Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 20:45

Nou we hadden dus op de whatsapp al een week lang gepraat en dat klikt echt vanaf het eerste moment super goed en had al wel een bepaald beeld van 'm gekregen, maarja, dan in het echt nog maar afwachten.. Ik was mega zenuwachtig, maar vanaf het begin af aan klikte het gewoon super goed en is het geen moment awkward geweest en ik was ook totaal niet zenuwachtig meer. Gewoon super gezellig gekletst en wat gedronken, filmpje gekeken, gewoon helemaal leuk.
Enige minpuntje..stond een piano in z'n huis dus ik vroeg of hij piano speelde..Nee, die was van z'n ex die kwam d'r piano morgen ophalen..ooooh.. Was dus blijkbaar pas 3 weken over, hij vertelde daar opzicht heel eerlijk en open over en ook dat hij nu even geen vaste relatie wil (wat ik ook begrijp!), maar ik dacht wel een beetje, hmm.. en wat wil je nu met mij dan? Maargoed we spreken elkaar nu gewoon verder op whatsapp en ik denk dat er nog wel een tweede date inzit, maar dan wil ik wel even duidelijker weten wat hij nu precies wil..

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 23:28

Oeh spannend... Hoop niet dat ie je als rebound ziet Arielle!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:41

Lekker is dat hahaha.

Nou ik heb ook maar weer een nieuw account op f.arm d.ate gemaakt maar heb er niet echt veel vertrouwen meer in.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:19

Ik wil graag mezelf hier wel aanmelden :-)
Ik heb het afgelopen jaar veen contacten gehad via Badoo, maar heel eerlijk heeft dat mijn leven wel een beetje verpest. Ik val op het foute type man en dus veel gekwetst.
Nu had ik badoo eraf gegooid en laatst toch weer een keer erop en kwam ik, dacht ik, een normale man tegen. Het klikte echt geweldig. Op date en klikte beide keren ook onwijs. Maar na de tweede date begon hij wat te veranderen. Zit klote in zijn vel, veel dingen die hij nog moet verwerken. Ja oke, dat kan, ik zal de laatste zijn die zo iemand uit de weg gaat. Maar dan nu komt opeens behoorlijk veel blowen er ook nog bij en dan afstandelijke gedrag af en toe. Pfff lastig hoor. Hij zou vanavond komen en hij heeft cursus, maar nog niets gehoord. Hij heeft mn app wel gelezen, maar niks gehoord.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:23

Lastig Tamadine.. Heb je ondertussen al wat gehoord?

Hier vanmiddag weer op een foto gereageerd van iemand die er behoorlijk appetijtelijk uit ziet.. En hij heeft geaccepteerd :D :D

Dus eens kijken hoe het gesprek gaat lopen.

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:17

Oh lastig Tamadine! Maar wil je wel verder daten ondanks wat je nu allemaal weet?

Ik heb vrijdag weer een leuke date gehad! Hij heeft me uitgenodigd om vanavond te komen eten... Ben benieuwd :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:42

Mijn date van vrijdag is enorm geflopt! :')

Dus ik kijk weer rustig verder! :D

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:44

Vertel!! Flopverhalen zijn ook leuk O:)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:29

Pff hier heel duidelijk gemaakt dat 'ie eerst maar eens uit moest zoeken wat 'ie wilde met z'n ex, want heb geen zin om een rebound te zijn. Leek heel duidelijk voor 2 dagen, maar nu begint 'ie ineens weer met me te praten..
Zo lastig want ik vind 'm echt wel heel leuk, maar heb echt geen zin in dat gedoe.

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:45

Lastig Arielle!
Eerder zei hij tegen jou dat hij eerst even geen vaste relatie wil toch? Schijnbaar vind hij jou wel leuk omdat hij contact blijft zoeken, ondanks dat je hem hebt duidelijk gemaakt geen rebound te willen zijn.

Of je nou wel of geen rebound bent voor hem, je moet zelf bedenken wat je zou willen als je hem wel leuk vindt.. Dus of je het ziet zitten om een beetje te scharrelen met de optie dat hij uiteindelijk wel een relatie ziet zitten, of toch niet.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 18:29

Ik ben ook benieuwd naar het flopverhaal :')

Arielle_ Goed dat je duidelijk bent!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:49

Ik snap best dat hij niet meteen in een relatie wil duiken, en dat hoeft ook niet, ik bedoel ik heb 'm ook pas 1x in real life gezien. Maar ik wil wel zeker weten dat 'ie verder wil (daten) met mij om mij, en niet om zo z'n ex maar te vergeten of nog half met z'n ex in z'n hoofd te zitten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:21

Dat weet je nooit zeker. Sommige mensen zijn na een jaar er niet overheen en anderen na drie weken al.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 21:38

Klopt.. Maar snap haar punt wel :j

Ik praat nu met iemand waarvan ik niet zo goed weet wat ik daar van moet vinden..
Hij is qua uiterlijk 'precies' mn type, en praat lekker snel met hem weg.. Maar misschien iets te snel.
Hij vertelt gelijk al na een uurtje babbelen over zn kinderen (Niet zo gek opzich, wel een - punt) over zn zieke moeder die 'op sterven ligt' en de meest gruwelijke dingen heeft meegemaakt, over dat hij op de straat is opgegroeid enz..
Is hij gewoon een open boek? Of is dit allemaal een beetje té?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:42

Hmm dat zou mij toch afschrikken Naamloos :P Ik loop zeker niet weg voor zware gesprekken, maar nog voordat je elkaar ontmoet hebt hoeft van mij niet zo nodig..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 21:44

Ja schrikt mij ook lichtelijk af :')
Nouja, ik kijk het vanavond wel eventjes aan..

Hoe gaat het verder met de dates en al bij jullie allemaal?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:50

Hoop dat ie zich vanavond wat inhoudt dan, met de verhalenstortvloed :P Kinderen zou bij mij echt een no-go zijn overigens, ik weet niet eens of ik ze zelf wil, laat staan dat ik toe ben aan kinderen van 'n ander :P

Ik zou vorige week op tinderdate. Was net begonnen met de voorbereidingen, zegt die dude af. "er kwam iets tussen, kun je later deze week ook?". Dus ik gezegd dat ik donderdag of na de 27e kon. Toen zei hij: oke dan doen we na de 27e, toen zei ik nog "prima!" en sindsdien is het stil. Denk niet dat ik nog iets van 'm ga horen, ben benieuwd :P
Verder een beetje aan het chatten via paiq. Zitten wel twee leuke jongens tussen maar ik twijfel n beetje.. De ene is uiterlijk niet echt mn typ en zit nogal ver weg + baan op zee. De ander is heel grappig maar ik denk dat ie echt klein is :P En even groot of iets kleiner maakt mij niet uit (ben zelf 1,80 ongeveer) maar alstie 15cm kleiner is wordt t toch niks. Maar wie weet, misschien komen we nog op dat onderwerp of gaan we gewoon n keer op date. Hij is verder wel gezellig opzich :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:02

Haha dat heb ik dus ook imd.. Ik wil zelf ook geen kinderen (90% zeker) dus van een ander vind ik ook nogal een puntje ;)

En 15 cm kleiner.. Oef... Ik heb ook vaak dat ik kleinere mannen tref.. Niet tof! (1.77) Vind kleiner ook een minpuntje haha.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:25

Daar heb ik met m'n 1,57m dan weer geen last van haha.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:28

Oh jaloers Arielle_! Ik zou soms willen dat ik wat kleiner was.. Rond de 1.65 lijkt me ideaal!

Trouwens.. Deze gozer ga ik straks even blokken.. Vind hem echt een beetje te vaag :')
Sommige dingen snap ik ook geen zak van wat hij zegt haha.. Krijg je hele rare gesprekken van :P

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:31

Haha ja voor mij ook geen kleine mannen meer xd al lijk ik dat aan te trekken of zo..
Voorlopig hou ik me even afzijdog van het daten :')
Heb mn badoo verwijderd ook haha
krijg steeds klompjes van farmdate maar ik doe mn best ze te negeren haha

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:33

Waarom verwijder je farmdate niet dan SuperAssie?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:59

Mwa, ik vind kleine mannen juist leuker/aantrekkelijker vaak. Beetje jammer :P En kleiner zou ik op zich ook niet willen zijn hoor. Alleen bij het daten soms wel makkelijk :P

Haha Naamloos, dan ist misschien wel beter om m te blokken ja :))

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 01:06

Haha grappig, ik hoef ook niet zo'n lange slungel, geef mij maar een mooi klein exemplaar, veel praktischer ook :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 02:06

Mijn hemel, ik heb morgen weer een date! Maar deze is echt zo leuk!! Eigenlijk was het plan zaterdag, maar gelukkig zijn we beiden zo nieuwsgierig en ongeduldig dat we dat te lang wachten vinden. :')

Echt onwijs veel raakvlakken het lijkt de twilightzone wel! :oo

De flop van vrijdag.. Te klein, te opdringerig en zo ontzettend onaantrekkelijk dat ik zelfs moeite had om hem aan te kijken. Daarnaast boerde hij continue.

Zijn foto's waren wel van hem, maar uit een betere periode zeg maar :')

Morgen ga ik uit met Jasper. Maar 2 cm korter dan ik, ook uit Rotterdam. :D op de foto's heeft hij een heerlijk heldere kijk, fel blauwe ogen! En ik had net gewoon moeite om te zeggen dat ik ga slapen. Heb compleet in een deuk gelegen.

Dus, fingers crossed! O:)