wat gebruik je echt wat gebruik je af en toe, en wat gebruik je niet.. Die laatste categorie geef/gooi je weg. Ik heb een regel dat alles wat ik langer dan 2/3 jaar niet gebruik dat gaat weg. Enkel wat dingetjes van vroeger bewaar ik wel. 2de catergorie kan in afgesloten bakken onder je bed bv of in een doos bij je ouders op zolder?
Kleding hetzelfde, wat heb je aan 3 kasten vol kleding... Maak het jezelf niet te moeilijk, en hou overzicht. Ik was ook zoals jij. Nog steeds geen poetsfreak, maar het is wel heel veel beter geworden.

Rebecca schreef:Nienkex schreef:Uit de wasmachine pakken en ophangen zou ik toch zeker wel doen, anders gaat je was stinken, en dan kan je het weer op nieuw wassen.
Ik dacht altijd dat mijn kamer een rommeltje was, maar na sommige foto's hier gezien te hebben valt het toch best wel heel erg mee
Ik doe weleens het deurtje open en ga gerust nog uurtje wachten , maar zonder deurtje open doe ik net niet